hangt ervan af waar je hem inramt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:08 schreef Choumacher het volgende:
Een beetje dun he
Ok, ik vraag nooooooooooooooooooooit meer of je een grote lul hebtquote:
Je kunt nu even vooruitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ok, ik vraag nooooooooooooooooooooit meer of je een grote lul hebt
Whehequote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ok, ik vraag nooooooooooooooooooooit meer of je een grote lul hebt
In jouw achterstequote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hangt ervan af waar je hem inramt.
in dat geval is ie niet te dun, eik precies goed.quote:
MSN-smilies werken hier niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:21 schreef bwhahaha het volgende:
kk homo :S
Je lacht wel anders met een mooie paal in je!quote:
Hehehe. Is ie nog rood/wit geschilderd ook, ziet ie um nog niet!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:30 schreef von_manstein het volgende:
Hier een auto op een paal:
[afbeelding]
Ik wilde daar al een opmerking over maken, maar dat deed ik niet uit respect voor mijn eigen geslacht.quote:
Voor 250,- mag jij hem kopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:32 schreef Rampestamper het volgende:
GODverDOmme Blinky! Wat heb jij een mooie paal! Wat kost nou zoiets?
ach, ik ben niet voorzien van enige subtiliteit dussequote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:33 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik wilde daar al een opmerking over maken, maar dat deed ik niet uit respect voor mijn eigen geslacht.
quote:
Weet ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, ik ben niet voorzien van enige subtiliteit dusse
Nou sorry hoor! Het was maar een vraag!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef Blinky het volgende:
[..]
Jij wilt zeker nog gratis ook?
Wat denk je wel niet dat dat allemaal kost man!
Vragen staan vrij mijn beste.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:42 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Nou sorry hoor! Het was maar een vraag!![]()
Posten=plaatje doenquote:
Voor de lekkende paal! Dat is een gat in de markt, nixxx!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:52 schreef nixxx het volgende:
[afbeelding] een paal met vleugeltjes
Very nice one meisje!quote:
En vooral die 2 ballen erbij zijn leuk!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eerste paal sporthal de grond in
donderdag 31 maart 2005
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:59 schreef Blinky het volgende:
[..]
En vooral die 2 ballen erbij zijn leuk!![]()
Kappen met dat offtopic geneuzel. Palen of gepaald worden!quote:
quote:
Het lachen zal haar weldra vergaanquote:
Een niet zo'n geliefde paal overigens.quote:
Kssst! Wegwezen of Paal postenquote:
inwendige fotosquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:40 schreef Blinky het volgende:
[..]
Een niet zo'n geliefde paal overigens.
Aan de andere kant: wel handig zo'n fotograferende paal.
Je komt in een flitsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:42 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
inwendige fotos![]()
als ik kom flits ik
Netjes!!! Gefeliciteerd!quote:
tjenks!quote:
Wat is ze mooi he?quote:
Een echte DP!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is waarachtig een fijn schepsel
Maar deze mogen er ook zijn:
[afbeelding]
Het gemak dient de menschquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:21 schreef Blinky het volgende:
[..]
Een echte DP!
dubbele palen
Als het te heet wordt, kun je heel makkelijk even afkoelen
Whahaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:25 schreef dfr0st het volgende:
Ze vonden mjin paal storend:
[afbeelding]
hmm goed... ik zal in slaap gevallen zijn tijdens mijn biologie examenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:27 schreef dfr0st het volgende:
iemand heeft mijn paal gebroken:
[afbeelding]
Wacht maar tot puntje bij paaltje komt !!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:08 schreef Blinky het volgende:
Niets is beter dan een paal die makkelijk glijdt: [afbeelding]
Are you Tokkie to me?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wacht maar tot puntje bij paaltje komt !!
HA!!
![]()
Glijmiddel is my middle namequote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Je zal veel glijmiddel nodig hebben.
ik wens je succes
Kiss my auraquote:
Je zal maar zo'n auto op je paal hebben. Niet fijn lijkt mij.quote:
Is dat het bekende 'knakken'?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:32 schreef the_legend_killer het volgende:
dan breekt de paal
quote:
Dit plaatje heet 'Jak-krak'. Aan zijn gezicht te zien weet hij precies wat je bedoelt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja en dan hoor je zo krak
leip gebitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:41 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dit plaatje heet 'Jak-krak'. Aan zijn gezicht te zien weet hij precies wat je bedoelt.
[afbeelding]
Dit is een vriendin. Ze biedt zich aan en ik heb vast een foto van haar genomen, zodat je kunt zien of ze je bevalt:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:41 schreef Slaaitjuh het volgende:
wie wil er om mijn paaltje paaldansen?
gadver ik wil toch geen vrouwquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:46 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dit is een vriendin. Ze biedt zich aan en ik heb vast een foto van haar genomen, zodat je kunt zien of ze je bevalt:
[afbeelding]
Dan heb ik dit stuk nog voor je in de aanbieding.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:48 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
gadver ik wil toch geen vrouw
toch maar die vrouwquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:49 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dan heb ik dit stuk nog voor je in de aanbieding.
[afbeelding]
Ooit een man zien paaldansen dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:57 schreef the_legend_killer het volgende:
goedzo vrouwen zijn beter
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:26 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ooit een man zien paaldansen dan?
Kasta heeft een foto waarop hij paaldanst.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:26 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nee en liever nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:26 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet of vrouwen beter erin zijn.quote:
Menschen vragen altijd waarom ik dik ben.. Zo'n grote piemel is dus bij mij de reden.. Alleen ik ontken het bestaan van die inmensche piemolquote:
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:13 schreef nixxx het volgende:
je probeert dit topic levend te houden totdat er bifi fotos geplaatst worden he blinky
nee, jij kunt geen tagjes gevenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:57 schreef Blinky het volgende:
[..]
Je hebt me door![]()
Wil jij de eerste zijn?![]()
Ik had het niet over Tagjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee, jij kunt geen tagjes gevenen een tagje "owned by Cynix" dat lijkt me nou ook weer niets
![]()
Ja zeg, ik wil wel een beloning voor het posten van mijn bifi (niet dat dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:28 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik had het niet over Tagjes.
Ik had het over Bifi's posten![]()
Die zijn wel erg dun hoor nixxx! Maar omdat jij het bent keur ik 'm goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja zeg, ik wil wel een beloning voor het posten van mijn bifi (niet dat dat gaat gebeuren)
Paal!!
[afbeelding]
Ja, zelfs iets als "Ik wacht tot er 500 posts in dit topic zijn" is een gevaarlijke uitspaak. Ik zie Yvonne al gewoon lekker doorspammen om je vervolgens voor 1 post mod-rechten te geven ofzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja zeg, ik wil wel een beloning voor het posten van mijn bifi (niet dat dat gaat gebeuren)
Paal!!
[afbeelding]
Genoeg geouwehoerd nu. Hoe is het met jouw paal vandaag, rompompom?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, zelfs iets als "Ik wacht tot er 500 posts in dit topic zijn" is een gevaarlijke uitspaak. Ik zie Yvonne al gewoon lekker doorspammen om je vervolgens voor 1 post mod-rechten te geven ofzo
D'r staat een huisje opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:45 schreef Blinky het volgende:
[..]
Genoeg geouwehoerd nu. Hoe is het met jouw paal vandaag, rompompom?
Dan hoop ik niet dat er op jouw paal gescheten wordt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
D'r staat een huisje op
[afbeelding]
Geen zorgen, elke dag wordt-ie schoongeschrobt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:15 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat er op jouw paal gescheten wordt.
Blegh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |