mits gemaakt van duitersquote:
relatief gezien nietquote:- lekker bier
je kunt hier ook hard rijden alleen die kutpolitie daar pakt je nietquote:- autobahn
neequote:- mooi landschap
zodat je zo gauw mogelijk weg kuntquote:- goedkoop tanken
alleen moet je het wel ff goed schrijven: Paulanerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:42 schreef thunderice het volgende:
Het beste Duitse bier: Paulander![]()
Vind ik lekkerder dan Grolsch...
voetbal maakt toch de mooiste emotie's los in mensenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
mits gemaakt van duiters
[..]
relatief gezien niet
[..]
je kunt hier ook hard rijden alleen die kutpolitie daar pakt je niet
[..]
nee
[..]
zodat je zo gauw mogelijk weg kunt
als ik naar polen moet rijd ik om duitsland heenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
voetbal maakt toch de mooiste emotie's los in mensen![]()
te hard, ik ga professionele hulp zoekenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:43 schreef descendent1 het volgende:
die 2-2 komt hard aan of niet...
![]()
o, een limburger nepnederlanderquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef Klonk het volgende:
ow, wacht TS is een fries
mag ik even
(al zijn er ook leuke friezen)
open daar maar een nieuw topic overquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:44 schreef Klonk het volgende:
ow, wacht TS is een fries
mag ik even
(al zijn er ook leuke friezen)
Nee, de gemiddelde NL moeke zorg-me-niet is knap.quote:
jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
o, een limburger nepnederlander
Voor knappe duitsers geld hetzelfde als duitse spitsen, allemaal import.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:46 schreef sooty het volgende:
[..]
Nee, de gemiddelde NL moeke zorg-me-niet is knap.![]()
Tip: Ga er eerst eens kijken, voordat je je een mening vormt.
Serieus.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:48 schreef descendent1 het volgende:
Friezen en Limburgers....![]()
Drenthen:![]()
![]()
![]()
![]()
Duitsers...![]()
De bratwurst mit Brot ist unubertroffen!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:47 schreef Klonk het volgende:
wat ook lekker is is hun gebak, van die mierzoete slakkenachtige dingen met rozijntjes
de grensprovincies houden de duitsers buiten de deurquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:48 schreef mordradead het volgende:
Drenthe... dat ligt eng dichtbij duitsland is het niet
daarom ben ik ook verhuisd...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:48 schreef mordradead het volgende:
Drenthe... dat ligt eng dichtbij duitsland is het niet
en wat hebben jullie, ontbijtkoek, das lekker, spul blijft aan je gehemelte hangen en dat krijg je daar alleen weg met een hogedruk reiniger.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:47 schreef mordradead het volgende:
neen
beetje mosterdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
De bratwurst mit Brot ist unubertroffen!![]()
Mijn roots liggen gelukkig niet in Frieschland maar dat kun jij natuurlijk niet weten... in Limburg heb je vlaaien, die dingen worden hier dagelijks uitgescheten door koeien dus nee vriendelijk bedankt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
en wat hebben jullie, ontbijtkoek, das lekker, spul blijft aan je gehemelte hangen en dat krijg je daar alleen weg met een hogedruk reiniger.
verder zijn de presentratices van omroep friesland zo lelijk, daar wil m'n hond nog niet over heen zeiken, en dan overal die borden in twee talen, is dat nou omdat jullie geen nederlands kunnen ?
koeievlaaien heb je in Limburg ook, en die exporteren we naar de Multivlaai in Leeuwardenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
Mijn roots liggen gelukkig niet in Frieschland maar dat kun jij natuurlijk niet weten... in Limburg heb je vlaaien, die dingen worden hier dagelijks uitgescheten door koeien dus nee vriendelijk bedankt.
neequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:54 schreef mordradead het volgende:
overigens moeten we wel ontopic blijven he
Duitsers
De Currywurst is misschien nog wel beterquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
De bratwurst mit Brot ist unubertroffen!![]()
quote:
oe, en dan om het af te maken een pommes rot-weiss erbijquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef Miller.Time het volgende:
[..]
De Currywurst is misschien nog wel beter![]()
homoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:54 schreef mordradead het volgende:
overigens moeten we wel ontopic blijven he
Duitsers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |