quote:
![]()
Avond.
Heb ook een lekker ritje achter de rug, met die nieuwe banden is dat echt een hele beleving
![]()
Heb weer zin in meets, dan rij ik tenminte wat betere wegen dan hier in de buurt
![]()
Maar was nu naar Ijmuiden gegaan, was ook wel een relaxed weggetje... damn. Heb echt zin om een korte vakantie in het buitenland te houden, die bochten
![]()
Kost me alleen teveel geld eigenlijk als ik wegga
Op de terugweg stond de brug open (voor een 2 kleine kutbootjes die heel laat na elkaar kwamen
![]()
) en toen kwam er een man van jou leeftijd naast me staan (hij was iets van 232 jaar
![]()
) Was echt een grappig mannetje
Hij begon over waarom de toerenteller verder dan 6000 gaat
![]()
en vond dat ik retesnel hem had ingehaald een tijdje geleden. Later werd duidelijk waarom, de motor waar ie op zat had 11 (!) jaar stil gestaan
![]()
De RDW in zijn buurt ging weg dus toen heeft ie hem nog gekeurd en is begin deze maand begonnen met rijden. Er stond 625 km op
Dus die advertenties op marktplaats bestaan wel
![]()
In '74 had ie zijn rijbewijs gehaald, in '94 die motor gekocht en verder nooit meer aangeraakt. Nu pas weer erop gereden. Verklaarde ook wel waarom ie zei dat ie het zo eng vond om op de snelweg te rijden of door een tunnel
![]()
Maar hij vond het wel leuk die bochtjes zei die.
Dat er nog zulke mensen bestaan
en ik maar 25 kW rijden met 10.000+ km
Ondertussen was het aardig druk geworden voor de slagbomen, helaas moest ik de meeste mensen bij de eerste bocht al gedag zeggen
![]()
(
![]()
Disclaimer: Geintje enzo
![]()
)
Ook nog langs de stad geweest, nog nooit zo veel boten op het water gezien.
![]()
Ziet er wel mooi uit, en overal mensen en auto's die kris kras door elkaar rijden en parkeerplaatsen vol motoren
![]()
Dat hele Sail gebeuren is kennelijk populair