quote:0-60 mph: 3.4 seconds
1/4 Mile: 10.8 seconds
Top Speed: 214.4mph
Engine: Twin- Turbo V8
Displacement: 5733cc
Power 585HP @ 5,300 RPM
Transmission: 5- speed Manual
quote:7 - De bodemplaat van de auto hangt nogal laag. Hierdoor raak je vaak de grond en beschadigd de bodemplaat. Tot nu toe drie bodemplaten versleten.
Dat dacht ik ook toen ik foto's van een naakt meisje zag met een ijsjes naam of zo ietsquote:
Mja, die maat van mij met die 156 schuurde idd altijd flink over de hobbeltjes heen jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:19 schreef BoJo het volgende:
nog ff die 156 jtd myreview op autoweek.nl
[..]![]()
niks voor mij dus in Amsterdam en Servie & Montenegro
Ik heb geeen idee waarom ze opeens zo reagerenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef ThaFreak het volgende:
maar eeuh wat was er nou zo hard aan die opmerking van ook_gek![]()
mis ik iets of stellen jullie je aan![]()
die 156 staat me steeds minder en minder aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, die maat van mij met die 156 schuurde idd altijd flink over de hobbeltjes heen ja
Maar geen bodemplaten vervangen
Hij was dan ook nog niet zo oud alvorens hij ermee ophield
denk dat je iets mistquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef ThaFreak het volgende:
maar eeuh wat was er nou zo hard aan die opmerking van ook_gek![]()
mis ik iets of stellen jullie je aan![]()
Nee man, is echt een heeeeeerlijke bakquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
die 156 staat me steeds minder en minder aan
Alexxx zijn vriendin ookquote:
kan niet op werklaptopquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb geeen idee waarom ze opeens zo reageren![]()
kom eens op msn
http://webmessenger.msn.comquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan niet op werklaptop![]()
zit zo'n half werkend windows geval op.....en heb geen rechten om instellingen te weizigen![]()
![]()
is het dringend kun je altijd eve mailen![]()
wat danquote:
lolquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://webmessenger.msn.com
moet ik je mailen op je fok adres? Ga ik niet doen want dat haat ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat dan![]()
![]()
want ik snap der werkelijk de ballen van![]()
He Tjabbo vriendquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij kan ook geen pc's configgen zeg
gaat dit nog over dat zipje dat je hebt van die fok zut of gaat ergens anders over?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet ik je mailen op je fok adres? Ga ik niet doen want dat haat ik
he hallo jij ook hierquote:
Indekken voor geval van ban je weet het maar nooit.quote:
nee man lees de laatste pagina van de vorige slowchat maar effe door.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gaat dit nog over dat zipje dat je hebt van die fok zut of gaat ergens anders over?
ik zie het al het gaat over de vriendin van alex.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gaat dit nog over dat zipje dat je hebt van die fok zut of gaat ergens anders over?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Indekken voor geval van ban je weet het maar nooit.
[..]
nee man lees de laatste pagina van de vorige slowchat maar effe door.
En ik heb ThaFreak geen mail gestuurd. Haat mailen![]()
understatementquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik zie het al het gaat over de vriendin van alex.
daar is toch niets mis mee?
Ik snap daar ook niks van. Iedereen doet zo overdreven er over.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet ik je mailen op je fok adres? Ga ik niet doen want dat haat ik
ja wat moet je nou. Eerst wel mail zo dat je aan je moeder kan laten zien van mam mam ik heb vrienden kijk maar ze mailen mij en hij vraagt niet eens of ik blauwe pillen wil kopen voor een grotere piemol.quote:
Heb jij een kleintje dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja wat moet je nou. Eerst wel mail zo dat je aan je moeder kan laten zien van mam mam ik heb vrienden kijk maar ze mailen mij en hij vraagt niet eens of ik blauwe pillen wil kopen voor een grotere piemol.
en nu opeens niet.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja wat moet je nou. Eerst wel mail zo dat je aan je moeder kan laten zien van mam mam ik heb vrienden kijk maar ze mailen mij en hij vraagt niet eens of ik blauwe pillen wil kopen voor een grotere piemol.
en nu opeens niet.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:41 schreef BoJo het volgende:
ze mist vingers ofzo. daarom vond ik die opmerking wel ff erg hard.
en nu ga ik slapen![]()
lees laatste pagina van de vorige slow gebeuren en pagina 1van dezequote:
nee hoor niet grappig is was gewoon eerlijk.quote:
Waarom zou je je vingers moeten tellen om te zien of je knap bent?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee hoor niet grappig is was gewoon eerlijk.
Mijn reactie is op feiten berust
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:01 schreef ThaFreak het volgende:
22inch subwoofer, check plaatje
[afbeelding]
http://www.thetrue22.com
6000W rms? Amateurquote:
ja geen idee.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom zou je je vingers moeten tellen om te zien of je knap bent?
Komt ze niet boven de 8 uitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja geen idee.
Is een uitdrukking toch. Je kan op je vingers na tellen wat er gaat gebeuren.
Word bij haar iets moelijker
Ze mist er waarschijnlijk 2?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:00 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Komt ze niet boven de 8 uit
Wat bedoel je daarmee?
Als je korte armpjes hebt wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:05 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Vandaar m'n vraag. Maar vertel eens, is het lastig om te kunnen vingeren?
Een serieuze vraag: waarom liet jij naaktfoto's van jezelf maken?quote:
Ik heb er eerlijk gezegd geeneens een antwoord op.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:11 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Een serieuze vraag: waarom liet jij naaktfoto's van jezelf maken?
Dat snap ik niet. Nooit begrepen ook.
waarom heb jij als naam, vleeshaak in je anus, snap je dat zelf welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:11 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Een serieuze vraag: waarom liet jij naaktfoto's van jezelf maken?
Dat snap ik niet. Nooit begrepen ook.
Fist fucking krijgt opeens wel een hele andere betekenisquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:05 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Vandaar m'n vraag. Maar vertel eens, is het lastig om te kunnen vingeren?
Je laat naaktfoto's van jezelf maken, zonder dat je weet waarom?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd geeneens een antwoord op.
Maar ik ben in ieder geval niet de enige.
De naam Sinterklaas was bezet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
waarom heb jij als naam, vleeshaak in je anus, snap je dat zelf wel
oja sinterklaas heeft natuurlijkook altijd een de vleeshaak van zwarte piet in zijn anus, nu snap ik het!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:19 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
De naam Sinterklaas was bezet.
Kun je ook betekenis geven aan dit?:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Fist fucking krijgt opeens wel een hele andere betekenis![]()
Wat is die Bobo stout, he?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
oja sinterklaas heeft natuurlijkook altijd een de vleeshaak van zwarte piet in zijn anus, nu snap ik het!
Ja jo ik word er ook gek van alexxx ik kom vingers te kort bij het snelle typenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
kan het nog vlugger :|
1x was leukquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Fist fucking krijgt opeens wel een hele andere betekenis![]()
Ik had verwacht dat je meer moeite had met het snelle nadenkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja jo ik word er ook gek van alexxx ik kom vingers te kort bij het snelle typen
je hebt gelijk. Goed dat je me er voor op mijn vingers getikt hebquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
1x was leuk
2x ging
daarna gaat het alleen maar downhill men
Nee man ADHD loop altijd minimaal 10sec op het leven voorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je meer moeite had met het snelle nadenken
oh okquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee man ADHD loop altijd minimaal 10sec op het leven voor![]()
Het was leuk op dat momentquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:18 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Je laat naaktfoto's van jezelf maken, zonder dat je weet waarom?
Het verbaast mij eigenlijk dat je zelfs nog correcte zinnen kunt typen.
gelukkig heb ik ze nietquote:
jonge ik kan het hele symphonie orkest 2 dagen aan het spelen houden met mijn notesquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
Hoezo dat nou weer Alexxx?
En Alsof jij geen notes hebt Fuckie met je 2 bans
Dat valt vast meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
jonge ik kan het hele symphonie orkest 2 dagen aan het spelen houden met mijn notes
Nou, er is dus vandaag een oude chriusten in een rolstoel vermoord. Ik zei: die mordenares is vast voorstander van euthanasie...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
Hoezo dat nou weer Alexxx?
En Alsof jij geen notes hebt Fuckie met je 2 bans
Denken is moeilijk natuurlijk hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, er is dus vandaag een oude chriusten in een rolstoel vermoord. Ik zei: die mordenares is vast voorstander van euthanasie...
Even niet nagedacht dat christenen nogal moeilijk doen over euthanasie
Als dat een note waard is vind ik nog dat ik er weinig hebquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, er is dus vandaag een oude chriusten in een rolstoel vermoord. Ik zei: die mordenares is vast voorstander van euthanasie...
Even niet nagedacht dat christenen nogal moeilijk doen over euthanasie
Daartegen is het makkelijk om moeilijke reply's te negeren, he?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Denken is moeilijk natuurlijk he
In ieder geval een paar berichten weg gehaald. dan mag ik toch hopen dat ik er ook een nootje bij krijgquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als dat een note waard is vind ik nog dat ik er weinig heb
lol dan moeten ze voor mij een extra forum aan leggen alleen maar voor mijn notesquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als dat een note waard is vind ik nog dat ik er weinig heb
Iddquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lol dan moeten ze voor mij een extra forum aan leggen alleen maar voor mijn notes![]()
Je verdient er nu inderdaad wel eentje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lol dan moeten ze voor mij een extra forum aan leggen alleen maar voor mijn notes![]()
quote:
Als jij notes gaat zetten bij markquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je verdient er nu inderdaad wel eentje.
Ijsmeis, 'hypocriete huichelaar' zou niet mistaan bij z'n notes.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als jij notes gaat zetten bij mark![]()
![]()
je bent jaloers dat ijsmeis wel aan mark wil zitten hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:39 schreef Fugie het volgende:
als je aan mark komt kom je aan mij jij bitch!
Dat moet Tjabbo of ThaFreak maar beslissen hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als jij notes gaat zetten bij mark![]()
![]()
Stop eens met die geile praatquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:39 schreef Fugie het volgende:
ik ben jaloers dat zij aan mark wil zitten, nu moet je me deze opmerking toch even uitleggen tjabbo, want ik snap het niet helemaalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je bent jaloers dat ijsmeis wel aan mark wil zitten he
Hoeveel notes heb ik?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat moet Tjabbo of ThaFreak maar beslissen hoor.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai niggah bitch van mequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:39 schreef Fugie het volgende:
ja best wel hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:40 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Ijsmeis, 'hypocriete huichelaar' zou niet mistaan bij z'n notes.
Je vergeet mijn PI'squote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:42 schreef ook_gek het volgende:
En ijsmeis make my fucking day. Zet jij maar je aller eerste note bij mijn naam.
Like i care![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:44 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
Die Kreator had toch nog gelijk.![]()
menselijke aard, waarom zou je je beter voordoenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat de manier van omgaan met elkaar in PTA niet optimaal is?
Onze wijze schepper had heel vaal gelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:44 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
Die Kreator had toch nog gelijk.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat de manier van omgaan met elkaar in PTA niet optimaal is?
omdat je hier voor je plezier zit en niet om mensen zwart te maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
menselijke aard, waarom zou je je beter voordoen
Goedzo Markje, je kan hetquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef ook_gek het volgende:
Ook al ben je blauw, ik heb gewoon schijt aan jou.
hoort erbij, niet zo huilenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
omdat je hier voor je plezier zit en niet om mensen zwart te maken.
dan is de lol er namelijk snel af.
Jij bent protestants opgevoed, dat je er van uit gaat dat de mens van nature slecht is?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
menselijke aard, waarom zou je je beter voordoen
Ik moet zeggen dat ik er veel plezier aan beleef hoor dit laatste uurtje en Herman ook en nog wel meer mensen ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
omdat je hier voor je plezier zit en niet om mensen zwart te maken.
dan is de lol er namelijk snel af.
14.gifquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent protestants opgevoed, dat je er van uit gaat dat de mens van nature slecht is?
Ik denk dat de mens van nature zowel goed als slecht is. En dat je zelf de keuze hebt welk deel je laat overheersen.
Je bent eigenlijk best een lief ventje ehquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tja
zo ben ik nu eenmaal
live with it.
dat ik op fugie antwoordde.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er veel plezier aan beleef hoor dit laatste uurtje en Herman ook en nog wel meer mensen ook.
Dus je punt is![]()
Wat ik hierboven ook al tegen Tjab zeiquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:49 schreef ThaFreak het volgende:
En nu gaan we dus gewoon kappen met het belachelijk maken van mensen!
Ook al zitten ze niet persoonlijk hier op het forum!
Gewoon kappen ermee!!!!!
dat kan ijsmeis goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:50 schreef Fugie het volgende:
ja goed en slecht, dus op een forum heb je goed en slecht, en soms heb je veel goed en soms heb je veel slecht en som van allebei een beetje. Alleen zijn mensen bijna alleen maar gefocused op de momenten dat het slecht is, hoewel dat meestal een verre van realistisch beeld is.
En tjabbo, geeft niet hoor, ijsmeis troost je wel![]()
nou eigelijk maakte ik gewoon een opmerking en die reactie van jou is zwaar ongewenst, zou je hem niet kunnen verwijderenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat ik op fugie antwoordde.
hij vroeg wat.
Uit welk vrouwen blad haal je dat nou weerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent protestants opgevoed, dat je er van uit gaat dat de mens van nature slecht is?
Ik denk dat de mens van nature zowel goed als slecht is. En dat je zelf de keuze hebt welk deel je laat overheersen.
He top goed idee jo. Weet je wat. Knal dan effe alberto tjekt het hele reeks gebeuren. En het breezah topic ook maar meteen dicht. Want daar worden ook mensen belachelijk gemaakt die niet op het forum zitten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:49 schreef ThaFreak het volgende:
En nu gaan we dus gewoon kappen met het belachelijk maken van mensen!
Ook al zitten ze niet persoonlijk hier op het forum!
Gewoon kappen ermee!!!!!
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
nou eigelijk maakte ik gewoon een opmerking en die reactie van jou is zwaar ongewenst, zou je hem niet kunnen verwijderen
ja maa rje moet mark soms even laten doen, hebben jullie dat nog niet doorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat kan ijsmeis goed.
En elkaar zwart maken, lekker harde opmerking erbij, dat moet kunnen in de slowchat.
daar is TF noch ik kinderachtig in.
maar systematisch iemand afzeiken is minder leuk.
understatement of the year.
Dat haal ik niet uit een blad, dat is een van de uitgangspunten van mijn religie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uit welk vrouwen blad haal je dat nou weer
[..]
He top goed idee jo. Weet je wat. Knal dan effe alberto tjekt het hele reeks gebeuren. En het breezah topic ook maar meteen dicht. Want daar worden ook mensen belachelijk gemaakt die niet op het forum zitten.
Onee dat doen we natuurlijk niet. Want hier op fok word met twee maten gemeten. Stom had ik kunnen weten![]()
ik had het subtiel gevraagd/aangeven.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja maa rje moet mark soms even laten doen, hebben jullie dat nog niet door![]()
Oja en laten we dat marktplaat topic reeks ook maar er bij knallen. Daar worden ook systiematies mensen voor lul gezet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
He top goed idee jo. Weet je wat. Knal dan effe alberto tjekt het hele reeks gebeuren. En het breezah topic ook maar meteen dicht. Want daar worden ook mensen belachelijk gemaakt die niet op het forum zitten.
Onee dat doen we natuurlijk niet. Want hier op fok word met twee maten gemeten. Stom had ik kunnen weten![]()
oja dat vind ik wel tof van je, dat subtiele. Maar ik zal het nu even voordoen:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik had het subtiel gevraagd/aangeven.
we 'laten' iedereen nu al ruim een uur.
en mark,
we zitten hier niet in GC of ONZ dus wat ze daar toestaan of niet zal me worst zijn.
Maar dat staat in Ovjl dus het is dan ook onzin.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oja en laten we dat marktplaat topic reeks ook maar er bij knallen. Daar worden ook systiematies mensen voor lul gezet.
Oh dit dan ook weer zeg. Is het niet zo dat de Fok regels voor het gehele forum gelden?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:55 schreef Tjabbo het volgende:
we zitten hier niet in GC of ONZ dus wat ze daar toestaan of niet zal me worst zijn.
wat in andere fora gebeurt hoeft hier niet persee te gebeuren!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
ik speel liever met jou mag dat ook?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
oja dat vind ik wel tof van je, dat subtiele. Maar ik zal het nu even voordoen:
Mark, je moet je bek even 5 minuten houden, ga maar even met je media center spelen ofzo tot de rust is wedergekeerd en dan mag je weer met de grote jongens komen spelen, ok, fijn
Er zijn altijd uitzonderingenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dit dan ook weer zeg. Is het niet zo dat de Fok regels voor het gehele forum gelden?
Of hebben we opeens apparte regels in PTA die niks te maken hebben met de rest van Fok!
jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dit dan ook weer zeg. Is het niet zo dat de Fok regels voor het gehele forum gelden?
Of hebben we opeens apparte regels in PTA die niks te maken hebben met de rest van Fok!
Heaumeau!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik speel liever met jou mag dat ook?
mneej, probeer ijsmeis eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik speel liever met jou mag dat ook?
als we ons precies aan de regels zouden houden had je allang al een note gehad en waarschijnlijk ook wel een ban aan de broek gehad dus begin niet over regels te miepen!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
loop jou forum achter ik ben na de opmerking van Tjabbo er al over opgehouden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat in andere fora gebeurt hoeft hier niet persee te gebeuren!
en de grap is geweest, we hebben er om gelachen, en ja ik ook.....
maar nu is het niet meer leuk en is het doordrammen op steeds hetzelfde feit!
WTF is trollen ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen!
Trollen en bashen mag oorspronkelijk niet!
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja
en er is een heel handboek voor jou posts beschikbaar in de crewfora
dacht je dat we niet al lang geopteerd hadden voor een move van de hele sc naar onz?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:58 schreef Fugie het volgende:
overigens vind ik de sc kwa niveau ook wel bij onz etc passen![]()
he er na ben ik toch gestopt? Die laatste was een mooi inkoppertje geef zelf toe.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:56 schreef ijsmeis het volgende:
1 foute opmerking okay. Maar je blijft doorgaan (kijk maar naar de tik op de vingers post, dat doe je met opzet)
bij die motorrijders is het volgens mij ook al weleens oorlog geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dacht je dat we niet al lang geopteerd hadden voor een move van de hele sc naar onz?
en dan met echt leuke users een nieuwe pta sc beginnen?
misschien met de motorrijders ofzo
Neenee, het ging mij ondermeer niet dat mensen voor schut werden gezet. Eerder dat Mark glashard loog. En laat 'recht door zee' net nou bij Mark passen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat kan ijsmeis goed.
En elkaar zwart maken, lekker harde opmerking erbij, dat moet kunnen in de slowchat.
daar is TF noch ik kinderachtig in.
maar systematisch iemand afzeiken is minder leuk.
understatement of the year.
ik was weg. bijna de hele tijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he er na ben ik toch gestopt? Die laatste was een mooi inkoppertje geef zelf toe.
Grappig dat opeens 3 modjes de held gaan uithangen wanner het al afgelopen is terwijl ze al die tijd aanwezig waren.
goed he....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he er na ben ik toch gestopt? Die laatste was een mooi inkoppertje geef zelf toe.
Grappig dat opeens 3 modjes de held gaan uithangen wanner het al afgelopen is terwijl ze al die tijd aanwezig waren.
Beter mag ik daar een kopie vanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja
en er is een heel handboek voor jou posts beschikbaar in de crewfora
Oh mij god de FAS doen het zelf ook onder het motto geintje moet kunnen gedurende een week tot we weer een ander slachtoffer hebben. Dus ik mag het ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen!
Trollen en bashen mag oorspronkelijk niet!
de motorrijders? daar is nooit wat meequote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
bij die motorrijders is het volgens mij ook al weleens oorlog geweest![]()
1 ding is zeker, tellen kunnen ze nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
de motorrijders? daar is nooit wat mee
volgens mij zat het daar ook niet helemaal lekker met een paar mensen, maar dat is maar wat ik vaag gelezen hebquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
de motorrijders? daar is nooit wat mee
Wat loog ie dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:01 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Neenee, het ging mij ondermeer niet dat mensen voor schut werden gezet. Eerder dat Mark glashard loog. En laat 'recht door zee' net nou bij Mark passen.
Weg m'n voorstelling van iemand.![]()
Hoezo, dat ding heeft haar rokje nog aanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
zo, dus je hebt eindelijk een zelfportret gevonden
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo, dat ding heeft haar rokje nog aan.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo, dat ding heeft haar rokje nog aan.
He jij voert die regels niet uit prima dat is jouw keus moet je dat niet opeens terug gaan koppelen aan mij. Dus ja ik miep over de regels ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als we ons precies aan de regels zouden houden had je allang al een note gehad en waarschijnlijk ook wel een ban aan de broek gehad dus begin niet over regels te miepen!
nee jo dat doe ik zo een lief meisje niet aan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
mneej, probeer ijsmeis eens zou ik zeggen
He die heeft mijn zusje vroeger gespaart maar dan in het kleinquote:
mag ik naast je komen zitten ben ook wel benieuwd. Ik heb cola en een rietje voor jequote:
SCHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREDDDDDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:08 schreef Tjabbo het volgende:
nee mark ik heb dat niet gezegd.
zoek maar ff op.
ik werd later pas bijgepraat want ik wist echt niet waar jij het over had.
ik vond het echt niet leuk en als ik aanwezig was geweest gedurende de hele tijd dan was er allang e.e.a. door de shredder gegaan
kijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:08 schreef Tjabbo het volgende:
nee mark ik heb dat niet gezegd.
zoek maar ff op.
ik werd later pas bijgepraat want ik wist echt niet waar jij het over had.
ik vond het echt niet leuk en als ik aanwezig was geweest gedurende de hele tijd dan was er allang e.e.a. door de shredder gegaan
als je het erg vond had je het moeten editen. Ik heb bewijs knul kom maar op met die ban. ThaFreak heeft ook zo een opmerking gemaakt. IK STA STERKquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beter lezen etterbak ik zei dat ik niet wist wat er met haar was.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijk
[..]
als je het erg vond had je het moeten editen. Ik heb bewijs knul kom maar op met die ban. ThaFreak heeft ook zo een opmerking gemaakt. IK STA STERK![]()
Maar echt he jullie beginnen er wel UBER laat over moet ik zeggen
en he deze maand heb ik nog niks gezegt over Alexxxx dus ik mocht het wel even doen hoor![]()
aaaaah oke......quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:06 schreef ook_gek het volgende:
Maar goed ook volgens de regels moet je mij een waarschuwing geven en dat deden de modjes van PTA ook niet. Sterker nog jij en Tjabbo zeggen zelf niet te snappen waarom er zo een ophef over die opmering was. Dus die ban komt er niet zo snel.
Laat die rooie aandachtstrekker toch. Als ik hem keer tegenkom, trek ik z'n kotskop eraf.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beter lezen etterbak ik zei dat ik niet wist wat er met haar was.
nee nee even niet wat last met poepen de laatste tijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:09 schreef Tjabbo het volgende:
ja lekker Mark.
maar ik pak jou eerst. en zonder vaseline dit keer.
ja cool ThaFreak is meneer sjors en Tjabbo is edgar en ik doe wel meneer STORM want die past het beste bij mijquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
SCHRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREDDDDDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
[/debiteuren crediteuren nostalgie]
Prima kom maar op. Wedden dat die ban er niet gaat komen dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aaaaah oke......
volgende keer doen we het anders beloof ik je![]()
maakt mij geen bal uitachteraf niet gaan miepen!
he nee he. Eindelijk was jij en redelijke positiefe fan van mij en nu dit weer.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:14 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Laat die rooie aandachtstrekker toch. Als ik hem keer tegenkom, trek ik z'n kotskop eraf.
't is maar goed dat ik jouw nummer niet heb, vanaf morgen is het hier ook weer misquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:15 schreef Fugie het volgende:
maat van me zit in tilburg in zijn introweek, belde toenet helemaal lam op, ik snapte geen zak van wat ie liep te ouwehoere dus heb maar weer opgehangen
staat gewoon bij me msn hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is maar goed dat ik jouw nummer niet heb, vanaf morgen is het hier ook weer mis
je nummer staat daar nietquote:
Trusten he. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. Op naar weer 5 notes in 1 dagquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:17 schreef Tjabbo het volgende:
ik ga maffen.
Ik denk niet dat ik je nog een kans gun. Die schijnheiligheid van je irriteert me. En aan schijnheilige gasten heb ik een tyfushekel aan. Het gros van de mensen die hier komen zijn eerlijk. Mensen zijn het niet altijd eens met elkaar, maar dat boeit niet. Jij pretendeerde eerlijk te zijn, en het was ook nog waar. Ik merkte het in jouw reply's tav anderen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Trusten he. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.
BoJo en anderen hadden toch al gezegt dat ze wat vingers mist? Waarom wil je dat dan van mij horen? En ik heb het niet over anne gehad maar over de vriendin van Alexxxx je haalt nu 2 dingen door elkaar. En jij denkt dat ik hypocriete huichelaar echt goed bij mij vind passenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:32 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je nog een kans gun. Die schijnheiligheid van je irriteert me. En aan schijnheilige gasten heb ik een tyfushekel aan. Het gros van de mensen die hier komen zijn eerlijk. Mensen zijn het niet altijd eens met elkaar, maar dat boeit niet. Jij pretendeerde eerlijk te zijn, en het was ook nog waar. Ik merkte het in jouw reply's tav anderen.
Todat ik je posts vergeleek (jouw bewering dat het bedoeld was als een gezegde, en dat Anne niet verder kwam dan 8 keer), klopte er iets niet. 3 keer vraag ik je om uitleg. Steeds probeerde je het om te zeilen. Dan maar stampvoeten. Totdat je het bevestigt dat hypocriete huichelaar goed bij jou stond. In mijn ogen ben je dan gewoon nep, namaak, fake, een no-no. Dat ik iemand hoog had aan staan, daar schaam ik toch beetje voor.
Even geresumeerd wat je bij m'n vraag om uitleg had moeten doen; word groot, wees constructief, en retelikken is iets waar menig hier pukkeltjes in hun nek van krijgen. Ben ik zo duidelijk genoeg voor je?
En ik keer ook niet meer terug onder een kloon. Ik laat het hierbij.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:50 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Zie ik daar een spoiler op een spoiler?
He als dat zijn smaak is dan is dat zijn goed rechtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:50 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Zie ik daar een spoiler op een spoiler?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:46 schreef Conflict het volgende:
Ontopic verder, topic opgeschoond. hermandeperman, ik raad je aan om te kappen met dat zuigerige gedrag van je.
Nee man, dat was afgelopen zondag, keek nu toevallig weer in het topic of die patser nog gereageerd hadquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:zat je een note van ijsmeis uit te lokken?
waarom de edit....quote:
Waarom de edit...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waarom de edit....
je spelde je originele username trouwens verkeerd![]()
nutteloos om de hele tekst daarvoor te quotenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Waarom de edit...
een hele lap tekst is gewoon leuk!
neeh ga ik hier iig niet neerpleurenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:29 schreef Tjabbo het volgende:
spelfout? vertel!
mail?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neeh ga ik hier iig niet neerpleuren![]()
mail is tegenwoordig ook te corruptquote:
Wie anders dacht je dat de organisatoren waren dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:58 schreef BoJo het volgende:
komen de smurfen eigenlijk naar de pta meet![]()
ja oke maar dat zegt ook niet altijd watquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wie anders dacht je dat de organisatoren waren dan?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:10 schreef Tjabbo het volgende:
Whehehe
De eerste pta meet was echt megacool. De 2e ook, maar toch al minder omdat we dezelfde dingen deden. We gaan nu echt wat anders doen. best cool imho.
En over vage gozers... ik heb riceboy zien posten dat hij wilde komen![]()
![]()
1e was coolquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:10 schreef Tjabbo het volgende:
Whehehe
De eerste pta meet was echt megacool. De 2e ook, maar toch al minder omdat we dezelfde dingen deden. We gaan nu echt wat anders doen. best cool imho.
En over vage gozers... ik heb riceboy zien posten dat hij wilde komen![]()
![]()
Ja die mini meet bij concours was zeker lachen, beetje jammer van die 2 ballen die steeds rond me heen hingenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1e was cool
2e was vooral koud
minimeet op het concours vorig jaar was ook erg gezellig (alleen een of andere stonede kerel bleef continu bij ons in de buurt... erg vaag)
Karbo () meet was
Dus Concours nu wordt ook prima
volgens mij ben ik de enige die Herban nog niet gezien heeftquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:24 schreef Xtreem het volgende:
Er waren geen ballen1 nep bal en 1 kerel met gevoel voor Stijl..... Je hebt Herman zeker nog niet gezien?
Fugie: welke studie gaat die maat van je doen?
Ben je niet in de war met IJsmeis?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige die Herban nog niet gezien heeft![]()
iedereen is er al overheen geweest voordat ik eindelijk een keer mag![]()
Ijsmeis komt toch niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met IJsmeis?
Gisteren trouwens een 2004 Audi A4 130pk TDi, full options gereden... Viel mee!! Dat ding reed echt lekker strak, vrij vlot, en vooral de koppeling was echt heerlijk zwaar & duidelijk
Dieper stoten.quote:
Niet zo 'zweverig' als een A6 vond ik.. wat sportieverquote:Ik heb ook eens in een nieuwe Audi A4 2.0 gereden, naar Antwerpen heen en weer. Vond ik ook een lekkere auto hoor
Karbomeet wasquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1e was cool
2e was vooral koud
minimeet op het concours vorig jaar was ook erg gezellig (alleen een of andere stonede kerel bleef continu bij ons in de buurt... erg vaag)
Karbo () meet was
Dus Concours nu wordt ook prima
Misschien wel als er niet steeds gezanikt word over haar foto's.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dieper stoten.
Nee, volgens mij komt ze niet nee
[..]
True.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Misschien wel als er niet steeds gezanikt word over haar foto's.
Zoiets blijft toch een drempel.
Maarten?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Karbomeet was(
)
2e meet was erg koud ja damn zeg.
Maar de chinees was onovertroffen.
Bij de eerste meet was Maarten er nog bij. Die gaat ook niet veel naar meetings volgens mij
Correctquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
True.
Maar kansloze oversekste opmerkingen =/= zaniken over foto's.... toch?
Gelukkigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:46 schreef Fugie het volgende:
exceem mijn maat gaat iest met horeca doen, denk hotelschool ofzo
moge trouwens
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maarten?
Krea? Liquid? Dhoman? ....?
Krea <toen nog met Golf IV met redelijk goed geluid>quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dhoman niet.
Liquid_007 ook niet.
ik heb die foto's niet eens gezien dus van mij mag ze gewoon komen hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Misschien wel als er niet steeds gezanikt word over haar foto's.
Zoiets blijft toch een drempel.
koop jij eens iets vets danquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:54 schreef BoJo het volgende:
er komen niet echt vette auto's deze keer, die suup van tjabbo alleen eigenlijk![]()
Mits hij rijdt. Ik ga het proberen maar anders kom ik ook met mijn burgerbakquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:54 schreef BoJo het volgende:
er komen niet echt vette auto's deze keer, die suup van tjabbo alleen eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:54 schreef BoJo het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mits hij rijdt. Ik ga het proberen maar anders kom ik ook met mijn burgerbak
dan hebben we helemaal nergens om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mits hij rijdt. Ik ga het proberen maar anders kom ik ook met mijn burgerbak
redelijk goed geluid ja. was wel een variant he.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Krea <toen nog met Golf IV met redelijk goed geluid>
Oeh! en Gizart was er met een 405
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
kom dan maar gewoon helemaal niet
Helaas. Maar ik ga het wel proberen. Echt!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan hebben we helemaal nergens om naar uit te kijken![]()
quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan hebben we helemaal nergens om naar uit te kijken![]()
als je ze nou combineerdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:07 schreef Fugie het volgende:
ik probeer eerst mijn versterkers wel te verkopenDat is al erg genoeg
pa van een vriend van me is vannacht aan kanker overleden hoor ik net....quote:
ohw gecondoleerdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
pa van een vriend van me is vannacht aan kanker overleden hoor ik net....
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
neh dan heb ik teveel vermogen, kan ik niet kwijt
tenks.quote:
Balen joh.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
pa van een vriend van me is vannacht aan kanker overleden hoor ik net....
ik zal eens ffies kijkuhquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo, iemand heeft je advies nodig
Chrysler Voyager versus Jeep Grand Cherokee
So what else is newquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:24 schreef hermandeperman het volgende:
Slaap ik eens een ochtendje wat langer, wordt erover gesproken dat ik een bal ben![]()
![]()
![]()
En X, gecondoleerd man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |