maar theatersporten is zwaarder natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:14 schreef SCH het volgende:
Ik heb tien jaar lang fanatiek gesquashed maar sinds anderhalf jaar niets meer aan sport gedaan door mijn inwendige klachten.
Dit was voor het eerst en ik weet dat als ik het niet rustig opbouw het voor september alweer passe is - ik ben trotSCH
Okay, maar het was echt heeeeeeeeeel erg weinig: ik schat 750 meterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:15 schreef Noca het volgende:
[..]
Zo is het maar net, maar dan zou ik niet morgen meteen weer gaan lopen. Dat bedoelde ik.
Ah, dat is idd wel een klein rondje jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, maar het was echt heeeeeeeeeel erg weinig: ik schat 750 meter
In 12 minutenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
En daar trek je een trainingspak voor aan, gaat rekken en strekken en mag daarna heerlijk voldaan douchen. 750 meter is al snel zo'n 3 minuten je gigantisch in het zweet werken. Petje af SCH.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
In 12 minuten
Bejing here he comes
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
En daar trek je een trainingspak voor aan, gaat rekken en strekken en mag daarna heerlijk voldaan douchen. 750 meter is al snel zo'n 3 minuten je gigantisch in het zweet werken. Petje af SCH.
Holy shit loop je echt in korte broek ?quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Holy shit loop je echt in korte broek ?
Gelukkig wel zeg.quote:
Maar maar maar..slapen moet in bed, niet in de kroeg tochquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden tukt Clau in, nachtzoen, aai over d'r bolletje
Slaap lekker meid!
Daarom heb ik je ook dat slabbetje omgehangen, dat je overigens erg goed staatquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar maar maar..slapen moet in bed, niet in de kroeg tochDan ga ik kwijlen enzo
![]()
![]()
Allebeiquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daarom heb ik je ook dat slabbetje omgehangen, dat je overigens erg goed staat
Waar droom je dan over als je kwijlt tijdens je slaap?![]()
* Eilanden gokt op Noca of Erik Nevland
Triootje dusquote:
Is dat werk van je eigenlijk voor onbepaalde tijd? Jij wou eerst misschien toch ook bij de KPN?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:25 schreef MaxPower het volgende:
KEIweek weer begonnen in Grunn... echt té gezellig in de stad... proost!
morgen weer werken gvd
Nee is tijdelijk tot 1 oktober.. dan hoop ik eindelijk eens die scriptie van me in te leveren maar ik zat ff zonder geldquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Is dat werk van je eigenlijk voor onbepaalde tijd? Jij wou eerst misschien toch ook bij de KPN?
Per 1 september is het bij KPN in ieder geval gedaan, misschien nog uitloop tot midden september..
Ja precies, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee is tijdelijk tot 1 oktober.. dan hoop ik eindelijk eens die scriptie van me in te leveren maar ik zat ff zonder geld
En ik wilde niet naar de KPN maar dat werd aangeboden door Randstad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |