aaaaahhhhhh....hij leest mee !!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:16 schreef Againzender het volgende:
mogguh. nu met worstelgroeten van een mascotte, lig toch eens stil jongen, zo kan ik toch niert typen!
Ik loop denk ik nu een deel of 20 mee iddquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:17 schreef Vom het volgende:
Ambrozius is nieuw?
je krijgt de groeten...ze roept de hele tijd.."bloem bloem" en doet ook heel vaak een tulpje na !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:17 schreef Blumchen het volgende:
Senseotje geeft aan iedereen
Ja Bjoro.. ik kijk er ook erg naar uit!
Hoe is het met Maud?
Aha, toen was ik op vakantie iddquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik loop denk ik nu een deel of 20 mee idd.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je krijgt de groeten...ze roept de hele tijd.."bloem bloem" en doet ook heel vaak een tulpje na !
ze eet, slaapt en groeit goed !
heb er gereageerdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:17 schreef Bluezz het volgende:
Pascalllllll hulp nodig :
Een vogeltje om op te passen
had er laatst weer 1 gepost tochquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:23 schreef Blumchen het volgende:
[..]dat is lief
Ben blij dat het goed gaat.. Doe je nog eens een foto
* terug gaat kijken *quote:
zoek ook wel ff voor jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:29 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* terug gaat kijken *
Ik heb zo een paar hools moeten missen enzo..
Komt omdat ik terug benquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Dankje pasc. hulptroep
Het is weer lekker ouderwets druk hier
Ja lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Dankje pasc. hulptroep
Het is weer lekker ouderwets druk hier
gevondenquote:
Wat is ze mooiquote:
oooquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:37 schreef Bluezz het volgende:
Bloeeeeeeeeeeeeeeeeeempie![]()
Ik bedoelde met hier, op mijn werk sien
lijkt op d'r vader hequote:
foto !!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lijkt op d'r vader he
iedereen zegt van wel
Just5postsomhoogkijk, kijk anders ff een stuk of 5 posts omhoogquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat een gedrocht die lijkt wel 80, net een gesmolten E.T.![]()
*proest*quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:46 schreef pascalheister het volgende:
wat een gedrocht die lijkt wel 80, net een gesmolten E.T.![]()
Lijkt me vreselijk voor Axel, maar bedenk dat het voor later alleen maar beter is en dat hij hier later helemaal niets meer van weet !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:47 schreef Againzender het volgende:
Axel heeft sinds gisteren ook al een groter medisch dossier dan zijn vader (niets levensbedreigends hoor!!)
Op een foto dacht men een lichte heupdysplasie te zien. Dus wij gisteren naar het ziekenhuis, maar daar komt je kind dus in een beugel weer uit om zijn beentjes uit elkaar te houden. Heel zielig!
En die moet 'ie dan 'zoveel mogelijk' aan houden. Maar ja, hij trappelt zo graag met z'n beentjes, en dat gaat nu niet meer.![]()
Dus dat was vanmorgen brullen toen hij wakker werd.
En tpoen waren we eindeliujk weer in slaap gevallen, belt er zo'n takke jehova's getuige aan.Heb ik mooi even mijn frustraties vrij baan kunnen geven
en nu kom ik vast in de hel
![]()
ik ga mijn koffiepot eens opzoeken
hej de 6 bakken alweer opquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:57 schreef 9christensen het volgende:
goedemorgen
pff wat bierdrinken gister
nee, dat moet morgen gebeurenquote:
Ach Axel, maar wat Bjoor zegt is wel zo..alleen dat huilen is zieligquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:58 schreef Bjoro het volgende:
Lijkt me vreselijk voor Axel, maar bedenk dat het voor later alleen maar beter is en dat hij hier later helemaal niets meer van weet !
Het is nog te zien hequote:* Bjoro heeft op 2 jarige leeftijd na een val, z'n kaak op 3 plaatsen gebroken, 3 maanden met z'n armen in kokers gelegen omdat hij anders de beugels, draadjes, infusen en voedingsrietjes eruit zou trekkken...heel vreselijk allemaal.....zegt men nog steeds.
Alleen ik weet er helemaal niets meer van !!! terwijl ik toch al redelijk kon praten enzo toen !!
maar ik kan nu kunstjes met mijn mond................daar dromen er toch een hoop van, als ze het eenmaal hebben gezien/gevoeldquote:
de bommen kunnen ontwijken franky ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Middag.
Laatste uurtjes in 45 graden voor we weer naar NL vliegen!
Ja, mijn vrouw heeft het vroeger ook gehad (er schijnt een erfelijke factor in te zitten, dus ze hielden hem al in de gaten) en die weet er ook niets meer van.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk voor Axel, maar bedenk dat het voor later alleen maar beter is en dat hij hier later helemaal niets meer van weet !
Zo, hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:* Bjoro heeft op 2 jarige leeftijd na een val, z'n kaak op 3 plaatsen gebroken, 3 maanden met z'n armen in kokers gelegen omdat hij anders de beugels, draadjes, infusen en voedingsrietjes eruit zou trekkken...heel vreselijk allemaal.....zegt men nog steeds.
Alleen ik weet er helemaal niets meer van !!! terwijl ik toch al redelijk kon praten enzo toen !!
De handtastelijke Egyptenaren waren zwaarder!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:55 schreef pascalheister het volgende:
de bommen kunnen ontwijken franky ?![]()
mijn tante was met me aan het spelen en tilde me op, boven haar hoofd, verloor de controle en liet me zo vallen, viel ik met mij kaak op de drempel !!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:55 schreef Againzender het volgende:
Zo, hoe heb je dat voor elkaar gekregen
wat zou jou tante zich dood hebben geschroken.. waarschijnlijk was zij daarna je suikertantequote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mijn tante was met me aan het spelen en tilde me op, boven haar hoofd, verloor de controle en liet me zo vallen, viel ik met mij kaak op de drempel !!
dat was dus ff auw.......maar weet er helemaal niets meer van !!
en kan mijn tante dus ook niets kwalijk nemen !!!!
die tante zal een aardig trauma opgelopen hebben denk ik!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mijn tante was met me aan het spelen en tilde me op, boven haar hoofd, verloor de controle en liet me zo vallen, viel ik met mij kaak op de drempel !!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
van mijn tantequote:
prachtig weer inderdaad, maar Sail negeer ik deze keer denk ik. Over 5 jaar heb ik een uitvalsbasis aan de Oostelijke Handelskade, dan zal ik wel moetenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:18 schreef golfer het volgende:
Middag!
Zonnetje schijnt. Perfect weer om straks Sail te bezoeken.
en dat kjk je allemaal bij de trosquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:38 schreef appelsientje het volgende:
paps heeft spijt van het kopen van de webcam
http://pix.nofrag.com/d6/02/303241d05c7f14721a2988f43a65.gif
Ik kreeg een mailtje van een collegaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dat kjk je allemaal bij de tros
toen wassie nog lief, onschuldig en SCHattigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:42 schreef SCH het volgende:
Nee, van jou - ontroerend verhaaltje over de kleine Bjoro
Is niet zo ver idd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:29 schreef RayMania het volgende:
Ik ga morgen op de fiets naar Sail, van Almere naar Amsterdam.
Ik had niet het hele topic gelezen, is toch wel heftig - maar ik heb altijd een zwak voor jongens met zo'n lief ongeluk verhaal waar ze een litteken van overgehouden hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
toen wassie nog lief, onschuldig en SCHattig
ik heb een litteken op mijn kin omdat ik als vierjarige ben uitgegleden in de badkuipquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had niet het hele topic gelezen, is toch wel heftig - maar ik heb altijd een zwak voor jongens met zo'n lief ongeluk verhaal waar ze een litteken van overgehouden hebben.
Een jongen waar ik ooit verliefd op was had een snee boven zijn lip omdat hij als 4-jarige met zijn fietsje op het grind was gecrashed. Een andere liefde had een jaap in zijn lip omdat hij tidens het geschaatsen had gevochten
Da's dan weer mijn afwijking.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had niet het hele topic gelezen, is toch wel heftig - maar ik heb altijd een zwak voor jongens met zo'n lief ongeluk verhaal waar ze een litteken van overgehouden hebben.
Een jongen waar ik ooit verliefd op was had een snee boven zijn lip omdat hij als 4-jarige met zijn fietsje op het grind was gecrashed. Een andere liefde had een jaap in zijn lip omdat hij tidens het geschaatsen had gevochten
Da's dan weer mijn afwijking.
Hi 15 zekerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:11 schreef Againzender het volgende:
Zo, telefoonabonnement is omgezet. Van prepaid Orange naar abonnement KPN met nummerbehoud, en dat in vier werkdagen!
Nu heb ik eindelijk binnenshuis ook ontvangst
fuckquote:
blinde darmen zijn cool....quote:En van een appendixdinges weghalen
Telt ook mee![]()
En weer terug, met lekke bandquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:19 schreef Ambrosius het volgende:
Perfect weer idd, ik ga eens een rondje fietsen denk ik.
Oe dan heb ik ook 2 groten! Beide knieen!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:28 schreef Bluezz het volgende:
Van de engelse wip
En van een appendixdinges weghalen
Telt ook mee![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En weer terug, met lekke band.
AAannd we have a winneeerrrrrquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:35 schreef appelsientje het volgende:
beide voeten/benen 2e graads verbrand2 maanden in een rolstoel gezeten...
Ik was 7,2 km van huis, gelukkig kon ik bellen en opgehaald wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:35 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Kut is dat. Tijdje terug had ik 5,5 km van huis een lekke band, heb het hele eind terug moeten lopen.![]()
Dat scheelt weer, ik stond in de middle of nowhere, zonder telefoon. Het dichtsbijzijnde huis was zo ongeveer m'n eigen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik was 7,2 km van huis, gelukkig kon ik bellen en opgehaald worden.
Nog geen kunstheup?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:45 schreef golfer het volgende:
Van boven naar beneden:
Voorhoofd: lidteken van meerdere gaten in de kop vanwege aantal keren op de kleuterschool uit klimrekken op mijn kop lazeren.
Oor: hapje uit nadat iemand mij als kind aan het ronslingeren was aan de benen en vergat dat er een boom in de buurt stond.
Kuit: omdat een kind het leuk vond een electrastop op een stenen trap waar ik net op stond kapot te gooien, scherf in been dus.
Enkel: meest recente, na dubbele kuit-enkelbreuk in 1988 is daar wat ijzerwerk in en uitgezet.
Dawas ut wel, geloof ik.
KPN 20, was wel een goede actie. En nu heb ik mijn mobiele koelkast ook eens vervangen door een kleiner exemplaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |