Jammer dat je het (zoals ik het begrijp) over het geheel gezien minder vond. Persoonlijk heb ik de dingen die jij beschrijft niet zo ervaren.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:51 schreef maniack28 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van iedereen en wat er goed en slecht was, dus schiet maar raak
+ Geen lange wachttijden bij de ingang
+ Nieuwe eettenten met geweldig lekker eten
+ Positionering podia, ideaal zo, veel mensen gaan heen en weer tussen
Grolsch en Charlie en Bravo en India![]()
+ Alles was weer geweldig schoon
+ Charlie podium, veel leuke bands!!!
- Bands die tegenover elkaar staan geprogrammeerd edit: dat is elk jaar wel... dus elk jaar een minpunt?
- Te weinig van dezelfde soort muziek in 1 tent, er moet van dezelfde soort in 1 tent (net zoals in 2003 -> dommelsch = punk, bravo = dance enz. )
- Teveel Britpop
- Mosterd na de maaltijd bands (Korn, QOTSA)
- Herhaling bands (Foo Fighters, Dropkick Murphys, Franz Ferdinand, Nightwish)
- Slecht geluid (vooral in de India erg kut en op de tribune bij de Charlie stond de muziek vaak erg hard, Dropkick Murphys was helemaal erg, je hoorde Stephanie niet eens zingen...)
- Persoonlijk: Door de programmering dit jaar (veel grote bands, veel dance, veel Britpop...) waren er erg veel "andere" mensen dan andere jaren, dat bedoel ik niet negatief, iedereen mag naar Lowlands komen, maar ik heb het idee dat die "andere" mensen het soms niet helemaal snappen. Veel meer voordringen dan voorgaande jaren, een uur van tevoren staat iedereen in het voorste vak van de Alpha, normaal kan je daar tot een kwartier voor het einde blijven zitten. Als je dan eindelijk een keer zit, dan zijn er weer van die vervelende mensen die er toch zonodig doorheen moeten en daar begon ik me een beetje aan te ergeren. Ook waren er erg veel wannabe alto's en daar walg ik van... ventjes met halflang haar en dan een roze polo aan met kraag omhoog en sneakers met gekleurde veters.... :kots:
Ik denk dat ik volgend jaar alleen ga als het programma echt goed is, anders ga ik naar Pukkelpop of Sziget...
Ik ben het op alle fronten met je eens. Ook wij zijn elke dag (Hilversum) naar huis gegaan 's avonds laat. Lekker in mn eigen bedje en de volgende ochtend lekker in mn eigen douchequote:Op maandag 22 augustus 2005 12:53 schreef Z het volgende:
Het was een erg leuke Lowlands, ik vond Maximo Park het verre weg leukst. Het heen en weer rijden naar huis elke dag is mij prima bevallen, elke dag fris en fruitig.
Wij zijn toch altijd lief?quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hi
Zo, ik ben ook weer thuis. Ga zo even bijlezen, dan een verslagje maken en als jullie heel lief voor
me zijn pleur ik misschien ook nog een rits foto's online
Klopt, persoonlijk gezien vond ik het minder dan de afgelopen jaren... maar er waren ook een hoop pluspunten hoor: Charlie was geweldig en de podia stonden netjes opgesteld, waardoor het heen-en-weer verkeer minder werd, dus ik vond het wel een 6,5 waard dit jaar.... 2003 was de beste editie, dat was voor mij een 9quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jammer dat je het (zoals ik het begrijp) over het geheel gezien minder vond. Persoonlijk heb ik de dingen die jij beschrijft niet zo ervaren.
Mijn verslag staat hier ergens boven...![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hi
Zo, ik ben ook weer thuis. Ga zo even bijlezen, dan een verslagje maken en als jullie heel lief voor
me zijn pleur ik misschien ook nog een rits foto's online
Dit was mijn lustrum. (vanaf 2001)quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Klopt, persoonlijk gezien vond ik het minder dan de afgelopen jaren... maar er waren ook een hoop pluspunten hoor: Charlie was geweldig en de podia stonden netjes opgesteld, waardoor het heen-en-weer verkeer minder werd, dus ik vond het wel een 6,5 waard dit jaar.... 2003 was de beste editie, dat was voor mij een 9
edit - en die bands tegenover elkaar, ja dat is elk jaar wel een beetje zo, maar dit jaar een beetje erg vaak dezelfde muzieksoort: C&C/Bad Religion, DKM/Alkaline Trio enz. enz. als ze meer van dezelfde soort op 1 podium doen, heb je dat niet
Ja, dat was inderdaad waardeloos aangegeven in het programmaboekje. Nou heb ik ze al 4 keer live gezien in mijn leven, een acoustisch live-concert had ik best willen zien. Jammer genoeg zag ik pas na afloop van the Prodigy (wat echt waardeloos was, zie ook mijn eerdere beleving hierboven) dat ze uberhaupt ergens op het festivalterrein te zien waren, pal naast de Alphatent nota bene. Ik had makkelijk even tussendoor een kijkje kunnen nemen en enkel de laatste 10 minuten Prodigy kunnen meepakken, dan had ik waarschijnlijk 2 leuke concerten deels meegemaakt in plaats van de 80% filler van 1 concert met af en toe een leuke oude track.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:21 schreef Vork het volgende:
Stuurbaard Bakkebaard
Ergens in het programmaboekje bleek nog dat er in de Essent tent koptelefoon concerten werden gegeven. Zo speelde Stuurbaard Bakkebaard dus een hele leuke acoustische set, terwijl de rest hersenloos liep te hupsen op het dat-tapeje van The Prodigy.
Ik kan me goed hierin vinden, ik vond het echt irritant druk over het algemeen, met mensen die gewoon irritant rondlopen, als kippen zonder kop af en toe.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:51 schreef maniack28 het volgende:
- Persoonlijk: Door de programmering dit jaar (veel grote bands, veel dance, veel Britpop...) waren er erg veel "andere" mensen dan andere jaren, dat bedoel ik niet negatief, iedereen mag naar Lowlands komen, maar ik heb het idee dat die "andere" mensen het soms niet helemaal snappen. Veel meer voordringen dan voorgaande jaren, een uur van tevoren staat iedereen in het voorste vak van de Alpha, normaal kan je daar tot een kwartier voor het einde blijven zitten. Als je dan eindelijk een keer zit, dan zijn er weer van die vervelende mensen die er toch zonodig doorheen moeten en daar begon ik me een beetje aan te ergeren.
Ik denk dat ik volgend jaar alleen ga als het programma echt goed is, anders ga ik naar Pukkelpop of Sziget...
Vrijdag hadden we in Juliet door de windrichting meer last van de Lima-tent, Charlie niet echt. Zaterdag stond er nauwelijks wind en kwam idd het lawaai van Charlie erg hard de tent in. Er is toen contact geweest met Charlie of daar het geluid zachter kon omdat het erg hard door de lezingen van Ronald Plasterk en Wubbo Ockels heen kwam, ze hebben toen het geluid wel iets zachter gezet, maar dat mocht geen naam hebben. Toch had ik het idee dat we zondag weer veel minder last hadden van Charlie.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja de afstemming van geluid tussen Charlie en Juliet was niet optimaal. Jammer was dat.
Ik heb er alleen bij Ane Brun last van gehad, omdat ik verder (mede door de lange rijen) niet geweest ben. Het was jammer, maar dat weten ze dan hopelijk voor volgend jaar.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vrijdag hadden we in Juliet door de windrichting meer last van de Lima-tent, Charlie niet echt. Zaterdag stond er nauwelijks wind en kwam idd het lawaai van Charlie erg hard de tent in. Er is toen contact geweest met Charlie of daar het geluid zachter kon omdat het erg hard door de lezingen van Ronald Plasterk en Wubbo Ockels heen kwam, ze hebben toen het geluid wel iets zachter gezet, maar dat mocht geen naam hebben. Toch had ik het idee dat we zondag weer veel minder last hadden van Charlie.
same here...quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:32 schreef zodiakk het volgende:
Shit man, ik wil terug.
* maxor ook!quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:32 schreef zodiakk het volgende:
Shit man, ik wil terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |