quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:48 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
*rost.
En, modra-dinges? Hoe is dat nou, zo een boomtak zóver in je aars?
best lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:48 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
*rost.
En, modra-dinges? Hoe is dat nou, zo een boomtak zóver in je aars?
das wel lekker jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:51 schreef Brilaap het volgende:
Ja zuigt hard.
beter tochquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:53 schreef Janetje het volgende:
Dat ging rap... vol...
Natuurlijk.. en het waren allemaal kwaliteitsposts...quote:
Ik voel me vereerd, adres hebben?quote:rompompom: Als je het letterlijk uit het Engels vertaald, heet het raaklijst.
Ik ken je niet andersquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk.. en het waren allemaal kwaliteitsposts... [afbeelding]
Van jouw wel Janetjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
as alwaysquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Plemp maar neer. Scheelt weer zoekenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:56 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd, adres hebben?
En zo is het..quote:
Dank je blublbubquote:
Stuur Eikelsquote:
Hmmhmm. (instemmend)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
En zo is het..
Maar ja.. niet altijd he...
Vandaag wel..
Jup, anders ik wel...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
als ik ooit een kloon tegenkom die blubblub heet weet ik meteen wie het is
Goed zo jongen *over bolletje aait..quote:
Overbrinck in Heeten, bij de dorpsstraat links, die weg afvolgen, rare kronkel rechtdoor bij het 2e rijtje aan de linker kant het laatste huis.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Plemp maar neer. Scheelt weer zoeken
Gooi klutsei user maar eens door elkaar met letters.quote:
Prrrrr...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goed zo jongen *over bolletje aait..
Right, dus je ouders kennen je alleen bij je nick? Ik vertrouw dit zaakje van geen kant...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:04 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Overbrinck in Heeten, bij de dorpsstraat links, die weg afvolgen, rare kronkel rechtdoor bij het 2e rijtje aan de linker kant het laatste huis.
Vragen naar Pingwingei indien er een kale vent met een snor open doet, vragen naar Dephiax als er een blonde vrouw open doet, doet er een meisje met oranje/rood haar open, dan moet je vragen of ze wil neuken, zo niet duwen en vragen naar haar broer, zo wel neuken, dumpen en vragen naar haar broer.
Eind september. Tofheid!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:07 schreef Pingwingei het volgende:
Wanneer kom je hier rompompom dan zorg ik dat de frituur aan staat en er een koud biertje voor je is.
Ook wel bij mijn voornaam maar als ze dan roepen dat iemand naar mij vroeg weet ik dat het van fok isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Right, dus je ouders kennen je alleen bij je nick? Ik vertrouw dit zaakje van geen kant...
11 en 17 september ben ik weg, evenals het weekend, door de weeks heb ik school, kom 's avonds.quote:
Toch best handig dat je naam in je profiel staat danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:08 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ook wel bij mijn voornaam maar als ze dan roepen dat iemand naar mij vroeg weet ik dat het van fok is
Vind eerst mijn huis maarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Toch best handig dat je naam in je profiel staat dan [afbeelding]
Verkapte ontmoedigings postquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:11 schreef Pingwingei het volgende:
Het is moeilijk te vinden als ik sommigen mag geloven.
quote:
Hmm, die dan leeft, die dan zorgt. Uiteindelijk kom ik er wel, ik ga gewoon op de frituurlucht afquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:11 schreef Pingwingei het volgende:
Het is moeilijk te vinden als ik sommigen mag geloven.
is toevallig de hele buurt aan de frituurquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, die dan leeft, die dan zorgt. Uiteindelijk kom ik er wel, ik ga gewoon op de frituurlucht af
Dat werkt alijdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, die dan leeft, die dan zorgt. Uiteindelijk kom ik er wel, ik ga gewoon op de frituurlucht af
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
is toevallig de hele buurt aan de frituur
Wehehequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
Ah, afhankelijk van hoe de voorrangsregels zijn daar, hebben ze gelijk!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:14 schreef Pingwingei het volgende:
die gaan rechtsaf met de bocht mee
BBQ is ook erug lekkerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:15 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat kennen ze hier niet denk ik, hier kennen ze wel bbq wat wij nooit doen
Whehe! Dat maakt niet uit, dan ga ik gewoon kijken waar het lekkerste bier isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
Het ziet er zo uit:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, afhankelijk van hoe de voorrangsregels zijn daar, hebben ze gelijk!
Wow wat een gedetailierde kaartquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Het ziet er zo uit:
|
-<___
|
Je komt van de | boven en moet naar de | onder maar velen slaan af naar de - omdat de rare slinger (<) scheef ligt.
Ik dank u, nu ga ik aan de wandel, nee echtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:20 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Wow wat een gedetailierde kaart.
Have fun en trustequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:19 schreef Pingwingei het volgende:
Ik ga naar buiten nu, tot morgen mensen, na de wandel stap ik in mijn 'nest'
Nietusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik dank u, nu ga ik aan de wandel, nee echt
wandelse en trustequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik dank u, nu ga ik aan de wandel, nee echt
rpp is eten, dinges slaapt, Janetje weet ik niet en ik ben hier. cerror zal bij Janetje zijn, dunno allemaal meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:36 schreef killswitch het volgende:
iedereen weg na dat tempo van zonet
Hahaha.. waarom zou cerror bij mij zijn??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:38 schreef Brilaap het volgende:
[..]
rpp is eten, dinges slaapt, Janetje weet ik niet en ik ben hier. cerror zal bij Janetje zijn, dunno allemaal meer.
Kweenie dat dacht ik zo maarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. waarom zou cerror bij mij zijn??
Jammer.. fout gedachtquote:
quote:
Tot zo!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:42 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Dat kan. Ik ga eens ff gamen, ben er straks weer. Toei![]()
.
Kijk eens naar je ondertitelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:43 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Is ze weer bij jou dan? De slet!
Hij weet het altijd ontroerend mooi onder woorden te brengen die jongenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:43 schreef Janetje het volgende:
[..]Das een goeie opmerking KS, och..
dacht ik tochquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:43 schreef Janetje het volgende:
[..]Das een goeie opmerking KS, och..
Ik schiet er... momentje... *snuit* helemaal vol van...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij weet het altijd ontroerend mooi onder woorden te brengen die jongen
speciaal voor jou meissie speciaal voor jouquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik schiet er... momentje... *snuit* helemaal vol van...
Nou.. goed dan..quote:
Ik waardeer het heel erg meneer...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
speciaal voor jou meissie speciaal voor jou
Een nobel streven...quote:
2 of 3 is beter, minder ver lopenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:55 schreef rompompom het volgende:
[..]Lowlands, zwijmel...
Ga je voor camping 1?
Zoals al jaren op Camping 5. 's Ochtens koffie en koud bier vlakbij bij de supermarkt en 's nachts als je terugkomt kan je nog even lekker douchen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lowlands, zwijmel...
Ga je voor camping 1?
Ah ja, da's waar ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
2 of 3 is beter, minder ver lopen
Vooral dat 's ochtends koffie is een pré!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Zoals al jaren op Camping 5. 's Ochtens koffie en koud bier vlakbij bij de supermarkt en 's nachts als je terugkomt kan je nog even lekker douchen...
Het koude bier is ook een genot hoor, voor als de koffie op is...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vooral dat 's ochtends koffie is een pré!
ben zelf in 2001 en 2002 geweest dus ook al 3 jaar niet meerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah ja, da's waar ook.
* is al een jaar of drie niet meer geweest
Ik kom er vanaf 2001 dus het is mijn eerste lustrum...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
ben zelf in 2001 en 2002 geweest dus ook al 3 jaar niet meer
supermarkt is toch tegenover camping 3 of vergis ik me nouquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Zoals al jaren op Camping 5. 's Ochtens koffie en koud bier vlakbij bij de supermarkt en 's nachts als je terugkomt kan je nog even lekker douchen...
doe je netjesquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik kom er vanaf 2001 dus het is mijn eerste lustrum...![]()
Ja zeker staat er daar een, maar camping 5 heeft er ook eentje...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
supermarkt is toch tegenover camping 3 of vergis ik me nou![]()
achja het aloude scheerlijn ontwijken hequote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja zeker staat er daar een, maar camping 5 heeft er ook eentje...
Daar staan we meestal zo'n 50 meter vandaan... (Op een leeg veld lijkt dat prima te doen maar als er eenmaal tenten tussen staan wordt het een stuk lastiger te bereiken...)
Eerste biertje om half negenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Het koude bier is ook een genot hoor, voor als de koffie op is...
Been there done thatquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja zeker staat er daar een, maar camping 5 heeft er ook eentje...
Daar staan we meestal zo'n 50 meter vandaan... (Op een leeg veld lijkt dat prima te doen maar als er eenmaal tenten tussen staan wordt het een stuk lastiger te bereiken...)
Jezus mooi op tijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eerste biertje om half negenLowlands
nadat je door de zon uit je snikhete tentje bent gebrand en je een kop koffie hebt gehad dusquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eerste biertje om half negenLowlands
neem ik jou volgens jaar mee naar een festivalquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:17 schreef Janetje het volgende:
Ik kan er niet over meepraten..![]()
Wheeeehheeeee
als ze al wakker zijn, pech als ze nog slapen, gewoon haringen der uit en verplaatsen die handelquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:17 schreef rompompom het volgende:
Als je de tenten in een kring zet, moet je ze ook niet te ver uit elkander zetten, want anders staat er iemand in het midden als je de volgende ochtend wakker wordt
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
neem ik jou volgens jaar mee naar een festival
In the jungle, the mighty jungle.......quote:
Naar het asfaltquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
als ze al wakker zijn, pech als ze nog slapen, gewoon haringen der uit en verplaatsen die handel![]()
D'r zijn nog kaarten...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:17 schreef Janetje het volgende:
Ik kan er niet over meepraten..![]()
Wheeeehheeeee
Mijn complimenten voor de kut TT trouwens...quote:
Rock Werchter lijkt me wel tof ook. Ik ben daar nog nooit geweest en jij kent de weg in Belgiëquote:
graspop heerscht echt wel meer dan roch werchterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rock Werchter lijkt me wel tof ook. Ik ben daar nog nooit geweest en jij kent de weg in België
Onzin... Lang opblijven is goed voor je weerstand... (In a way... Ofzo...)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:23 schreef Brilaap het volgende:
Als ik nu eens vroeg naar bed ging. Zou dat een goed idee? Ik bedoel het is wel beter voor je gestel.
Nah.. doe maar niet...quote:
Rockin' Coke in Istanbul.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rock Werchter lijkt me wel tof ook. Ik ben daar nog nooit geweest en jij kent de weg in België
there is a big, fat, ugly...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In the jungle, the mighty jungle.......
Tja, jij weet toch niet wat je mist...quote:
Yeah dude whateverquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Onzin... Lang opblijven is goed voor je weerstand... (In a way... Ofzo...)
Oh ja.. ik woon 40 meter over de grens, maar ik weet de hele weg in belgië.. man ik weet de weg in de achtertuin nog niet eensquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
monkey with glasses?quote:
Nee... maar het komt nog wel een keertjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:26 schreef whoops het volgende:
[..]
Tja, jij weet toch niet wat je mist...![]()
![]()
Echt ! Dat hou ik mezelf ook altijd voor...quote:
Dat is ook het enige waardoor ik overeind kan blijven in deze wrede wereld. Yeah dude whateverquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:27 schreef whoops het volgende:
[..]
Echt ! Dat hou ik mezelf ook altijd voor...
Demoparties?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:27 schreef cerror het volgende:
Ik heb een hekel aan festivals, veel te druk.
Demoparties aan de andere hand zijn wel fantastisch.
Ik ben op beide niet geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
graspop heerscht echt wel meer dan roch werchter
Net zoals (grote) feestje's ook te druk en teveel mensenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:27 schreef cerror het volgende:
juist gezeligquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:27 schreef cerror het volgende:
Doe es wat aan die jungle danquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh ja.. ik woon 40 meter over de grens, maar ik weet de hele weg in belgië.. man ik weet de weg in de achtertuin nog niet eens
ik ook nog nooit op rock werchterquote:
* Zich aanmeldt voor de volgende demopartie...quote:
Bingo.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
een zooi nerds die bliepjesmuziek maken en heel veel bier zuipen dus
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe es wat aan die jungle dan
Die dingen zijn echt krieg hoor!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hier krijg je de mensen wel mee over de streep
Line up?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ook nog nooit op rock werchter
maar kwa muziek weet ik zowiezo dat ik me beter vermaak op graspop waar ik nu 2 keer geweest ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |