en ik win volgend jaar de tour !!!quote:
Holy Gowd. Waar gaat het heen met de wereld ?quote:
Moge er een voetbal zo hard op je kop landen dat je groggy bent tot na decibel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
ff kieken hoor
KORFBAL IS VOOR MIETJES!!!!!!!!
Welkom terug Legoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Moge er een voetbal zo hard op je kop landen dat je groggy bent tot na decibel.
Nee, het zit vol met allemaal Voregjes in de stad de komende 5 dagenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:38 schreef clauwheee het volgende:
Ow en Kei-week
We konden niet eens twee stoeltjes bemachtigen op het terras
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
ff kieken hoor
KORFBAL IS VOOR MIETJES!!!!!!!!
Je begint net met hardlopen en vandaag ga je en dan morgen weer? Goed bezig..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:06 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
2 rondjes door het park, morgen 3.![]()
Hebben jullie ook zo'n klein park ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:06 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Pas je op voor je knieën?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:06 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
heb je nu echt wat te doen dan ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:10 schreef popolon het volgende:
Ik heb nu bijna geen tijd meer om te fokken.
Zo is het maar net, maar dan zou ik niet morgen meteen weer gaan lopen. Dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:14 schreef SCH het volgende:
Ik heb tien jaar lang fanatiek gesquashed maar sinds anderhalf jaar niets meer aan sport gedaan door mijn inwendige klachten.
Dit was voor het eerst en ik weet dat als ik het niet rustig opbouw het voor september alweer passe is - ik ben trotSCH
maar theatersporten is zwaarder natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:14 schreef SCH het volgende:
Ik heb tien jaar lang fanatiek gesquashed maar sinds anderhalf jaar niets meer aan sport gedaan door mijn inwendige klachten.
Dit was voor het eerst en ik weet dat als ik het niet rustig opbouw het voor september alweer passe is - ik ben trotSCH
Okay, maar het was echt heeeeeeeeeel erg weinig: ik schat 750 meterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:15 schreef Noca het volgende:
[..]
Zo is het maar net, maar dan zou ik niet morgen meteen weer gaan lopen. Dat bedoelde ik.
Ah, dat is idd wel een klein rondje jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, maar het was echt heeeeeeeeeel erg weinig: ik schat 750 meter
In 12 minutenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, maar het was echt heeeeeeeeeel erg weinig: ik schat 750 meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |