ik gok emasaffene die kreeg ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:34 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja er zijn hier ook middelen tegen misselijkheid, maar uiteraard krijg je die in NL niet standaard aangeboden, net zo min als pijnbestrijding.
Zelf ben ik zo misselijk dat ik wel een middel (naam vergeten) heb aangeboden gekregen, maar ik heb bedankt, toch maar liever niet. Je weet maar nooit. (alhoewel ik wel ervaren heb hoe erg misselijk je kan zijn en kan me best voorstellen dat anderen het wel doen)
Ik vraag me af of het normaal in de wereld is. Ik denk eerder normaal in Amerika en Canada (zelf heb ik in Canada gewoond en ben erg blij nu hier in NL zwanger te zijn, ik moet al die kliniek poespas/onzin niet)
Ja zoiets was het! Oh, hielp het nog niet ook?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:07 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik gok emasaffene die kreeg ikal hielp dat niks en ze je dan fschepen met paracetamol
![]()
hier niet nee werd eerder van kwaad tot ergerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:19 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja zoiets was het! Oh, hielp het nog niet ook?![]()
Tis 2 dagen wat minder geweest, niet over, maar minder. Vandaag (uitgerekend op een dag dat ik het heel erg druk heb) ben ik de hele dag alweer aan het spugen. Hihihihi, ik ben een meester geworden in onopvallend in de bosjes spugen (want tis altijd het ergste als ik met de hond loop of zo)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Tink? Is het spugen nog steeds een beetje minder nu? Van de week schreef je toch dat je een dagje wat minder had?
veeeeeeeeeeeeel drinken wellicht flesje spa blauw ofsow altijd bij de hand houdenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:35 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Tis 2 dagen wat minder geweest, niet over, maar minder. Vandaag (uitgerekend op een dag dat ik het heel erg druk heb) ben ik de hele dag alweer aan het spugen. Hihihihi, ik ben een meester geworden in onopvallend in de bosjes spugen (want tis altijd het ergste als ik met de hond loop of zo)![]()
Als mijn maag maar vol blijft, die mag niet leeg raken. Maar vandaag helpt dat trucje ook niet![]()
En ik was de Moeders voor Moeders vergeten, die hadden een zomerstop en afgelopen week had ik al weer moeten plassen. Vergeten. Heb met hand op hart beloofd vandaag weer te beginnen, dus dat wordt weer extra misselijk
![]()
Maar jij had ze in tablet vorm toch ? ... ik kreeg emasafine in zetpilvorm, zo nam mijn lichaam het medicijn zeker op want een tablet had ik er zo weer uit liggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:23 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hier niet nee werd eerder van kwaad tot ergerhet enige wat ik er tegen kon doen is gewoon telkens maar blijven eten en drinken. want als er van elke boterhm een hapje is binnengebleven.. heb je toch mooi 3 happen binnen
![]()
en drinken de hele dag door.. en veel rusten zodat je spieren niet verkloot worden..
Ben je (veel) afgevallen ? wees iig voorzichtig dat je spieren niet aangetast worden dus goed rusten ook![]()
hmmm mijn darmen kunnen niet tegen zetpillenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:08 schreef Githa het volgende:
[..]
Maar jij had ze in tablet vorm toch ? ... ik kreeg emasafine in zetpilvorm, zo nam mijn lichaam het medicijn zeker op want een tablet had ik er zo weer uit liggen.
Het is er niet mee over gegaan maar van de hele dag door kotsen ben ik terug gegaan naar 3/4 x p.d.ik was daar al zoooooo blij mee.
Zou best het verschil van het wel of niet werken kunnen zijn![]()
Op dit moment zit ik thuis, doordat ik werkeloos ben en de beweging die ik normaal kreeg, heb ik nu niet meer. Normalerwijze als ik zou werken heb ik ook een zittend beroep. Ik zit nu daadwerkelijk op maar 61 kg, net nog even gewogen. Maar als ik echt heel eerlijk moet gaan kijken hoeveel ik woog aan het begin van de zwangerschap was dat 58,5. Maar juist door die beweging die ik normalerwijze heb, schommelt mijn gewicht veel en nu blijf ik hangen. Maar ik ga er gewoon vanuit dat ik hierin mijn moeder volg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:17 schreef Wennie het volgende:
RandaMaar jij beweegt ook wel veel toch? Ik zelf niet echt, heb ook een zittend beroep. En ik ben al erg veel te zwaar van mezelf, dus ben alleen maar blij dat er nog niet zoveel aan zit.
Ligt eraan hoe beebje ligt, ik voel het nu ook nog niet heel lang aan de buitenkant, misschien nu 2 weken. Ben as maandag 22 weken. Wel voelde ik beebje binnen al vrij vroeg, nog voor ik 16 weken zwanger was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:19 schreef Ladylike het volgende:
vanaf hoeveel weken zou je de beeb normaal moeten voelen (van buiten?)
Ik heb nog steeds mt 40, wel fijn eigenlijk, alleen doordat mijn buik dikker wordt, heb ik minder kont en zakt mijn zwangerschapsbroek, met zo een band aan de achterkant steeds afquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:17 schreef Ladylike het volgende:
ik ben al 2 kledingmaten gegroeid op die (bijna) 18 weken en dat zit niet alleen in mn buik![]()
zwanger zijn is goed voor me, ik eet niet maar ik vreetben ik iig niet meer zo'n graatmagere meid (had dus maatje 34)
Begreep ik, dat gaat alleen niet meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:00 schreef Wennie het volgende:
Randa, ik bedoelde met bewegen die lange wandeltochten waar ik je regelmatig over zie schrijven.
Mja als ik erg misselijk word neem ik denk ik wel medicijnen hoor! Tot nog toe heb ik nergens last van, maar misschien moet dat nog komen. Dat lijkt me maar helemaal niks, jakkesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:08 schreef Githa het volgende:
Maar jij had ze in tablet vorm toch ? ... ik kreeg emasafine in zetpilvorm, zo nam mijn lichaam het medicijn zeker op want een tablet had ik er zo weer uit liggen.
Het is er niet mee over gegaan maar van de hele dag door kotsen ben ik terug gegaan naar 3/4 x p.d.ik was daar al zoooooo blij mee.
Zou best het verschil van het wel of niet werken kunnen zijn![]()
Ik zou idd ook nog even wachten met het te melden op je werk. Waarom moet je het zo snel melden eigenlijk? Wettelijk gezien moet het voordat je 6 maanden zwanger bent volgens mij...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:29 schreef merdeka het volgende:
[..]
Mja als ik erg misselijk word neem ik denk ik wel medicijnen hoor! Tot nog toe heb ik nergens last van, maar misschien moet dat nog komen. Dat lijkt me maar helemaal niks, jakkes![]()
Officieel moet ik mijn zwangerschap melden op mijn werk zodra ik het weet, maar ik houd het liever nog eventjes voor mezelf. Van de kliniek heb ik in ieder geval wel een soort verklaring van de zwangerschap met de uitgerekende datum gekregen, die ik op mijn werk kan afgeven.
We vertellen het nieuws trouwens wel zsm aan familie en vrienden. Ik wil het graag persoonlijk aan mijn dierbaren in Nederland vertellen, dus daar wacht ik nog mee totdat ik weer aan de slag moet (volgende week) want dan moet ik ook na een paar dagen weer naar NL.
Komende week gaan we bij onze beste vrienden in NY langs, en langs de moeder en andere familie van mijn vriend. Ik kan met 2 van zijn zussen supergoed opschieten, en met zijn moeder ook wel (ook al is ze al oud en niet meer helemaal 'bij') dus ik kijk er best wel naar uit om het hen te vertellen. Ik weet zeker dat de reacties superpositief zullen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |