Precies !quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:25 schreef Anitra het volgende:
Randa
Als jij met je kindje wilt wandelen dan doe je dat lekker!!! Want als jij je lekkerder voelt dan doet je kindje dat straks ook!
Inquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:35 schreef Igraine het volgende:
Ik zou idd ook nog even wachten met het te melden op je werk. Waarom moet je het zo snel melden eigenlijk? Wettelijk gezien moet het voordat je 6 maanden zwanger bent volgens mij...
Leuk, familie vertellen. Hebben zijn zussen ook kinderen? Ik vond het ook erg leuk om het de familie te vertellen, lekker gevoel als iedereen blij voor je is...![]()
Leuk joh, van z'n moeder..quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:10 schreef merdeka het volgende:
[..]
In
We hebben het aan zijn moeder verteld, en eerst gaf ze geen reactie (ze is ziekelijk en soms beetje in de war) maar toen ineens begon ze te stralen en een heel verhaal over hoe mal en slungelig mijn vriend eruit had gezien als babyVriendlief was daar uiteraard niet onverdeeld gelukkig mee,en toen zei ze tegen mij: Meisje, het worden vast hele mooie kinderen! Het was echt schattig!
Een paar zussen (ja hij heeft er een stel) weten het nu ook, telefonisch of in person verteld. De reacties waren leuk. Eén zus vindt mij eigenlijk te jong voor mijn vriend, en die maakte een beetje een sneeropmerking dat haar dochter ook wel zwanger zou kunnen worden. Zoiets hadden we wel verwacht dus daar maakten we ons niet erg druk om. De anderen reageerden juist superenthousiast, al kreeg mijn vriend wel een soort kruisverhoor van de oudste over hoe hij een baby denkt te gaan combineren met zijn werkschema voor de komende paar jaar. Maar daar heeft hij zich goed doorheen geslagen
![]()
Onze vrienden waren ook helemaal blij voor ons. De meesten hebben zelf kinderen en die voorzien me al uitgebreid van allerlei info en weetjes. We hebben het met een groepje gevierd met een gezellig etentje!
Hihi, ja ik ben tegen de 30, maar die zus is over de 50 dus die ziet dat allemaal wat anders!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:37 schreef Igraine het volgende:
Leuk joh, van z'n moeder..
Maarre zo jong ben jij toch niet? Je bent toch tegen de 30 ofcvergis ik me nou?r..Dus waar slaat die opmerking van zijn zus dan op? Alsof je een of andere puber bent die zich zwanger heeft laten schoppen...
Joh en qua werkschema en kinderen combineren, zoveel mensen krijgen kinderen, ongeacht het beroep of hun werkschema, en meestal lukt dat toch gewoon goed. Voor de een is het meer regelen dan voor de ander, maar voor iedereen is het een kwestie van wennen en omschakelen...
Aha. Ik wil eigenlijk niet te voorbarig zijn, we moeten tenslotte maar hopen dat alles goed gaat, en je hoort immers zo vaak dat het misgaat de eerste 3 maanden. Ik denk daarom dat ik de eerste 3 mnd ook aanhoud als 'grens' voor dat soort zaken, maar het kriebelt natuurlijk al wel!quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:17 schreef _evenstar_ het volgende:
merdeka de kinderkamer kun je zo vroeg doen als jezelf wilt. meestal als je rond de 12 weken bent ga je bestellen omdat er vaak een levertijd op zit her in NL ik weet uiteraard niet hoe het daar is![]()
Dank u, dank uquote:
Ach joh, het is nooit te vroeg om over de kinderkamer te denken , ik heb me tijdens m'n zwangerschap wel 4x bedacht over hoe 't zou moeten worden. Ik had wat dat betreft ook de vrije hand, mijn man vindt alles best, met de smoes dat hijzelf kleurenblind is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:00 schreef merdeka het volgende:
Ikzelf maak me er helemaal niet zo druk meer over hoe ik werk en kind ga combineren (raar hoe snel dat soort dingen onbelangrijk lijken als je eenmaal zwanger bent) , maar mijn vriend heeft bepaalde contractuele verplichtingen volgend jaar. Maar hij staat niet alleen in zijn pogingen daar onderuit te komen, dus we hebben er wel vertrouwen in dat dat goed gaat komen.
Komende week gaan we veeeel shoppen voor de inrichting van het appartement, want dat is nu nog steeds kalig. Dat heeft vriendlief ook bewust zo gehouden tot ik definitief bij hem in zou trekken, dus ik heb min of meer de vrije hand, jippijay! Het is nog te vroeg om over de babykamer te gaan denken (vanaf wanneer doe je zoiets eigenlijk???) maar ik weet vrij zeker dat ik straks die afdeling 'terloops' heel goed in me ga opnemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |