Welke? dat dames model?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:46 schreef Molluck het volgende:
die jas![]()
![]()
(of vest als Avani dat wil)
Ja, hij zal wel heel warm zijn voor binnen, maar de stof aan de buitenkant maakt hem ook weer niet geschikt als jas maar hij ziet er wel heel vet uitquote:
idd.. maar op de site staat dat dit een fleecejack is maar in het eerdere topic zei iemand die dit vest/jack heeft dat het gewoon een vest is.. ook vaag..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, hij zal wel heel warm zijn voor binnen, maar de stof aan de buitenkant maakt hem ook weer niet geschikt als jas maar hij ziet er wel heel vet uit
Ja, dat is gewoon niks. Zeker die met die stippen, maar ik ben sowieso geen stippenmens.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:58 schreef Proper_fucked het volgende:
die boxershorts zijn ook wat minder![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, die bovenste vind ik ook leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:42 schreef Molluck het volgende:
Mooie dingetjes Coconut, die bovenste jas is veeet
En mijn overhemd dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:12 schreef GoStop het volgende:
Hmm, op de OP afgaande leek het me wat futloos allemaal, maar de site biedt hier en daar toch wel wat aardigs.
ik vind ze mooi hoor Steijn...quote:
Ik weet ook niet zo goed wat ik ermee moet eigenlijk.. Maar hij ziet er zo lekker zacht uitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:41 schreef Avani het volgende:
Ja, die bovenste vind ik ook leuk.Alleen dat vest c.q. jas vind ik weer te warm voor gewoon binnen, dus laat ik het maar op een herfstjas houden.
![]()
Die jas is echt supermooi!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:41 schreef Avani het volgende:
[..]
Ja, die bovenste vind ik ook leuk.Alleen dat vest c.q. jas vind ik weer te warm voor gewoon binnen, dus laat ik het maar op een herfstjas houden.
![]()
*kuchquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:46 schreef Coconut het volgende:
Ja he.
Ik moet toch maar eens een rijke man aan de haak slaan.
Dit is een jas uit de women collectiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:02 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Oeh!
* Casparovvv heeft nog een winterjas nodig. En dan bedoel ik echt nódig, niet winterjas nummer 15
Ik wil die, of zoiets!![]()
![]()
lol, verkeerde plaatjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:49 schreef Coconut het volgende:
[..]
Dit is een jas uit de women collectie![]()
Ook in deze kleurquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:03 schreef Jett het volgende:
[afbeelding]
ik ben verliefd
hoe? waar? hoeveel?
bitte
je pa komt vast wel eens in de us neem ik aan. Kan hij hem mee nemen voor jequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:03 schreef Jett het volgende:
[afbeelding]
ik ben verliefd
hoe? waar? hoeveel?
bitte
Als je dan van alles gelijk 2 meeneemtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je pa komt vast wel eens in de us neem ik aan. Kan hij hem mee nemen voor je
Of zeg je van neh effe weekendje new york shoppen. Zo ja dan ga ik met je mee. Want ik moet ook nog een hele stapel A&F kleding hebben![]()
nee want jij hebt elke keer het zelfde als mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als je dan van alles gelijk 2 meeneemt![]()
Daarom en we hebben nog dezelfde maat ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee want jij hebt elke keer het zelfde als mij
ben jij mijn kloonquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Daarom en we hebben nog dezelfde maat ook
God domme kap daar eens mee jo gekquote:
een 128,- eurie is best veel voor een simpel vestquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ook in deze kleur
[afbeelding]
$128.00
Supersoft, 60% cotton/40% polyester body, 85% modacrylic/15% polyester faux fur, 60% cotton/40% polyester sleeve lining, mounted label, embroidery, two-way zipper, Vintage Abercrombie Wash, Fitted, Imported
Alleen in Amerika te krijgen, als je Steijn lief aankijkt dan mag je de volgende keer vast wel meebestellen met de inkoopactie, of je moet je pappie lief aankijken, ik neem aan dat die wel een creditcard heeft, maar dan betaal je wel een heleboel import- en verzendkosten
Het is 128 dollar Jettquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:33 schreef Jett het volgende:
een 128,- eurie is best veel voor een simpel vest
tsja ik vind 109 niet echt veelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:40 schreef Coconut het volgende:
[..]
Het is 128 dollar Jett. Omgerekend 109 euro. Valt wel mee toch?
.
Zeg gewoon tegen je vader van Pap deze jas gaat langer meer dan 1 die goedkoper is. Dat is gewoon een feit. Ik bedoel jij loopt toch ook zelf in dure kleding omdat het 1 lekker zit en 2 perfect mooi blijft in vergelijking met kleding van een niet merkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:43 schreef Jett het volgende:
[..]
tsja ik vind 109 niet echt veelmaar ik moet rekening met papa houden
die is me tegenwoordig '' de waarde van geld '' aan het leren
Over een maand weer als het goed is want dan kan hij weer kopen met zijn credit cardquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:10 schreef Proper_fucked het volgende:
Steijn, wanneer denk je een nieuwe inkoopactie op te kunnen zetten? (Als je dit nog van plan was)
Ah wat lief, je wordt al zo'n grote meid...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:43 schreef Jett het volgende:
[..]
Zoek jij effe wat kleding uit op de A&F site. Hoef ik het zelf niet meer te doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ah wat lief, je wordt al zo'n grote meid...
Maar let wel op dat bij die 109 euro ook nog importkosten en verzendkosten komen (of je vader moet er een meenemen als ie in Amerika komt)
er zijn al plannen voor hoor. in 2006 komen ze meen ik naar Europaquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:41 schreef Casparovvv het volgende:
Waarom is er eigenlijk nog niemand op het idee gekomen een keten A&F winkels op te zetten in Europa? Of is het alleen Nederland waar het niet echt overvloedig te koop is?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:12 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
er zijn al plannen voor hoor. in 2006 komen ze meen ik naar Europa
Er is nog heel weinig bekend.quote:
Of Rotterdamquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:16 schreef Avani het volgende:
[..]
Er is nog heel weinig bekend.Ik dacht wel ergens gelezen te hebben dat Dublin de eerste stad zou zijn, maar ze zullen vast wel iets in Amsterdam openen.
Die Deer Brooke oranjequote:Op zondag 21 augustus 2005 13:03 schreef Coconut het volgende:
Goedkopepolo.nl verkoopt ook een aantal A&F polo's voor heren.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die Deer Brooke oranje![]()
Ik dacht dat dit van die vieze oude zooi zou zijn maar ze hebben ook de nieuwe collectie. Voor ¤27,50 en ¤3,35 wordt het thuisbezorgd.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:43 schreef Jett het volgende:
[..]
oud nieuws en die blauw met witte strepen heb ik al een tijde. En vind hem mooiquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:43 schreef Sender_ het volgende:
Voor de mensen met een Makro pas daar zijn nu een aantal polo's in de verkoop.
Ik vind ze niet echt mooi zijn beetje de simpele modellen.
zeker namaak?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:03 schreef Coconut het volgende:
Goedkopepolo.nl verkoopt ook een aantal A&F polo's voor heren.
Je hebt mail.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:07 schreef Adelante het volgende:
Heb Steijn gemaild, want ik heb nog niks binnen en ook geen briefje van de postman
Z'n pakketje zou maar kwijt zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je hebt mail.Volgens track-trace staat het pakket op het postkantoor.
Whoeiquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:29 schreef Jett het volgende:
ik mag het vest hebbenme papa gaat volgende week naar New York dus komt mooi uit
hij is er ook helemaal verliefd op geworden
WHOEI.
Geef mijn zo'n vaderquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:29 schreef Jett het volgende:
ik mag het vest hebbenme papa gaat volgende week naar New York dus komt mooi uit
hij is er ook helemaal verliefd op geworden
WHOEI.
Nee dat kan niet. Jij woont niet in de buurt bij haar en ik welquote:
Hmnn, dan heb ik meteen een reden om bij Jett op bezoek te gaanquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Jij woont niet in de buurt bij haar en ik wel![]()
Doet ze niet aanquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hmnn, dan heb ik meteen een reden om bij Jett op bezoek te gaan![]()
Nee, voor jou niet neequote:
Oh gezellig. Kom je dan van zelf wel een keer tegen met stappen als je met jett op stap gaatquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, voor jou niet nee![]()
Maar als ik Jett zwanger gemaakt heb kom ik daarna wel ff een biertje met jou drinken hoor![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh gezellig. Kom je dan van zelf wel een keer tegen met stappen als je met jett op stap gaat![]()
Morgen word ik 25.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:50 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ga jij naar dezelfde café's/clubs als Jett?
Hebben jullie elkaar eigenlijk al eens ontmoet?
westwood is niet scheveningen hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Morgen word ik 25.
Nee heb jett nooit gezien en we kennen elkaar niet.
Zij komt in een club waar ik vroeger elk weekend was. Echt een kakker club in scheveningen.
En heel soms kom ik daar nog wel eens en zij volgens mij ook. Voor de rest elkaar nooit gezien.
Dat is het eigelijk.
En om de Slow chat te breken
[afbeelding]
Dit vind ik wel een mooie jas. Simpel maar heeft wel wat![]()
Westwood is randje duindorp randje kijkduin jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:55 schreef Jett het volgende:
[..]
westwood is niet scheveningen hoormaar nog gewoon den haag
eerder kijkduin.
nee dat is bij de zeewindelaan daar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Westwood is randje duindorp randje kijkduin ja![]()
Officieel is het Den Haag ja.
Jij woont toch dicht bij kijkduin in de buurt van het strand?
Als ik me niet vergis de hoofdweg naar kijkduin links heb je dan dat nieuwbouw gebeuren en daar achter tegen de kust aan ligt die villa wijk met ouwe huizen met veel rieten daken. Daar ergens woon jij toch?
Wat me ook op valt is dat het logo weg is zie je datquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:59 schreef Molluck het volgende:
Best een mooi merk, dat A&F he![]()
ff on topic: dat overhemd is uit de Ezra Fitch lijn, al die dingen zijn wat duurder, de spijkerjasjes en spijkerbroeken zijn bijvoorbeeld veel meer bewerkt enzo, maar ik weet niet waarom dit duurder moet zijn. Kwa model zit er weinig verschil in en het ontwerp van de stof is niet meer of minder werk, misschien door de samenstelling van de stof, of gewoon om het wat exclusiever te houden...
Ik denk het wel ja. Het staat ook gewoon op een wanadoo accountjequote:
Laan van poot dat is die weg tegen over dat bos toch. Daar zit ook de westwood.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:00 schreef Jett het volgende:
[..]
nee dat is bij de zeewindelaan daar.
ik woon gewoon in de vogelwijk. laan van poot.
Ik heb wel een OV.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Jij woont niet in de buurt bij haar en ik wel![]()
Foto's vind ik ook niet echt professioneel te noemen...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Het staat ook gewoon op een wanadoo accountje![]()
Komen van Ebay kijk maar naar de kleine logo rechts onder in.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:25 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Foto's vind ik ook niet echt professioneel te noemen...
ik ga morgen maar eens even kijken dan, ligt het gewoon al bijna een week op slechts 30 meter afstandquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:15 schreef Steijn het volgende:
Je hebt mail.Volgens track-trace staat het pakket op het postkantoor.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Komen van Ebay kijk maar naar de kleine logo rechts onder in.
Ze staan wel ingeschreven bij de KvK.. Of zegt dat niets? Ik heb er niet zoveel verstand vanquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef ook_gek het volgende:
Ik denk het wel ja. Het staat ook gewoon op een wanadoo accountje![]()
KVK zegt helemaal niks. Elke lul kan een KVK nummer opvragen. Kost je alleen wel wat geld.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:28 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ze staan wel ingeschreven bij de KvK.. Of zegt dat niets? Ik heb er niet zoveel verstand van.
En Jett, ik ben jaloers.
Ik ging net even mijn wishlist checken en kwam uit op een bedrag van $ 384,- excl verzendkosten.
''Is de kleding die Goedkopepolo.nl verkoopt echt?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
KVK zegt helemaal niks. Elke lul kan een KVK nummer opvragen. Kost je alleen wel wat geld.
Je hebt wel een adres met een KVK nummer. Maar goed of je daar wijzer van word....
Oh okay. Sorry dan als ik jullie misschien blij heb gemaakt met een dooie mus.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:31 schreef ook_gek het volgende:
KVK zegt helemaal niks. Elke lul kan een KVK nummer opvragen. Kost je alleen wel wat geld.
Je hebt wel een adres met een KVK nummer. Maar goed of je daar wijzer van word....
Mooie wijk is dat overigens.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:00 schreef Jett het volgende:
[..]
nee dat is bij de zeewindelaan daar.
ik woon gewoon in de vogelwijk. laan van poot.
dan koop je toch geen A&F zeker?quote:
Zonder importkosten is A&F helemaal niet zo duur hoor...quote:
Ja in Nederland wel, ik zie het bij ons op de hockeyclub steeds vakerquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:50 schreef ook_gek het volgende:
In nederland is A&F the shit voor de rijke onder ons
Saab 93 turbo coupe vind ik helemaal geweldigquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:41 schreef Adelante het volgende:
goed plan, we starten een Saab inkoopactie
Ik wil dan wel een Audi S6 Avant.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:54 schreef ook_gek het volgende:
Saab 93 turbo coupe vind ik helemaal geweldig
Ja, spemmert.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:06 schreef Molluck het volgende:
Wat een slowchat weer hier
Je staat op 170 in de totaalstanden, wie is er nou een spammer?quote:
Mijn hoogstaande en buitengewoon informatieve posts zijn een lust voor het oog, en dus zeker geen spam.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:18 schreef Molluck het volgende:
Je staat op 170 in de totaalstanden, wie is er nou een spammer?
dan ben ik een sportman.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja, vind Lenny. Maar ze heeft gelijk ik hou van mijn bodyboard.![]()
Hangt idd van het totaalbedrag af:quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:31 schreef maajo het volgende:
Mooi spul zeg!
Als ik nu zo kijk wat ik allemaal erg graag wil hebben kom ik uit op $380.
En mij kennende ben ik bang dat ik niet zal rusten voordat ik het heb![]()
Wat zijn ongeveer de verzendkosten bij een inkoopactie? Hangt af van het bedrag waarvoor je bestelt neem ik aan?
Argh, ik wou dat ik dit topic niet had geopend..
Zullen we dan samen even een weekendje gaan shoppen in New Yorkquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:31 schreef maajo het volgende:
Mooi spul zeg!
Als ik nu zo kijk wat ik allemaal erg graag wil hebben kom ik uit op $380.
En mij kennende ben ik bang dat ik niet zal rusten voordat ik het heb![]()
Wat zijn ongeveer de verzendkosten bij een inkoopactie? Hangt af van het bedrag waarvoor je bestelt neem ik aan?
Argh, ik wou dat ik dit topic niet had geopend..
We gaan gewoon met de vader van Jett mee..quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zullen we dan samen met zijn 3en even een weekendje gaan shoppen in New York![]()
Ga je mee ga je mee![]()
Nicequote:Op maandag 22 augustus 2005 19:57 schreef Coconut het volgende:
Ik heb besteld
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog 2 simpele longsleeves
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat ik nu maar onder een steen kruip, zodat ik de komende maanden niks meer kan bestellen![]()
Thanks! Ik zat heel erg te twijfelen over de kleur.. Na lang dubben besloten om hem in het grijs te bestellen.. Toen had ik hem in m'n shopping bag en 2 tellen later was hij uitverkocht.. Was dus niet voor mij bestemdquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:33 schreef Molluck het volgende:
Die jas en dat vest zijn echt supervet Coconut
Maar vond je dat vest in die andere kleur niet mooier?
Deze kleur vind ik mooier, staat wat luxueuzer. Ik ken een meisje met een soortgelijke jas waarbij dat donkerbruine ook heel goed stond.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:42 schreef Coconut het volgende:
[..]
Thanks! Ik zat heel erg te twijfelen over de kleur.. Na lang dubben besloten om hem in het grijs te bestellen.. Toen had ik hem in m'n shopping bag en 2 tellen later was hij uitverkocht.. Was dus niet voor mij bestemd.
En wat zijn de verzendkosten als ik vragen mag?quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:57 schreef Coconut het volgende:
Ik heb besteld
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog 2 simpele longsleeves
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat ik nu maar onder een steen kruip, zodat ik de komende maanden niks meer kan bestellen![]()
Wauw mooie trui! Kun je een foto maken als je hem binnen hebt?quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:01 schreef Speth het volgende:
[..]
Nice
Ik heb zojuist bij Hollister besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
Surequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:21 schreef willemspruijt84 het volgende:
[..]
Wauw mooie trui! Kun je een foto maken als je hem binnen hebt?
Waar blijven jouw foto's? En van de rest eigenlijk ook.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:21 schreef willemspruijt84 het volgende:
Wauw mooie trui! Kun je een foto maken als je hem binnen hebt?
Ik vind deze ook buitengewoon geslaagd hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:42 schreef Coconut het volgende:
Thanks! Ik zat heel erg te twijfelen over de kleur.. Na lang dubben besloten om hem in het grijs te bestellen.. Toen had ik hem in m'n shopping bag en 2 tellen later was hij uitverkocht.. Was dus niet voor mij bestemd.
Ik ook...maar de andere blijft mooier vind ikquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik vind deze ook buitengewoon geslaagd hoor.![]()
Zullen we het daar maar niet over hebben?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:13 schreef ook_gek het volgende:
En wat zijn de verzendkosten als ik vragen mag?
Jij hoeft hem niet aanquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:45 schreef Molluck het volgende:
Ik ook...maar de andere blijft mooier vind ik
Helaas nietquote:
Ik heb al een bontje van Jack&Jonesquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:57 schreef Coconut het volgende:
Die heren vesten vind ik ook niet zo mooi.. Had je ook liever een bontje gehad Molluck?![]()
zullen we dan toch maar eens snel samen naar New York gaan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:45 schreef Coconut het volgende:
[..]
Zullen we het daar maar niet over hebben?![]()
Ik ben al aan het sparenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:15 schreef ook_gek het volgende:
zullen we dan toch maar eens snel samen naar New York gaan?
Gaan we daar snel shoppen en zien we ook nog wat leuks.
Effe snel lang wekend
Waarom? Omdat ze goedkoper zijn dan in reguliere winkels? Je moest eens weten wat een marge er op (merk) kleding zit.. En dat is ook wel te begrijpen als je nagaat hoeveel pandhuur/personeel etc. kost. Die kosten hoeven hun dus niet te maken en dat kan veel schelen.quote:
Ze kunnen ook iets anders in een pakketje doen hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:40 schreef jap85 het volgende:
Daarnaast kun je ook gewoon onder rembours bestellen, dus oplichting is in dat geval zowieso uitgesloten.
Je kunt het altijd proberen, onder rembours heb je niets te verliezen.....
Ik ook nog nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:56 schreef Speth het volgende:
Hm, en nog geen confirmatie van verzending in m'n Gmail... Wakker worden Amerika...
Hollister is iets duurder,quote:Order Subtotal USPS Global Express Mail
$0 - $49.99 $25
$50 - $99.99 $30
$100 - $149.99 $40
$150 - $199.99 $50
$200 - $299.99 $60
$300 - $499.99 $85
$500 - $749.99 $115
$750 - $999.99 $130
$1,000 and over $150
Denk je wel aan de btw + douanekosten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:31 schreef dady het volgende:
Ik vind AE net een stukje mooier dan A&F. Is kijken wat ik in totaal kwijt ben daar
Ik keek er net naar, hoeveel procent komt er bij op?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:33 schreef Coconut het volgende:
[..]
Denk je wel aan de btw + douanekosten?
Iets meer dan 33%.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:35 schreef dady het volgende:
[..]
Ik keek er net naar, hoeveel procent komt er bij op?
Iets minder toch? Ik dacht dat het 12% import was en 19% btw?quote:
Het is samengestelde intrest (belasting over belasting), dus 1,12 * 1,19 = 1,3328 dus 33,28 % in totaal.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:39 schreef Molluck het volgende:
[..]
Iets minder toch? Ik dacht dat het 12% import was en 19% btw?
Dank je!quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:11 schreef Speth het volgende:
[..]
Hangt idd van het totaalbedrag af:
Purchase Total Charge
$100.00 and under: $39.95
$100.01 - $200.00: $49.95
....
Volgend jaar ook goed? Kan ik eerst nog even sparenquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zullen we dan samen even een weekendje gaan shoppen in New York![]()
Ga je mee ga je mee![]()
Nee jo dit jaar nog. Kom op we gaan los in New Yorkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:49 schreef maajo het volgende:
Volgend jaar ook goed? Kan ik eerst nog even sparen
Wat? Heb je daar een foto van?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:15 schreef xelektra het volgende:
ik vind het ook niet zo.. ze hebben wel leuke topjes voor meiden, daar had ik er twee van gekocht en een paar maanden later kwam ik erachter dan america today ze ook verkoopt alleen dan zonder A&F logodus nu koop ik ze daar
![]()
De rekening voor de invoerrechten + btw van FedEx volgt nogquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:08 schreef Pikaia het volgende:
Vorige week heb ik mijn pakketje in ontvangst mogen nemen.
Ik had voor $ 258,- besteld. De verzendkosten bleek maar $ 40.95 i.p.v. de $ 59.95 te zijn die op hun site vermeld staat. Het pakketje is ook niet onderschept door de douane, want van invoerrechten en BTW heb ik niets gemerkt. En dankzij de goedkope dollar heb ik dus voor een zeer mooie prijs geshopt bij Abercrombie!
Bezorging was ook top; zondag besteld, donderdag in huis.![]()
aha, daar vreesde ik ook al voor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:12 schreef Coconut het volgende:
[..]
De rekening voor de invoerrechten + btw van FedEx volgt nog.
Maar waar blijven de foto's??quote:
Genaaid, denk je lekker goedkoop te hebben gekochtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:12 schreef Coconut het volgende:
[..]
De rekening voor de invoerrechten + btw van FedEx volgt nog. Dat kan soms wel 2 maanden duren..
En ik dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:18 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat lekker met maajo shoppen in de US
haha inderdaad. Maar nee hoor, daar had ik vooraf wel rekening mee gehouden. En bij de fed-ex track stond ook dat ie langs de douane is geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:20 schreef dady het volgende:
[..]
Genaaid, denk je lekker goedkoop te hebben gekocht
Die lagere verzendkosten stonden er inderdaad al tijdens het afhandelen van de order op 40.95. Maar ik was vooraf van 59.95 uitgegaan, omdat die prijs aangegeven werd in die tabel. Weet ook niet waarom hij uiteindelijk lager bleek te zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:19 schreef Coconut het volgende:
[..]
Maar waar blijven de foto's??![]()
Wel raar trouwens dat de verzendkosten lager zijn. Dat zie je toch meteen bij de betaling (invoeren creditcard gegevens)?
En had jij een lagere dollarkoers dan 0,86? Ik vind hem nu best hoog... Bij eerdere bestellingen was hij nooit hoger dan 0,76.
Geef je msn maar. Eerst foto en dan word er bepaald of je mee magquote:
Waar is die foto van jou dan? Misschien wil ik wel niet eens met je meequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:53 schreef ook_gek het volgende:
Geef je msn maar. Eerst foto en dan word er bepaald of je mee mag
Iedereen wilt met mij mee. Ben niet knap maar wel zo debiel als het maar kan. Dus 1 je gaat zeker wat geks mee maken en 2 het zal nooit saai zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:56 schreef Coconut het volgende:
[..]
Waar is die foto van jou dan? Misschien wil ik wel niet eens met je mee.
En we shoppen ook op jouw kosten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:58 schreef ook_gek het volgende:
Iedereen wilt met mij mee. Ben niet knap maar wel zo debiel als het maar kan. Dus 1 je gaat zeker wat geks mee maken en 2 het zal nooit saai zijn![]()
ik betaal het zakje wel waar alles in zit en ik neem je een keer mee ergens heen om eens lekker een broodje te eten en lekker drankje te nuttigen ergens in de middag in de zon op een geweldig plekje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:01 schreef Coconut het volgende:
[..]
En we shoppen ook op jouw kosten?![]()
Jajaja.. Je weet het allemaal mooi te brengenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik betaal het zakje wel waar alles in zit en ik neem je een keer mee ergens heen om eens lekker een broodje te eten en lekker drankje te nuttigen ergens in de middag in de zon op een geweldig plekje.
Een middag hapje die je nooit meer zult vergeten zo mooi![]()
oke foto gezien we gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:21 schreef Coconut het volgende:
[..]
Jajaja.. Je weet het allemaal mooi te brengen.
Dat is dan ook voor onwijze homo'squote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:55 schreef ook_gek het volgende:
Wat is wel grappig vind is dat de kleding inverhouding vrij goedkoop is.
Maar de ketingen zijn eng duur.
[afbeelding]
Vragen ze gewoon $19.90 voor![]()
Ik wil ook foto's!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke foto gezien we gaan![]()
Moet je wel een beetje kakker kleding aan doen. Want kakker meisjes vind ik lief![]()
fotoboek van haar eiquote:
23-8-2005, die staat er echt pas een uur opquote:
Speciaal voor jullie geactiveerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef Molluck het volgende:
23-8-2005, die staat er echt pas een uur op![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:45 schreef Coconut het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie geactiveerd.
De groene polo is idd mooi ook_gek![]()
MSN?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:45 schreef Coconut het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie geactiveerd.
De groene polo is idd mooi ook_gek![]()
* Coconut vroeg daar ook al naarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
Waar blijven de foto's van ook_gek eigenlijk?
edit: in zijn nieuwe aankopen natuurlijk
25/m/scheveningenquote:
Die slaapt toch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:50 schreef ook_gek het volgende:
Oke mensen even ander idee. Laten we dit op MSN doen. Is een beetje jammer van dit topic anders. Schatje gaat dit niet leuk vinden.
Lekker boeiend trouwens... In het lang haar topic lullen we ook zoals jullie nu doen. Je moet wel een heel erge nerd zijn om je er aan te storenquote:Ik vind het wel gezellig zo, maar ik denk dat dit topic er inderdaad niet voor bedoeld is...
Neequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:55 schreef Speth het volgende:
En passant: hebben jullie die al eens besteld hebben onlangs ook een A&F catalogus binnen gekregen? Met die naakte gaylord erop die nu ook op de site staat.
Ja, die heb ik ook. Staan wel aardige dingen in, maar sommige dingen staan niet eens meer op de site.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:55 schreef Speth het volgende:
En passant: hebben jullie die al eens besteld hebben onlangs ook een A&F catalogus binnen gekregen? Met die naakte gaylord erop die nu ook op de site staat.
Ik heb een A&F draagtas (van papier natuurlijk) met die gozer er levengroot op...die stond op de tafel en mijn broertje keek van buiten door het raam, komt binnen en zegt "oooh dat is een tas! ik dacht al, wat voor een fag heeft Erik nu weer uitgenodigdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:55 schreef Speth het volgende:
Hm, dan ben je toch mooi een fullsize foto van een halfnaakte kerel misgelopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:57 schreef Coconut het volgende:
[..]
NeeIk heb er alleen vorig jaar maar 1 gehad.
Je broertje is wel thuis! En de digicam dus ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb een A&F draagtas (van papier natuurlijk) met die gozer er levengroot op...die stond op de tafel en mijn broertje keek van buiten door het raam, komt binnen en zegt "oooh dat is een tas! ik dacht al, wat voor een fag heeft Erik nu weer uitgenodigd"
edit: Steijn, ja de dameskant is mooier ja![]()
Ja hallo het is een verwoede poging om een MSN adres te krijgen van een bepaalt persoonquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:55 schreef Speth het volgende:
Lekker boeiend trouwens... In het lang haar topic lullen we ook zoals jullie nu doen. Je moet wel een heel erge nerd zijn om je er aan te storen
schattigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:00 schreef Coconut het volgende:
[..]
Je broertje is wel thuis! En de digicam dus ook
Maar je ziet er schattig uit hoor![]()
Ontzettend bedankt voor de tip! Ik ga morgen meteen kijken!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:00 schreef Wuder het volgende:
Ik las in de Makro folder dat er A&F polo's daar te koop zijn. 30 euro per stuk en er zijn 5 verschillende kleuren. De polo's zijn allemaal met horizontale strepen.
Je bent de 10e die dat komt meldenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:00 schreef Wuder het volgende:
Ik las in de Makro folder dat er A&F polo's daar te koop zijn. 30 euro per stuk en er zijn 5 verschillende kleuren. De polo's zijn allemaal met horizontale strepen.
Omg! Naar de Makro jongensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:00 schreef Wuder het volgende:
Dat sarcasme.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:01 schreef Molluck het volgende:
Ontzettend bedankt voor de tip! Ik ga morgen meteen kijken!
Can't blame a nigga for trying.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hallo het is een verwoede poging om een MSN adres te krijgen van een bepaalt persoon
Voeg me toe danquote:
Het gaat lukken het gaat lukken op zekerquote:
We wachten op jou hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:11 schreef Molluck het volgende:
Coconut, wat is je MSN? ook_gek wil het graag weten![]()
Ja ik weet jullie adressen toch nietquote:
*&&*!#(*#!#(! Ik heb nog steeds geen orderconfirmationquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef Speth het volgende:
Hollister spul van mij is shipped, ETA 2 dagen, vrijdag zou ik 't moeten hebben dus
Ik heb dit keer ook geen extra email gekeken, maar toen ik op de tracking link in de 1e mail klikte zag ik dat ze shipped waren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:08 schreef Coconut het volgende:
[..]
*&&*!#(*#!#(! Ik heb nog steeds geen orderconfirmation.
Ik heb helemaal nog geen mail gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:18 schreef Speth het volgende:
Ik heb dit keer ook geen extra email gekeken, maar toen ik op de tracking link in de 1e mail klikte zag ik dat ze shipped waren.
Hm, nadat je op confirm order had geklikt kreeg je niet onmiddelijk een email? Dat had wel moeten gebeuren...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:28 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nog geen mail gehadDus ik heb hun nu maar even gemaild of de bestelling wel geplaatst is. Gelukkig heb ik een print screentje van m'n bestelling als bewijs
.
Ik weet het en vrees dan ook het ergstequote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:36 schreef Speth het volgende:
Hm, nadat je op confirm order had geklikt kreeg je niet onmiddelijk een email? Dat had wel moeten gebeuren...
Misschien dat je je email adres per ongeluk verkeerd gespeld hebt, als ik jou was zou ik even een navragen bij A&F zelf. Op de main site: links onderaan help, dan in 't menu rechts general questions. Als je het engels een beetje machtig bent kan je natuurlijk ook naar de VS bellenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:41 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik weet het en vrees dan ook het ergste![]()
nou nee, niet bepaald voor het merk gekocht. Ik vind hem wel gaaf, zou er geen 35 ¤ aan uitgeven, maar voor minder dan een tientje wilde ik hem wel hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:17 schreef mic_forever het volgende:
zeker bij Score ofzo, ze hadden daar maar 1 mooie a&f .. een rode longsleev
deze is niet echt![]()
zeker alleen om het merk gekocht
Ja fotooooquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:35 schreef ook_gek het volgende:
ik heb lekker een A&F vest gekocht
Het is niet het mooiste wat ze hebben maar hij is super dik en zit perfect en staat goed onder mijn body warmer. EN hij is perfect voor de wintersport
die hadden ze ookquote:
ouwe collectie en eindelijk iets wat jij nooit zal gaan dragenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:59 schreef Molluck het volgende:
Waarom sta je er zelf nog steeds niet op?
En waar heb je deze gekocht? Ik vind hem niet zo mooi als alles wat er nu op de site staat, maar wel mooier dan wat ik laatst bij Men_at_Work zag
Hehe, wil je daarom niet vertellen waar je hem hebt gekocht?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die hadden ze ook
[..]
ouwe collectie en eindelijk iets wat jij nooit zal gaan dragen![]()
Hij heeft 'm waarschijnlijk van Frontrunner gehaald in de kalverstraat, daar heb ik m'n blauwe gehaald na 'n tip.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:03 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hehe, wil je daarom niet vertellen waar je hem hebt gekocht?![]()
Ik was vandaag nog in de Kalverstraatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:06 schreef Molluck het volgende:
Je hebt hem gejat
En de Kalverstraat is toch te ver voor mij
Kijk, we hebben jou gewoon nodig om die foto's los te krijgenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:10 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog in de Kalverstraat.
En ook_gek ik vind je vest niet mooi.. Mits je nu een foto maakt waarop je hem aan hebt![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:16 schreef Coconut het volgende:
Dat zei ik ook! Jij hebt mij gewoon verkeerd gequote.
Leuk hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:24 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Zo en nu niet meer zeiken ik heb hem aan
Score heeft A&F?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:17 schreef mic_forever het volgende:
zeker bij Score ofzo, ze hadden daar maar 1 mooie a&f .. een rode longsleev
deze is niet echt![]()
zeker alleen om het merk gekocht
Heb wel een keer simpele A&F shirtjes bij de Open32 zien liggen..quote:
Ja, de exclusiviteit van de vesten en longsleeves uit de collectie van 2 jaar terug is er wel af. Als je bestelt bij A&F op de site is die exclusiiviteit volgens mij nog volop aanwezig. Ik heb nog nooit iemand anders gezien met A&F overhemden, en A&F polo's kom je ook maar zelden tegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:38 schreef NiekieW. het volgende:
liep gister de maw binnen lagen daar ook a&f vesten. dus ik denk dat de exclusiviteit er bijna vanaf is.
Lol ik heb de zelfde maar heb hem al voor dat hij in de makro stond.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:14 schreef heinl het volgende:
[afbeelding]
Zonet gekocht, maar dat beveiligingsdingetje zit er nog op.. Zucht..
Weet iemand hoe ik die eraf krijg? Bvd
(hmm, hij hangt wel netjes he)
Heeft de kassamiep bij de Makro niet verteld dat er iemand bij de uitgang staat die het er voor je afhaalt?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:14 schreef heinl het volgende:
Het meeste heb ik bij A&F besteld via de site. Wel natuurlijk met de inkoop actie onder leiding van steijnquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:08 schreef Oscar_Mopperkont het volgende:
$40 Verzendkosten????? Bestelt iedereen hier op de AF site of halen jullie het ergens anders vandaan?
Jammer van die strepen op de mouwen, ik vind het zorgvuldiger staan als alle strepen mooi in elkaar over lopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Molluck het volgende:
Ik vind die Makropolo eigenlijk helemaal niet zo lelijk!
Mooi ding, maar die Makro beveiliging is echt waardeloos he, ik hoop voor je dat dat niet zo'n inktding is
Net terug van trainen, en heb hier geen sterke magneetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef ook_gek het volgende:
heinl is het gelukt?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:14 schreef heinl het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |