Er loopt op FOK! ook een topic over.quote:Wat is Geocaching?
Geocaching is een avontuurlijk spel voor GPS gebruikers. Deelnemen met schatzoeken, op z'n Engels 'cache hunt', is een goede manier om de voordelen en de prachtige mogelijkheden van een GPS te leren kennen. Het basisidee is dat personen en organisaties/verenigingen (denk hierbij aan de scouting) caches verstoppen over de hele wereld en de locaties van deze caches delen door op internet hun exacte positie te melden. Andere GPS gebruikers benutten deze coördinaten om deze caches te vinden.
Is de cache eenmaal gevonden, dan geeft de cache, oftewel schat, z'n geheimen prijs en beloont de vinder met een variëteit aan beloningen.
Aan de vinder wordt gevraagd iets uit te cache te nemen en hiervoor in de plaats weer iets achter te laten.
Bron: www.geocaching.nl
Misschien iets meer gaan drinken te weinig vochttoevoer kan ook hoofdpijn opleverenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:40 schreef Ladylike het volgende:
hmm vicky geen lekker begin idd..
ik heb vrij gevraagd, netjes verteld dat ik hoofdpijn heb en graag thuis wil bijslapen.
en aangezien ik het de komende 3 avonden druk ga krijgen ben ik bang dat als ik dit niet doe ik overmorgen (omdat het alleen maar erger wordt) me ziek moet melden
dat begreep hij gelukkig
hihi nee hoor, dankje!! Heel lief. We hebben al zoveel pooh in huisquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:56 schreef Saffier het volgende:
Offtopic/Vicky, als je dat wilt, kan ik je met haar in contact brengen hoor! Ze heeft al veel meer gedaan.(bijvoorbeeld een Harry Potterkamer bij haar jongste en een hele onderwaterwereld met vnl orka's bij haar odste dochter, inmiddels hebben de meiden alletwee alweer een andere kamer.)Offtopic/
Douchen is heel fijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:33 schreef _evenstar_ het volgende:
onder de warme douche of een warme kruik er tegen aanhouden![]()
sterkte![]()
Ik weet niet goed hoe ik de plek uit kan leggen, maar wel hoe ik de rugpijn iig tijdelijk weghaalde/verminderde tijdens mijn vorige zwangerschap.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:32 schreef Fuente het volgende:
Pffff m'n rugpijn blijft aanhouden. Weet iemand hier nog truukjes voor? Mannetje masseert zich 's avonds suf, maar die is nu werken. Ik kan echt niet lekker zitten of liggen, door de rugpijn. Bah bah, ik haat de LL, van mij mag beepje komen nu.
Jij bent heulegaar niet zwanger!quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent heulegaar niet zwanger!
*zalmsalade aan oor uit OUD meeneemt*
Sorry dames
Nou euh, doeg dan maar weerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent heulegaar niet zwanger!
*zalmsalade aan oor uit OUD meeneemt*
Sorry dames
Thnx, alleen krijg ik het benauwd van op m'n rug liggen. Hmz, ik maak het wel moeilijk zo he... Ik ga zo in ieder geval nog maar eens lekker warm douchen en erna is mannetje bijna thuis, kan hij weer duwenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:54 schreef Jelief het volgende:
Fuente, als je lage rugpijn hebt kun je ook proberen of het volgende helpt: Op je rug liggen met een steuntje onder je onderbenen en dan wel zo dat de hoek rug-bovenbenen 90 graden is (89 mag ook) en hetzelfde voor de hoek tussen je bovenbenen en je onderbenen, dus alsof je zit maar dan op je rug liggend, meestal is een bank of een stoel wel hoog genoeg, eventueel zet je een krukje oid op je bed(dat ligt wat prettiger dan op de grond). Dit is de enige manier om een bepaalde spier onderin je rug te laten ontspannen, wellicht net die ene die pijn geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |