abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:07:23 #26
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29776109
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 08:34 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Ja er zijn hier ook middelen tegen misselijkheid, maar uiteraard krijg je die in NL niet standaard aangeboden, net zo min als pijnbestrijding.

Zelf ben ik zo misselijk dat ik wel een middel (naam vergeten) heb aangeboden gekregen, maar ik heb bedankt, toch maar liever niet. Je weet maar nooit. (alhoewel ik wel ervaren heb hoe erg misselijk je kan zijn en kan me best voorstellen dat anderen het wel doen)

Ik vraag me af of het normaal in de wereld is. Ik denk eerder normaal in Amerika en Canada (zelf heb ik in Canada gewoond en ben erg blij nu hier in NL zwanger te zijn, ik moet al die kliniek poespas/onzin niet )
ik gok emasaffene die kreeg ik al hielp dat niks en ze je dan fschepen met paracetamol
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_29776476
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:07 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ik gok emasaffene die kreeg ik al hielp dat niks en ze je dan fschepen met paracetamol
Ja zoiets was het! Oh, hielp het nog niet ook?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:23:01 #28
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29776571
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:19 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Ja zoiets was het! Oh, hielp het nog niet ook?
hier niet nee werd eerder van kwaad tot erger het enige wat ik er tegen kon doen is gewoon telkens maar blijven eten en drinken. want als er van elke boterhm een hapje is binnengebleven.. heb je toch mooi 3 happen binnen
en drinken de hele dag door.. en veel rusten zodat je spieren niet verkloot worden..
Ben je (veel) afgevallen ? wees iig voorzichtig dat je spieren niet aangetast worden dus goed rusten ook
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:26:44 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29776660
Tink? Is het spugen nog steeds een beetje minder nu? Van de week schreef je toch dat je een dagje wat minder had?
pi_29776876
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Tink? Is het spugen nog steeds een beetje minder nu? Van de week schreef je toch dat je een dagje wat minder had?
Tis 2 dagen wat minder geweest, niet over, maar minder. Vandaag (uitgerekend op een dag dat ik het heel erg druk heb) ben ik de hele dag alweer aan het spugen. Hihihihi, ik ben een meester geworden in onopvallend in de bosjes spugen (want tis altijd het ergste als ik met de hond loop of zo)

Als mijn maag maar vol blijft, die mag niet leeg raken. Maar vandaag helpt dat trucje ook niet

En ik was de Moeders voor Moeders vergeten, die hadden een zomerstop en afgelopen week had ik al weer moeten plassen. Vergeten . Heb met hand op hart beloofd vandaag weer te beginnen, dus dat wordt weer extra misselijk
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:38:08 #31
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29776966
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:35 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Tis 2 dagen wat minder geweest, niet over, maar minder. Vandaag (uitgerekend op een dag dat ik het heel erg druk heb) ben ik de hele dag alweer aan het spugen. Hihihihi, ik ben een meester geworden in onopvallend in de bosjes spugen (want tis altijd het ergste als ik met de hond loop of zo)

Als mijn maag maar vol blijft, die mag niet leeg raken. Maar vandaag helpt dat trucje ook niet

En ik was de Moeders voor Moeders vergeten, die hadden een zomerstop en afgelopen week had ik al weer moeten plassen. Vergeten . Heb met hand op hart beloofd vandaag weer te beginnen, dus dat wordt weer extra misselijk
veeeeeeeeeeeeel drinken wellicht flesje spa blauw ofsow altijd bij de hand houden
pi_29777512
Tinkerbell, wat rot dat spugen joh, ik hoop voor je dat het snel over is! En wat evenstar zegt, zoveel mogelijk drinken!

Ik ga zo naar de verlos, this weer tjek tijd Ben heel benieuwd. Net belde mannetje van z'n werk dat hij eerder naar huis mag dus die gaat mee, is wel zo leuk
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:08:55 #33
81992 Githa
pi_29777863
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:23 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

hier niet nee werd eerder van kwaad tot erger het enige wat ik er tegen kon doen is gewoon telkens maar blijven eten en drinken. want als er van elke boterhm een hapje is binnengebleven.. heb je toch mooi 3 happen binnen
en drinken de hele dag door.. en veel rusten zodat je spieren niet verkloot worden..
Ben je (veel) afgevallen ? wees iig voorzichtig dat je spieren niet aangetast worden dus goed rusten ook
Maar jij had ze in tablet vorm toch ? ... ik kreeg emasafine in zetpilvorm, zo nam mijn lichaam het medicijn zeker op want een tablet had ik er zo weer uit liggen.
Het is er niet mee over gegaan maar van de hele dag door kotsen ben ik terug gegaan naar 3/4 x p.d. ik was daar al zoooooo blij mee.

Zou best het verschil van het wel of niet werken kunnen zijn
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:13:11 #34
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29778005
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:08 schreef Githa het volgende:

[..]

Maar jij had ze in tablet vorm toch ? ... ik kreeg emasafine in zetpilvorm, zo nam mijn lichaam het medicijn zeker op want een tablet had ik er zo weer uit liggen.
Het is er niet mee over gegaan maar van de hele dag door kotsen ben ik terug gegaan naar 3/4 x p.d. ik was daar al zoooooo blij mee.

hmmm mijn darmen kunnen niet tegen zetpillen maar goed zit nu op 1 a 2 keer de week dus wij gaan goehoed
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:13:50 #35
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29778032
fuente succes bij de vlos en dat jullie er mar van kunnen genieten zo de laatste keer samen waarschijnlijk
pi_29781524
Vervelend hoor dat spugen! Ik hoop voor de spugertjes dat het ook weer over gaat.

vanmorgen ben ik even op mijn werk geweest, ff kletsen met mijn favo collega en geknuffeld met een paar van mijn schatjes Ik mis ze toch wel heel erg hoor. Dinsdag ga ik weer, ff overdracht doen en andere schatjes knuffelen. Zolang ik nog kan fietsen wil ik wel regelmatig langs gaan anders ben ik er zo uit na een half jaar, dan kennen de kids me straks niet eens meer!
met mjn rug gaat het wel goed, zolang ik niet zwaar til en het rustig aan doe heb ik nagenoeg geen pijn, al heb ik soms ineens zo'n pijnscheut. Nu ik rustiger ben voel ik onsje ook meer en harder schoppen, leuk hoor, ik kan echt genieten van het kijken naar en voelen aan mijn buik en vraag me dan steeds weer af wie daar nou in zit.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:42:19 #37
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_29782788
Ik heb echt medelijden met alle spugers Ik hoop voor jullie dat het snel over is. Heb er zelf gelukkig geen last van gehad!
Mensen denken bijna automatisch dat je aan het spugen bent geweest als je nog maar weinig bent aangekomen en ze kijken me dan ook heel raar aan als ik zeg dat ik daar geen last van heb gehad.

Met de blaasontsteking gaat het stukken beter! Zal vast door jullie beterschapwensen komen en waarschijnlijk ook wel door de kuur Watvoor invloed heeft zo'n kuur eigenlijk op het beebje? Heb 't vandaag errug weinig gevoeld, alleen na flink porren

Fuente, hoe was het bij de vlos?
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_29783249
Zo weer terug van de VK
Nou bloeddruk is hetzelfde gebleven, eiwitten waren niet te vinden, beepje ligt goed om (nog steeds) en ook nog steeds ingedaald . Verder schatte deze VK beepje toch wel op 7 pond, da's al een stuk beter dan de 5 a 6 die anderen zeiden (ik heb ook het gevoel dat m'n buik nog erg groeit!).
Ook hebben we het gehad over de bevalling. Ik zou volgens hun protocol beneden moeten bevallen omdat we een kleine draai in de trap hebben. Dus we hebben beneden al een bed neergezet. Maar ik wil echt liever boven bevallen op onze eigen slaapkamer. De verlos zei, dat we alles gewoon boven mogen klaarzetten. Stel nou dat de dienstdoende verlos de draai te groot vindt dan kunnen we altijd nog naar beneden gaan .
Volgende week vrijdag moet ik weer, maar ik hoop voor die tijd wel bevallen te zijn
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_29783385
Wennie, ik ben ook nog niet echt aangekomen en zit nog steeds op mijn normale gewicht. Ik ben vrij smal gebouwd. Mijn moeder is toendertijd bij de zwangerschap van mij maar 4 kg aangekomen. Dus ik reken erop dat ik ook niet veel zal aankomen. Verder schommelde mijn gewicht tussen de 58,5 en de 62,5, dus wil ik kunnen zeggen dat ik echt bij ben gekomen zal toch die 62,5 moeten passeren en ik zit nu op 61kg denk ik. Mensen?

Net bij de zeeman nog een joggingpakje voor de baby, schattig hoor.
pi_29783913
spannend fuente.. fijn dat alles goed is met je beeb
ik ben al 2 kledingmaten gegroeid op die (bijna) 18 weken en dat zit niet alleen in mn buik
zwanger zijn is goed voor me, ik eet niet maar ik vreet ben ik iig niet meer zo'n graatmagere meid (had dus maatje 34)
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:17:41 #41
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_29783924
Beebje is wakker Ik ben weer gerust

Randa Maar jij beweegt ook wel veel toch? Ik zelf niet echt, heb ook een zittend beroep. En ik ben al erg veel te zwaar van mezelf, dus ben alleen maar blij dat er nog niet zoveel aan zit.

De bezorging van de babykamer is trouwens met twee weken schoven Baal er echt wel van, had me er zo op verheugd. Het wordt nu wel gratis gemonteerd en we krijgen een wandrekje voor niks, maar had toch liever aan de babykamer begonnen
Ik was 12 weken zwanger toen we alles besteld hebben... ik snap dat niet
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_29783974
vanaf hoeveel weken zou je de beeb normaal moeten voelen (van buiten?)
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_29784138
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:17 schreef Wennie het volgende:
Randa Maar jij beweegt ook wel veel toch? Ik zelf niet echt, heb ook een zittend beroep. En ik ben al erg veel te zwaar van mezelf, dus ben alleen maar blij dat er nog niet zoveel aan zit.
Op dit moment zit ik thuis, doordat ik werkeloos ben en de beweging die ik normaal kreeg, heb ik nu niet meer. Normalerwijze als ik zou werken heb ik ook een zittend beroep. Ik zit nu daadwerkelijk op maar 61 kg, net nog even gewogen. Maar als ik echt heel eerlijk moet gaan kijken hoeveel ik woog aan het begin van de zwangerschap was dat 58,5. Maar juist door die beweging die ik normalerwijze heb, schommelt mijn gewicht veel en nu blijf ik hangen. Maar ik ga er gewoon vanuit dat ik hierin mijn moeder volg.
pi_29784178
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:19 schreef Ladylike het volgende:
vanaf hoeveel weken zou je de beeb normaal moeten voelen (van buiten?)
Ligt eraan hoe beebje ligt, ik voel het nu ook nog niet heel lang aan de buitenkant, misschien nu 2 weken. Ben as maandag 22 weken. Wel voelde ik beebje binnen al vrij vroeg, nog voor ik 16 weken zwanger was.
pi_29784257
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:17 schreef Ladylike het volgende:
ik ben al 2 kledingmaten gegroeid op die (bijna) 18 weken en dat zit niet alleen in mn buik
zwanger zijn is goed voor me, ik eet niet maar ik vreet ben ik iig niet meer zo'n graatmagere meid (had dus maatje 34)
Ik heb nog steeds mt 40, wel fijn eigenlijk, alleen doordat mijn buik dikker wordt, heb ik minder kont en zakt mijn zwangerschapsbroek, met zo een band aan de achterkant steeds af . Het enige wat groeit bij mij zijn mijn borsten en mijn buik.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:00:15 #46
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_29785087
Ladylike, is ook niks mis mee als je wel aankomt hoor Dat hoort er nu eenmaal bij! En elke zwangerschap is gewoon anders.

Ik voelde de baby voor het eerst bewegen met 16 weken en meer schoppen met 20 weken. Aan de buitenkant voor het eerst met 23 weken.

Randa, ik bedoelde met bewegen die lange wandeltochten waar ik je regelmatig over zie schrijven.

Ik ben bijna 30 weken zwanger en m'n eigen broeken beginnen nu pas niet meer lekker te zitten. Bij mij is alleen m'n buik gegroeid. gelukkig m'n borsten nog niet zo, want dan wordt het weer een duur nieuwe beha verhaal! Ze zijn nl. al zo groot

Fuente, fijn dat alles goed was!
Mijn afvalstrijd!
pi_29786153
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:00 schreef Wennie het volgende:
Randa, ik bedoelde met bewegen die lange wandeltochten waar ik je regelmatig over zie schrijven.
Begreep ik, dat gaat alleen niet meer . Hoop dat ik het na de bevalling wel weer op kan pakken, want van sporten is dat het enige wat ik leuk vind.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:29:09 #48
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_29798017
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:08 schreef Githa het volgende:

Mja als ik erg misselijk word neem ik denk ik wel medicijnen hoor! Tot nog toe heb ik nergens last van, maar misschien moet dat nog komen. Dat lijkt me maar helemaal niks, jakkes

Officieel moet ik mijn zwangerschap melden op mijn werk zodra ik het weet, maar ik houd het liever nog eventjes voor mezelf. Van de kliniek heb ik in ieder geval wel een soort verklaring van de zwangerschap met de uitgerekende datum gekregen, die ik op mijn werk kan afgeven.

We vertellen het nieuws trouwens wel zsm aan familie en vrienden. Ik wil het graag persoonlijk aan mijn dierbaren in Nederland vertellen, dus daar wacht ik nog mee totdat ik weer aan de slag moet (volgende week) want dan moet ik ook na een paar dagen weer naar NL.
Komende week gaan we bij onze beste vrienden in NY langs, en langs de moeder en andere familie van mijn vriend. Ik kan met 2 van zijn zussen supergoed opschieten, en met zijn moeder ook wel (ook al is ze al oud en niet meer helemaal 'bij') dus ik kijk er best wel naar uit om het hen te vertellen. Ik weet zeker dat de reacties superpositief zullen zijn!
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_29800261
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:29 schreef merdeka het volgende:

[..]

Mja als ik erg misselijk word neem ik denk ik wel medicijnen hoor! Tot nog toe heb ik nergens last van, maar misschien moet dat nog komen. Dat lijkt me maar helemaal niks, jakkes

Officieel moet ik mijn zwangerschap melden op mijn werk zodra ik het weet, maar ik houd het liever nog eventjes voor mezelf. Van de kliniek heb ik in ieder geval wel een soort verklaring van de zwangerschap met de uitgerekende datum gekregen, die ik op mijn werk kan afgeven.

We vertellen het nieuws trouwens wel zsm aan familie en vrienden. Ik wil het graag persoonlijk aan mijn dierbaren in Nederland vertellen, dus daar wacht ik nog mee totdat ik weer aan de slag moet (volgende week) want dan moet ik ook na een paar dagen weer naar NL.
Komende week gaan we bij onze beste vrienden in NY langs, en langs de moeder en andere familie van mijn vriend. Ik kan met 2 van zijn zussen supergoed opschieten, en met zijn moeder ook wel (ook al is ze al oud en niet meer helemaal 'bij') dus ik kijk er best wel naar uit om het hen te vertellen. Ik weet zeker dat de reacties superpositief zullen zijn!
Ik zou idd ook nog even wachten met het te melden op je werk. Waarom moet je het zo snel melden eigenlijk? Wettelijk gezien moet het voordat je 6 maanden zwanger bent volgens mij...

Leuk, familie vertellen. Hebben zijn zussen ook kinderen? Ik vond het ook erg leuk om het de familie te vertellen, lekker gevoel als iedereen blij voor je is...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_29808714
Merdeka dat klinkt goed! Veel opties heb je!

Ik lees hier wel vaker over een draai in de trap. Maar elke trap heeft natuurlijk een draai. Zitten daar dan zoveel verschillen in?
En is dat voor als er iets gebeurd, dat je met een brancard de trap af kan?

Net weer mijn buiik opgemeten. Hij was een week geleden nog 94 en nu 91
Terwijl ik juist volgens de vk ben gegroeid. Of zou dat komen doordat ik ‘de hoogte’ in ga. Dat de baarmoeder nu hoger ligt.
Verder voel ik Pino gelukkig weer goed en heeft Djeez het ook weer gevoeld!

Een vriendin van mij is precies 3 weken verder dan ik. Ze heeft al een dikke week erge pijn in haar hele buik. Ze kan haast niks meer. Ze was ook flink gegroeid ineens. Te veel. De vk heeft haar urine getest en dat was gelukkig goed. Nu moet ze volgende week bloed afnemen om te kijken of ze suiker heeft. Wel sneu voor haar. Ze heeft er zoveel last van. En ze heeft nog haar zoontje van 3,5 rondlopen, dus ze heeft het ook wel druk. En ze werkt 2 dagen, ze moet komende week rust houden en dus niet aan het werk. En haar collega’s hebben nu net vakantie. Ze voelt zich hierdoor schuldig. Ik ga kijken of ik haar ergens mee kan helpen, vind het zo sneu! Ik hoop maar dat het meevalt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')