mwoah, ik kan me slechtere plekke herinneren dan in het leer van een Range Roverquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:22 schreef Kleintje het volgende:
Range Rover schijnt niet overdreven lekker te zitten op lange afstanden en is in aanschaf een stuk hoger.
Of heb ik dat helemaal mis?
Range Rovers zijn auto's die je moet rijden op de zaak of wanneer je echt heel erg veel geld hebt. Ze zien er leuk en aardig uit en die luchtvering is zwaar OK maar 2 kennissen van me hebben zo'n ding (of gehad) en het enige wat ik altijd hoorde was dat ze kapot waren....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:18 schreef Klonk het volgende:
even een kleine zijstap:
Range Rover een mogelijkheid, die zijn ook genoeg te vinden met diesel
Ja die zuipt al genoeg hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:17 schreef Kleintje het volgende:
Het moet een goede 2-paardtrailer kunnen en mogen trekken met 2 paarden erin.
Verder heb ik er mijn god geen verstand van... ben maar een simpele vrouw he
Nee, volgens mij is 4.0 echt wel voldoende. Op marktplaats etc. kom ik overal 5.3 tegen, maar dat is leuk wegenbelasting betalen en bezine zuipen, maar volgens mij heb ik zo'n zware niet nodig.
Dat doen ze zeker.. maar ze hebben dan wel aardig wat aandacht en liefde van de garage nodigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:33 schreef kutvent het volgende:
Over de blokken van die Crysler gesproken:
Paar jaar terug in een niet eens zo oude Voyager diesel gereden. 6 ton op het klokkie en liep als een zonnetje
Dan moet je eens zoeken naar een Toyota Land Cruiser Custom Wagon, die hebben namelijk wel luxe, zijn erg sterk en betrouwbaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:27 schreef Kleintje het volgende:
Maar onbetaalbaar voor mij.
Voor een nog redelijke prijs kan je alleen de oude landcruisers vinden en daar zit weinig luxe in, dat vind ik persoonlijk wel lekker bij de Jeep en de Voyager.
Ik heb het over de LC80 he?!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:58 schreef Ultimora het volgende:
mijn voorkeur zou echt uitgaan naar een Discovery. redelijk comfortabel, redelijk betrouwbaar en een echte trekker. wil je meer luxe dan is een minder jonge range rover. wellicht iets. als je de betrouwbaarste wil dan zou ik voor de Patrol gaan of de eerder genoemde Land Cruiser Custom Wagon. waarvan de patrol mijn voorkeur geniet. gewoon vawege het iets hogere comfort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |