hangt ervan af waar je hem inramt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:08 schreef Choumacher het volgende:
Een beetje dun he
Ok, ik vraag nooooooooooooooooooooit meer of je een grote lul hebtquote:
Je kunt nu even vooruitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ok, ik vraag nooooooooooooooooooooit meer of je een grote lul hebt
Whehequote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ok, ik vraag nooooooooooooooooooooit meer of je een grote lul hebt
In jouw achterstequote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hangt ervan af waar je hem inramt.
in dat geval is ie niet te dun, eik precies goed.quote:
MSN-smilies werken hier niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:21 schreef bwhahaha het volgende:
kk homo :S
Je lacht wel anders met een mooie paal in je!quote:
Hehehe. Is ie nog rood/wit geschilderd ook, ziet ie um nog niet!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:30 schreef von_manstein het volgende:
Hier een auto op een paal:
[afbeelding]
Ik wilde daar al een opmerking over maken, maar dat deed ik niet uit respect voor mijn eigen geslacht.quote:
Voor 250,- mag jij hem kopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:32 schreef Rampestamper het volgende:
GODverDOmme Blinky! Wat heb jij een mooie paal! Wat kost nou zoiets?
ach, ik ben niet voorzien van enige subtiliteit dussequote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:33 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik wilde daar al een opmerking over maken, maar dat deed ik niet uit respect voor mijn eigen geslacht.
quote:
Weet ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, ik ben niet voorzien van enige subtiliteit dusse
Nou sorry hoor! Het was maar een vraag!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef Blinky het volgende:
[..]
Jij wilt zeker nog gratis ook?
Wat denk je wel niet dat dat allemaal kost man!
Vragen staan vrij mijn beste.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:42 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Nou sorry hoor! Het was maar een vraag!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |