abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29878141
Fuente wat spannend!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29878236
ik voel me stukken beter fuente
ik hoop voor jou dat het vandaag toch echt doorzet
vanavond treintje luisteren
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_29879990
[doodoenermodus] voorwerk is ook belangrijk Fuente[/dooddoenermodus] Fuente, dat het maar op mag schieten hoor!
hier alles goed...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_29880841
ik heb last van hoofdpijn..niet normaal meer
wil eigenlijk vrij vragen aan mn baas voor vanmiddag maar ik durf niet goed
(ben enige werkneemster en secretaresse van hem)
Lid van de MamaSquad
pi_29880966
Als je je niet lekker voelt, moet je gewoon vrij vragen hoor Ladylike! Zo doorwerken is ook niets
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_29881024
ik ga t ook doen ook ..
ff moed verzamelen
Lid van de MamaSquad
pi_29881331
Succes
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_29881530
Nou mijn verlof is heerlijk begonnen... Gisterochtend dus eerst de waterleiding, gisteravond een aanrijding.. ik heb het ff helemaal gehad....
gelukkig geen lichamelijke schade en beeb schopte gelukkig direct gister maar wel schade aan de auto... dat wordt nog een heel juridisch getouwtrek. Wij zijn WA-plus verzekerd en daar blijkt het deeltje aanrijding niet in te zitten dus we moeten het nu via de rechtsbijstandverzekering doen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_29881777
hmm vicky geen lekker begin idd..

ik heb vrij gevraagd, netjes verteld dat ik hoofdpijn heb en graag thuis wil bijslapen.
en aangezien ik het de komende 3 avonden druk ga krijgen ben ik bang dat als ik dit niet doe ik overmorgen (omdat het alleen maar erger wordt) me ziek moet melden
dat begreep hij gelukkig
Lid van de MamaSquad
pi_29882282
He gats Vicky, ik hoop dat het geen voorbeeld is voor de rest van je verlof!
Goed gedaan Ladylike!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:06:34 #111
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29882683
he vicky wat naar
ladylike goed op jezelf passen hoor

fuente wij willen graag een vers babytje
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_29882802
Was ik daarstraks even gaan geocachen in de buurt, kom ik een ander team tegen. De vrouw van het team was ook rond. Zij zat al op 36 weken. Toch wel leuk om op de terugweg over beebjes te praten enzo. Je ziet ook gewoon overal zwangeren en kleine beebjes.

Fuente, ik wil ook een vers babietje zien!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:12:57 #113
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29882886
wat is geocachen
pi_29882905
Geocachen! Dat moeten wij ook weer eens doen, veel te lang geleden alweer.
pi_29883016
uh,
quote:
Wat is Geocaching?

Geocaching is een avontuurlijk spel voor GPS gebruikers. Deelnemen met schatzoeken, op z'n Engels 'cache hunt', is een goede manier om de voordelen en de prachtige mogelijkheden van een GPS te leren kennen. Het basisidee is dat personen en organisaties/verenigingen (denk hierbij aan de scouting) caches verstoppen over de hele wereld en de locaties van deze caches delen door op internet hun exacte positie te melden. Andere GPS gebruikers benutten deze coördinaten om deze caches te vinden.
Is de cache eenmaal gevonden, dan geeft de cache, oftewel schat, z'n geheimen prijs en beloont de vinder met een variëteit aan beloningen.
Aan de vinder wordt gevraagd iets uit te cache te nemen en hiervoor in de plaats weer iets achter te laten.

Bron: www.geocaching.nl
Er loopt op FOK! ook een topic over. Geocaching

[ Bericht 9% gewijzigd door Randa_v op 23-08-2005 12:22:22 ]
pi_29888083
Vanavond voor het eerst nar de zwangerschapsyoga, ben heel benieuwd wat ik allemaal voor trucjes kan leren, zodat ik minder mijn banden last etc.
pi_29889503
Dat is leuk Randa!! ik moet toch eens GPS-gebeuren hebben want vind het altijd zo leuk als ik die verhalen lees
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:54:16 #118
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_29889943
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:40 schreef Ladylike het volgende:
hmm vicky geen lekker begin idd..

ik heb vrij gevraagd, netjes verteld dat ik hoofdpijn heb en graag thuis wil bijslapen.
en aangezien ik het de komende 3 avonden druk ga krijgen ben ik bang dat als ik dit niet doe ik overmorgen (omdat het alleen maar erger wordt) me ziek moet melden
dat begreep hij gelukkig
Misschien iets meer gaan drinken te weinig vochttoevoer kan ook hoofdpijn opleveren
pi_29890913
heb vanmiddag even naar de vlos gebeld. Uitgelegd wat er gebeurd was. Maar omdat ik beeb direct heb voelen bewegen, ik geen bloed of vocht verloren had en niet extreem veel harde buiken heb gehad zei ze dat er verder niets aan de hand was. Als er wat zou zijn dan had ik dat gelijk gemerkt. Heb wel mega last van mijn schaambeen/liezen. Moet vandaag lekker rustig aan doen en zo min mogelijk lopen enzo.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:38:21 #120
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_29900765
Vicky wat een schrik zeg, fijn dat je je ukkie meteen voelde. Als je het niet vertrouwd meteen weer aan de bel trekken hoor! ik hoop dat de rest van je verlof wat rustiger verloopt!

Ladylike goed dat je naar huis bent gegaan, hoop dat je hoofdpijn over is.

Randa wat heb je al lekker snel yoga! ik kreeg van de week een brief waarin in ik de data doorkreeg voor de zwangerschapsyoga. Daar hadden we ons op de open dag voor opgegeven en dat was ik eigenlijk alweer helemaal vergeten (en het is nog gratis ook!!) De eerste les voor mij is laatste week september en de laatste les de laatste week november, als Pluk op tijd is ben ik dan precies klaar!

Fuente zijn er nog veranderingen? iig sterkte met je ll.

Jelief kort maar krachtig, fijn dat alles goed is! Hoe is het met de rest van de meiden????

Hier ook alles oke, apk'tje weer in orde! Over 3 weken terug, dan gaan ze mijn hb checken, is min of meer standaard bij 28 weken.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_29901529
Saffier, ik zit ff bij je foto's te kijken en ik vind die muurschildering echt GEWELDIG!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:11:08 #122
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_29902024
Thanks! Alle eer naar mijn vriendin hoor, die heeft hem er zo mooi opgekregen! de achtergrond hebben we samen gedaan, maar dat staat nog niet op de foto.
Ylana
pi_29902458
ik vind hem echt super!! Je vriendin kan ontzettend goed tekenen zeg!! Kan ze bij mij niet een Winnie op de muur maken... hihihi...

Beeb is weer lekker aanwezig vandaag... Zit nu tegen mijn ribben aan te trappelen....

Fuente... hoe issie bij jou? Ben je al begonnen??!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:56:28 #124
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_29904020
Offtopic/Vicky, als je dat wilt, kan ik je met haar in contact brengen hoor! Ze heeft al veel meer gedaan.(bijvoorbeeld een Harry Potterkamer bij haar jongste en een hele onderwaterwereld met vnl orka's bij haar odste dochter, inmiddels hebben de meiden alletwee alweer een andere kamer.)Offtopic/
Ylana
pi_29905313
Fuente hoe is t nu?
Als je bezig bent gogogogogogogogogogo
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29905361
Wow Saffier ik zat net ook eens te kijken naar die muurschildering. Echt super leuk gedaan Complimenten voor je vriendin. En goed dat alles goed gaat met je. Alweer bijna 28 weken wat gaat dat snel zeg.

Vicky doe het rustig aan he. Die pijn in je liezen is helemaal niet fijn

LadyLike ik had ook heel lang veel last van hoofdpijn. Maar meer drinken hielp nog weleens inderdaad. Dus als je kan echt meer gaan drinken, want je hebt ook echt veel vocht nodig tijdens je zwangerschap
pi_29905478
Oké, ik ben naar de Yoga geweest. Het was vooral wennen, zoeken wat ik nu precies moest bewegen enzo . Verder is het bij ons instroom, dus iemand krijgt een kleine en iemand anders komt er weer voor in de plaats. Ik zit nu in een klas waar iedereen al voorbij de 30 weken is. Is niet erg, want ik ga dus heel veel nieuwe dames zien komen. Wel ben ik een van de jongste en zo jong vind ik mezelf ook weer niet met mijn 27, maar ja. Ik heb huiswerk meegekregen en we gaan vandeweek maar eens goed oefenen. Ik ben nu 22 weken en mag doorgaan tot 39 weken, daarna wordt het nog bekeken.

Volgende week donderdag weer en daarna iedere dinsdag.
pi_29906014
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:56 schreef Saffier het volgende:
Offtopic/Vicky, als je dat wilt, kan ik je met haar in contact brengen hoor! Ze heeft al veel meer gedaan.(bijvoorbeeld een Harry Potterkamer bij haar jongste en een hele onderwaterwereld met vnl orka's bij haar odste dochter, inmiddels hebben de meiden alletwee alweer een andere kamer.)Offtopic/
hihi nee hoor, dankje!! Heel lief. We hebben al zoveel pooh in huis
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 00:09:50 #129
81992 Githa
pi_29906903
Echt super Saffier, natuurlijk kon ik mijn nieuwsgierigheid na alle verhalen niet meer bedwingen
en ik vind je wieg ook zo mooi die had je moeder toch opnieuw voor je bekleed? wat een handige mensen heb jij om je heen zeg top!
pi_29911073
Nou beep is nog steeds binnen. Wel de hele nacht krampen in m'n rug gehad, maar tegen 5 uur stopte het weer. Ach we wachten nog gewoon even af en zometeen ga ik toch maar even slapen denk ik .

Saffier, die muurschildering is inderdaad prachtig!

Randa, zwangerschapsyoga lijkt me ook erg leuk ik heb zwangerschapsgym gedaan, ik denk dat ik er wel wat aan gehad heb en het was ook gezellig, ik was ook de jongste (22), had ik ook niet helemaal verwacht, maar het was toch erg gezellig .
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 24 augustus 2005 @ 08:07:37 #131
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29911101
vandaag is het best lekker were hoor mooi weer om fuente baby ter wereld te brengen
slaap lekker
pi_29911119
Pff Fuente... schiet ook niet echt op zo!!
Ik ben met zwangerschapsgym (maandag voor het eerst geweest) ook de jongste, tenminste, dat kan ik zo wel zien. We hebben geen leeftijden uitgewisseld nog, maar wie weet komt dat nog wel, ik ben namelijk wel benieuwd! Allemaal leken ze me rond de dertig en allemaal eerste kindje, behalve ééntje, daarvan was het de derde.

Ik heb ook even gespiekt Saffier...heel erg mooi zo, die muurschildering en een hele romantische wieg!! Ben benieuwd naar het resultaat .

Hier gaat alles wel redelijk, alleen veel last van mijn bekken met het lopen. Gelukkig heb ik op de zwnagerschapsgym wel wat oefeningen meegkekregen, dat kan wel eens helpen.
pi_29913521
ik ga wat meer drinken, misschien helpt dat idd tegen mijn hoofdpijn
met de beeb is alles okay gisteren weer treintje gehoord
Lid van de MamaSquad
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:30:20 #134
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_29914548
Meiden bedankt voor de complimentjes hoor! Ik Ben er zelf ook heel erg blij mee.

Lewis op dit moment ben ik 25 weken(en 2 dagen), volgende keer bij de vlos ben ik 28, het gaat al zo hard hihi! Hoe gaat het met jou en je superkindjes?

Githa dat heb je goed onthouden van het bekleden van de wieg, mijn broer en ik hebben er vroeger ook in gelegen. Mijn moeder heeft ook mijn trouwjurk gemaakt, dus handig is ze zeker!

Randa je yoga-les klinkt leuk!
Fuente wel meteen hier melden als er wat gebeurd he?
Ladylike, drinken helpt echt! Ik merk het ook altijd meteen als ik weer te weinig gedronken heb.
Ingrid, alles goed bij jou?
Vicky geen last gehad verder van je auto-ongeluk gister?

Vandaag over een week komen het ledikantje en de commode (kast pas in november, die heeft vertraging) en dan gaan we ook de wieg ophalen bij mijn ouders. Ik ben ook heel benieuwd hoe het geheel wordt! Vanmiddag de behangrand op een muur plakken, kan ik daar ook weer een foto van maken!
Ylana
pi_29918356
Pffff m'n rugpijn blijft aanhouden. Weet iemand hier nog truukjes voor? Mannetje masseert zich 's avonds suf, maar die is nu werken. Ik kan echt niet lekker zitten of liggen, door de rugpijn. Bah bah, ik haat de LL, van mij mag beepje komen nu .
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:33:24 #136
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29918386
onder de warme douche of een warme kruik er tegen aanhouden

sterkte
pi_29918805
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:33 schreef _evenstar_ het volgende:
onder de warme douche of een warme kruik er tegen aanhouden

sterkte
Douchen is heel fijn Maar om de hele dag onder de douche te gaan is ook nie echt... Kruiken helpen helaas niet...Toch thnx Ach nog ffies volhouden denk ik maar...*zelfmedelijden weer uitschakeld*
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:47:45 #138
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29918862
hmmm.. das wel balen en idd de hele dag onder de douche is ook geen oplossing..
pi_29919863
Ik ben zwanger
iets over dat ik lonsdale jongeren kut vind :)
FOK SEARCH!!!!
pi_29919889
gefeliciteerd zalmsalade!

krijg honger van je naam btw
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_29920055
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:32 schreef Fuente het volgende:
Pffff m'n rugpijn blijft aanhouden. Weet iemand hier nog truukjes voor? Mannetje masseert zich 's avonds suf, maar die is nu werken. Ik kan echt niet lekker zitten of liggen, door de rugpijn. Bah bah, ik haat de LL, van mij mag beepje komen nu .
Ik weet niet goed hoe ik de plek uit kan leggen, maar wel hoe ik de rugpijn iig tijdelijk weghaalde/verminderde tijdens mijn vorige zwangerschap.

Plaats je handen in je zij zodat je duimen naar voren wijzen.
Verschuif je handen dan zover naar achteren zodat je vingers op een plek komen te liggen waar de "bron" zit.
Zet druk op deze plaats.(aan weerszijden van je ruggegraad, niet eróp)
Als het goed is neemt de rugpijn iig af voor zolang als je druk uitoefent.

Succes !

Als je geluk hebt, zoals het bij mij was blijft de rugpijn ook naderhand een poosje verminderd.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29920360
Zalmsalade (mjum ) Gefeliciteerd!

Mirage, thnx Het voelt heerlijk Ga er zo eens goed voor zitten .
Sara
Merel
Ukje
  Admin woensdag 24 augustus 2005 @ 14:43:09 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29920497
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:23 schreef zalmsalade het volgende:
Ik ben zwanger
Jij bent heulegaar niet zwanger!
*zalmsalade aan oor uit OUD meeneemt*
Sorry dames
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:45:15 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29920578
Thanks Yvonne... er rinkelde al wel een belletje maar kon het even niet plaatsen.
pi_29920644
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Sorry dames
Zie het helemaal voor me

* Fiorenza hoopt dat ze nu niet ook aan oor getrokken wordt ... is ook niet zwanger maar leest wel graag mee

[ Bericht 7% gewijzigd door Fiorenza op 24-08-2005 14:52:41 ]
pi_29920726
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Sorry dames
Nou euh, doeg dan maar weer
Sara
Merel
Ukje
pi_29920754
sorry
iets over dat ik lonsdale jongeren kut vind :)
FOK SEARCH!!!!
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2005 @ 14:54:17 #148
43556 miss_dynastie
pi_29920859
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:50 schreef zalmsalade het volgende:
sorry
pi_29920864
Fuente, als je lage rugpijn hebt kun je ook proberen of het volgende helpt: Op je rug liggen met een steuntje onder je onderbenen en dan wel zo dat de hoek rug-bovenbenen 90 graden is (89 mag ook) en hetzelfde voor de hoek tussen je bovenbenen en je onderbenen, dus alsof je zit maar dan op je rug liggend, meestal is een bank of een stoel wel hoog genoeg, eventueel zet je een krukje oid op je bed(dat ligt wat prettiger dan op de grond). Dit is de enige manier om een bepaalde spier onderin je rug te laten ontspannen, wellicht net die ene die pijn geeft.
pi_29921577
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:54 schreef Jelief het volgende:
Fuente, als je lage rugpijn hebt kun je ook proberen of het volgende helpt: Op je rug liggen met een steuntje onder je onderbenen en dan wel zo dat de hoek rug-bovenbenen 90 graden is (89 mag ook) en hetzelfde voor de hoek tussen je bovenbenen en je onderbenen, dus alsof je zit maar dan op je rug liggend, meestal is een bank of een stoel wel hoog genoeg, eventueel zet je een krukje oid op je bed(dat ligt wat prettiger dan op de grond). Dit is de enige manier om een bepaalde spier onderin je rug te laten ontspannen, wellicht net die ene die pijn geeft.
Thnx, alleen krijg ik het benauwd van op m'n rug liggen. Hmz, ik maak het wel moeilijk zo he... Ik ga zo in ieder geval nog maar eens lekker warm douchen en erna is mannetje bijna thuis, kan hij weer duwen .
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')