er zijn al plannen voor hoor. in 2006 komen ze meen ik naar Europaquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:41 schreef Casparovvv het volgende:
Waarom is er eigenlijk nog niemand op het idee gekomen een keten A&F winkels op te zetten in Europa? Of is het alleen Nederland waar het niet echt overvloedig te koop is?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:12 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
er zijn al plannen voor hoor. in 2006 komen ze meen ik naar Europa
Er is nog heel weinig bekend.quote:
Of Rotterdamquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:16 schreef Avani het volgende:
[..]
Er is nog heel weinig bekend.Ik dacht wel ergens gelezen te hebben dat Dublin de eerste stad zou zijn, maar ze zullen vast wel iets in Amsterdam openen.
Die Deer Brooke oranjequote:Op zondag 21 augustus 2005 13:03 schreef Coconut het volgende:
Goedkopepolo.nl verkoopt ook een aantal A&F polo's voor heren.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die Deer Brooke oranje![]()
Ik dacht dat dit van die vieze oude zooi zou zijn maar ze hebben ook de nieuwe collectie. Voor ¤27,50 en ¤3,35 wordt het thuisbezorgd.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:43 schreef Jett het volgende:
[..]
tsja ik vind 109 niet echt veelmaar ik moet rekening met papa houden
die is me tegenwoordig '' de waarde van geld '' aan het leren
oud nieuws en die blauw met witte strepen heb ik al een tijde. En vind hem mooiquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:43 schreef Sender_ het volgende:
Voor de mensen met een Makro pas daar zijn nu een aantal polo's in de verkoop.
Ik vind ze niet echt mooi zijn beetje de simpele modellen.
zeker namaak?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:03 schreef Coconut het volgende:
Goedkopepolo.nl verkoopt ook een aantal A&F polo's voor heren.
Je hebt mail.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:07 schreef Adelante het volgende:
Heb Steijn gemaild, want ik heb nog niks binnen en ook geen briefje van de postman
Z'n pakketje zou maar kwijt zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je hebt mail.Volgens track-trace staat het pakket op het postkantoor.
Whoeiquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:29 schreef Jett het volgende:
ik mag het vest hebbenme papa gaat volgende week naar New York dus komt mooi uit
hij is er ook helemaal verliefd op geworden
WHOEI.
Geef mijn zo'n vaderquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:29 schreef Jett het volgende:
ik mag het vest hebbenme papa gaat volgende week naar New York dus komt mooi uit
hij is er ook helemaal verliefd op geworden
WHOEI.
Nee dat kan niet. Jij woont niet in de buurt bij haar en ik welquote:
Hmnn, dan heb ik meteen een reden om bij Jett op bezoek te gaanquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Jij woont niet in de buurt bij haar en ik wel![]()
Doet ze niet aanquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:42 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hmnn, dan heb ik meteen een reden om bij Jett op bezoek te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |