quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:24 schreef RB het volgende:
en nou stop ik er eerst mee
ga een poging tot rijden doen:W
Straks verder
ff geeditquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens de Link is het een Fasert![]()
dit is volgens mij een uit 1995 ? aan de kleuren te zien![]()
Ik overdrijf het een beetje hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben je nu cynisch + ironisch over mij of over BWT.![]()
![]()
THanx voor je gratiequote:[..]
Heb er aan gedacht, maar wil niet de lulligste zijn, moest even bijlezen en ik moet oppassen voor de chef die al de hele week op oorlogspad is.
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie de nόïck is u eigenlijk
Is dat nou het zuurstok effect?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
deze is qua kleuren![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
*meldt dat ie gelezen heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:39 schreef RB het volgende:
Herhaal post
Vrijdag 26 en Zaterdag 27 augustus pitstop dagen bij Ten Kate motoren in Nieuwleusen
http://www.tenkatemotoren.nl
Gratis run op testbank
Gratis afstelling vering en demping
Demo rijden
en andere dingen
![]()
![]()
Die vind ik dan weer wat minder qua kleurstellingquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
deze is qua kleuren![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
Check de achterbrug![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Slingeraap? Nee man dat valt wel meequote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Die auto staat verdacht dichtbij op de fotoVerder vind ik die slingeraaphouding 3x niks, maar dat wist je al van mij dacht ik
Vind het eerlijk gezegd wel een beetje lachwekkend eruit zien
Hoeft geen disclaimer bij toch?
Wat heeft dit trouwens te betekenen?
(staat op je MSN space)
Check foto 3 nog eensquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Slingeraap? Nee man dat valt wel mee![]()
Goed idee van je, leer je meteen je motor beter te kennenquote:Oh en die laatste foto was voordat ik mijn rijbewijs had, toen heb ik hem deels gemonteerd om te poetsen en roest bij te werken![]()
Zeker, Fryslân Boppe hèquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Check foto 3 nog eens
Op foto 5 lijkt het mee te vallen ja, maar dat kan ook door de vaagheid van de foto zelf komen
[..]
Goed idee van je, leer je meteen je motor beter te kennen![]()
Je hebt er iig wel de ruimte voor zie ik
Jij hebt daar anders wel een mooie houding voorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
slingeraap idd![]()
ben het wel eens met hiesj, vind het geen manier om te nieën
vandaar dat ik ook nog altijd geen KD heb gemaakt
alles op zijn tijd
maar ieder zijn eigen manier om plezier te hebben
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maar ik rijd zo ook al bijna op de rand van de bandjes hoor.. alleen er lag wat troep op die rotonde dus ik heb steeds zeg maar een ovaal rondje gereden
Pfff had je vanmiddag moeten rijdenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:52 schreef worldpimber het volgende:Ik ga ff gummen
![]()
Liever in de avond wanneer de zon onder is, maar ik kan niet wachten meer. Dat wordt zweten![]()
iddquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:39 schreef worldpimber het volgende:
Misschien oefenen om gewoon het stepje rond te rijden? Hoef je er niet zo naast te hangen![]()
quote:Word tijd voor een ander motortje... Hij is nu opgehoogd achter en rij nog mn voetsteunen aan de grond (en teen en knie) *poser modus*
Hmm leuke meidquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx, limz
[..]
iddzo ken ut ook
(dame in kwestie met ervaring):
[afbeelding]
haar reactie na een aantal posts:
[..]![]()
alhoewel het wel een GS500 blijft
![]()
Hoe breed is je achterband eigenlijk? 130 ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maar ik rijd zo ook al bijna op de rand van de bandjes hoor.. alleen er lag wat troep op die rotonde dus ik heb steeds zeg maar een ovaal rondje gereden
Dat zeg jij bij elke vrouwelijke motorrijdsterquote:
130 jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoe breed is je achterband eigenlijk? 130 ofzo?
Shit, you got mequote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat zeg jij bij elke vrouwelijke motorrijdster
Voor heb ik 110, dus dat scheelt niet veel danquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:10 mm breder dan mijn voorband
Ik zit bij FS thuis op een 14' monitortje te kijken, en wilde naar rechts scrollen.quote:
120 is vrij normaal voor ene voorband, heeft de CR zelfs bij 110 kiloquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:10 mm breder dan mijn voorband
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:05 schreef hicham het volgende:
Dat zeg jij bij elke vrouwelijke motorrijdster
t ging over zijn achterbandquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
120 is vrij normaal voor ene voorband, heeft de CR zelfs bij 110 kiloen ja ook een 130 achterband.
![]()
Ja, ik wilde eigenlijk ook Fulcrum quoten, maar jij kan meer hebben.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
t ging over zijn achterband![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eigenlijk ook Fulcrum quoten, maar jij kan meer hebben.![]()
quote:190 achterbandje op de CRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door hicham op 18-08-2005 20:36:52 ]
Graag uw quote even editten met de juiste posting.quote:
Zo beterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Graag uw quote even editten met de juiste posting.Na edit.
quote:
Opzich wel hehquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Graag uw quote even editten met de juiste posting.Na edit.
4 mailtjes over de CR, geen over de Kawa.
Het zou andersom moeten zijn.![]()
Is hij verlieeehieeeefd?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:31 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb hicham nog nooit zo blij zien kijken![]()
Maar eerst even omkleden
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:31 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb hicham nog nooit zo blij zien kijken![]()
Maar eerst even omkleden
![]()
Yeehawquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:37 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heerlijk om even 2 rondjes om het huis te rijden nadat je al weer 2 weken niet hebt gereden
Moet nu echt snel mijn bandit fixen maar die klotekoplamp moet nog binnenkomen
Als ie er volgende week nog niet is ga ik hem zelf ophalen, is wel wat duurder magoed![]()
Niet echt last van m'n hand trouwens, ook bij remmen niet. Dus ik ben er weer klaar voor denk ik![]()
@Fulcrum, heb dus ff op z'n motor mogen rijden
Binnenkort hoop ik ook weer eens te brommenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:37 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heerlijk om even 2 rondjes om het huis te rijden nadat je al weer 2 weken niet hebt gereden
Moet nu echt snel mijn bandit fixen maar die klotekoplamp moet nog binnenkomen
Als ie er volgende week nog niet is ga ik hem zelf ophalen, is wel wat duurder magoed![]()
Niet echt last van m'n hand trouwens, ook bij remmen niet. Dus ik ben er weer klaar voor denk ik![]()
@Fulcrum, heb dus ff op z'n motor mogen rijden
Voor jou een des te grotere belevingquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Binnenkort hoop ik ook weer eens te brommen![]()
Kijk er echt naar uit ja, en ik kan nu in principe rijden. Alleen remmen is wat kutquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor jou een des te grotere beleving
X maanden niet gereden, en dan op je eigen opnieuw opgebouwde en aangepaste brommer rijdenLijkt me echt cool, ik vind het al heel wat als ik m'n koplamp van de bandit heb gehaald
![]()
![]()
Als ik de ruimte en middelen ervoor had zou ik ongetwijfeld ook wel zo een leuk sleutelprojectje willen
![]()
![]()
Ging het ok met je rugquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:08 schreef RB het volgende:avond
Heb lekker wat kilometers gemaakt met tussen pits stops voor![]()
![]()
En trok je rug 't wel een beetje?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:08 schreef RB het volgende:avond
![]()
Begrijp ook niet waarom pep hem op marktplaats heeft gezet, was toch duidelijk dat jij hem zou overnemen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:10 schreef Makster het volgende:
[..]
En ik heb binnenkort ook die SM van pep in de garage, helemaal gek![]()
Hij is blondquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:21 schreef hicham het volgende:
[..]
En trok je rug 't wel een beetje?
-edit
Makster was me voor
[..]
Begrijp ook niet waarom pep hem op marktplaats heeft gezegd, was toch duidelijk dat jij hem zou overnemen?
quote:
Morgenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:53 schreef Makster het volgende:
Heb je al meer info over de kentekenplaat
Dat doet de CR wel goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:10 schreef Makster het volgende:
Kijk er echt naar uit ja, en ik kan nu in principe rijden. Alleen remmen is wat kut![]()
A little.quote:
En ik een 999 bij de pomp waar ik langs fietste, met een sip kijkende eigenaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:29 schreef RB het volgende:
Zag vanmiddag nog een duc 900 ss staan bj 97 voor ¤3750![]()
Van wat er nog over isquote:
Primaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Morgenvandaag moest ik werken, morgen vrij dus dan is er zat gelegenheid.
![]()
[..]
Dat doet de CR wel goed.![]()
[..]
A little.![]()
![]()
[..]
En ik een 999 bij de pomp waar ik langs fietste, met een sip kijkende eigenaar.
Hij stond op de wegenwacht te wachten. Daarom heet het ook wegenwacht denk ik.![]()
![]()
![]()
quote:
R1 remmenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:36 schreef RB het volgende:
No ff een mogelijkheid voor Mercy
[afbeelding]
Yamaha YZF 600 R THUNDERCAT 2000 Grijs/zwart ¤ 5.950![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:08 schreef RB het volgende:avond
![]()
Tis maar goed dat dat ding binnen FokMC blijft, kan ik tenminste nog een beetje stoer doen dat iemand die ik ken een CR heeftquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
en toen kwam er een man van jou leeftijd naast me staan (hij was iets van 232 jaar) Was echt een grappig mannetje
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
en toen kwam er een man van jou leeftijd naast me staan (hij was iets van 232 jaar) Was echt een grappig mannetje
![]()
Nee, RB laat een motor niet 11 jaar stilstaanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:44 schreef hicham het volgende:
[..]Je hebt RB gespot en jullie herkenden elkaar niet eens
![]()
Je heb een , vergeten maar verder klopt het wel aardigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:39 schreef worldpimber het volgende:
en toen kwam er een man van jou leeftijd naast me staan (hij was iets van 232 jaar) mannetje
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:51 schreef RB het volgende:
[..]
Je heb een , vergeten maar verder klopt het wel aardig![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik kan me bril niet vinden![]()
slape
Trustenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik kan me bril niet vinden![]()
slape
ik heb nog nooit een kneedown gemaakt, maar volgens mij ga ik wel een stuk schuiner door de bocht dan dit!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonder KD kan ik ook wel schuiner hoor, dat is het probleem niet. Alleen dat Kneedownen is zo verrekte verslavendquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:06 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een kneedown gemaakt, maar volgens mij ga ik wel een stuk schuiner door de bocht dan dit!ja als je zo ver naast je motor hangt krijg je je knie wel op de grond!
![]()
en dan ga jij een btje KD-en, ben je wel goed bij je hoofd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oja en er lag rotzooi op de rotonde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:18 schreef worldpimber het volgende:
Potverdickie DickMe brommer reed baggerslecht vanochtend, stationair draaien deed ie niet meer dus bij elke abbonnee ging dat teffus ding uit. Gelukkig heb ik maar slechts 250 abbo's momenteel dus heb zo een 200 keer dat ding aan moeten kicken
Fijn dat ie niet de compressie van een CR heeft
Had jij hem zelf niet gerepareerd laats ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Had jij hem zelf niet gerepareerd laats ?![]()
Lekker is dat joh, heb je net je motor flink schoongemaakt. Krijg je dat voor je bakkes...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:03 schreef Taxi het volgende:
Gisteravond nog ff lekker de Blackbird laten vliegen. Nog ff de dijk opgegaan. Ik was niet de enige; er waren ook nog driehondertachtigtriljard muggen aanwezig (het kunnen er ook meer geweest zijn). Allemaal hadden ze iig een deathwish, wat voor menigeen ook is uitgekomen.
Ik heb weer wat te doen vanmiddag…
Nee, dat je dat nu pas door hebtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 04:04 schreef rival het volgende:
[..]
en dan ga jij een btje KD-en, ben je wel goed bij je hoofd?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker is dat joh, heb je net je motor flink schoongemaakt. Krijg je dat voor je bakkes...
Heb het zelf een keer zo extreem gehad dat alles onder de groene insecten zat. Op de helft van de dijk moest ik stoppen om mijn vizier schoon te maken want ik zag niks meerMercy, Raus en Youssef hebben het ook mogen ervaren
![]()
Vraag me af wat automobilisten denken als er een groen monster naast ze staat voor het stoplicht
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Boze motorijder [afbeelding]
En het is nog een vrouw ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:21 schreef silvern het volgende:
[...]
Op welke moet ik beginnen?
Eisen: Verre afstanden dagelijks. Mooie lijn in de vorm van de motor. Goed optrekken, middelmatig snel is ook goed. Anders rij ik mezelf toch maar te pletter.
quote:Fulcrum_X zal op een zeker moment mij quoten en schrijven:
Leuke dame![]()
Hmm ervaren vrouwenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:57 schreef hicham het volgende:
[..]
En het is nog een vrouw ook
http://www.motor-forum.nl(...)3/singlepost/3445231
Ik zal vast Fulcrum's reactie voorspellen:
[..]
Maar ze wil geen vrouwenmotorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:15 schreef bwt het volgende:
Vooral als ze gaan zeggen dat ze een gestroomlijnde motor willen hebben - net als hun lichaam
http://www.motor-forum.nl(...)3/singlepost/3445376quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Hier nog een "grappenmaker"
[..]
En het is nog een vrouw ook
http://www.motor-forum.nl(...)3/singlepost/3445231
Ik zal vast Fulcrum's reactie voorspellen:
[..]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
@RB leuke brommers heb je allemaal gevonden![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl(...)3/singlepost/3445376
![]()
![]()
![]()
Tnx voor de herhaalpost. Lijkt me heel interessant.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:39 schreef RB het volgende:
Herhaal post
Vrijdag 26 en Zaterdag 27 augustus pitstop dagen bij Ten Kate motoren in Nieuwleusen
http://www.tenkatemotoren.nl
Gratis run op testbank
Gratis afstelling vering en demping
Demo rijden
en andere dingen
![]()
![]()
Hmm, kan me niet echt een laatste reparatie herinneren. Maar ik plaats meestal wat elastiekjes van links naar rechts op het stuur die ik gebruik als 'routerol'quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Had jij hem zelf niet gerepareerd laats ?![]()
Die smileyquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Boze motorijder [afbeelding]
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:20 schreef RB het volgende:
nummer 3
[afbeelding]
Honda CBR 900 RR FIREBLADE 1995 Rood/wit/blauw ¤ 5.450
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tnx voor de herhaalpost. Lijkt me heel interessant.![]()
Hmm inderdaad.. dus die uitdraai krijg je gratis? Zou wel eens willen weten hoe het zit met mijn 25kwquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Persoonlijk de laatstequote:
Dat zijn er al driequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:40 schreef ZX7R het volgende:
[afbeelding]
Motor: Honda VFR 800
Bouwjaar: 2002
Kleur: Rood/grijs
Kilometer: 48000 km
Prijs: ¤ 5500
Opmerkingen:
Mooie complete motorfiets,alleen de tank is beschadigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |