Wij, Nederlanders, hebben soms een iets te kort lontje..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:12 schreef imago het volgende:
Maar goed, ik ben misschien ook gewoon een zeur. En een Nederlander, ik irriteer me graag aan dingen
Nou, ik vind anders dat Jessie alle recht heeft om goed boos te zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wij, Nederlanders, hebben soms een iets te kort lontje..
in maastricht hadden ze van assisi wel vershcillende maten dacht ik ...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:33 schreef Skaai het volgende:
Ik heb vanmiddag Assisi en een gouden glitterbug gekocht(De laatste van de Kalverstraat, is nog een speciale uitgave ofzo
)
Wat wel jammer is: Je kan de Assisi alleen maar in flessen van 500 ml kopen. Daarentegen is deze 12,50, een stuk goedkoper dan de grote shampoo en douchegel flessen.
Zometeen douchen dus
Herkenbaar! Ik durf 'm zelfs niet via de Engelse site te bestellen, want ben bang dat ik tegen hetzelfde probleem oploop. En even naar Engeland reizen om je potje om te ruilen, doe je dus niet. Ik koop 'm dus hier zodra hij leeg is. Ik heb zelfs alle cremes (behalve de Ginger lotion) van mijn lijstje afgestreept voor mijn eerstvolgende bestelling (die dus naar Engeland zal gaan).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:16 schreef debby1973 het volgende:
Ik ben ook heel bang om een nieuwe gorgeous te bestellen als deze op is. Ik denk dat ik wacht met kopen tot ik het in de winkel zelf kan doen. Ga de gok niet nemen ben ik bang.
Ik wil een winkel hier om de hoek.. maar in Den Haag is ook goedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:22 schreef debby1973 het volgende:
Is toch eigenlijk belachelijk! Ik wil een winkel in Enschede!!!
In Haarlem hadden ze alleen de grote flessen staan, maar er stond wel een bordje bij met de prijzen van de verschillende maten (100, 250 en 500 ml). Dus ze zullen wel bestaan jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:42 schreef _evenstar_ het volgende:
in maastricht hadden ze van assisi wel vershcillende maten dacht ik ...
Oeh lief van je.. Ik wil eigenlijk nog een tweede creme erbij (Imperialis denk ik).. maar durf nu dus idd niet meer online te bestellen. Zou het erg fijn vinden... !!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:25 schreef debby1973 het volgende:
Maerycke, als ik over een tijdje toevallig toch in de buurt van een winkel kom dan mail ik je wel. Neem ik het wel voor je mee.
Ik ben speciaal even naar de badkamer gelopen voor een vergelijkend warenonderzoekquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:49 schreef Kyara het volgende:
Ik twijfel nog tussen 4 bodybutters. Dat wil zeggen: ik kan niet kiezen. Hoe lang zijn die krengen houdbaar?
En die Godiva. Die heb jij toch Maerycke? Ruikt die echt naar Flying Fox?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:51 schreef imago het volgende:
Maerycke, ik heb nu al besloten, ik doe meeEn dan hoop ik heel erg dat de deze nog hebben, want die MOET ik gewoon hebben
Hoe kan ik dat het beste aan jullie doorgeven? Dan ga ik een lijstje maken!
Mocht je de dropzeep geweldig hebben gevonden, de nieuwe Hybrid is dus precies die dropzeep...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:56 schreef Kyara het volgende:
Dan schap ik bij deze Godiva weer van mijn lijstje![]()
Hij bevalt prima (en Anitra heb ik de andere helft gedoneerd en die is ook enthousiast). Het is anders als een douchegel, een beetje mousseachtig (maar dan iets harder), maar op een puff of een spons gaat het fantatisch.. (en de geur blijft ook uitstekend hangen).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:03 schreef Kyara het volgende:
Maerycke, jij hebt trouwens die Skinny Dip bodybutter he? Bevalt die? En staat er een houdbaarheidsdatum op? als het een beetje lang houdbaar is dan bestel ik er nl 4 ipv 2...
Emperor of Icecream en de Lemon Slip in ieder geval. In twijfel of de Roses variant.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:11 schreef Kyara het volgende:
Ik maak altijd een lijstje als ik naar de winkel. Want idd, anders vergeet ik de helft.
Bedankt Maerycke! Ik mail morgen anders wel even naar Lush voor de houdbaarheid van die dingen. Heb jij al een keuze gemaakt?
Skinny Dip haat je of je houdt ervan.. Het is een hele aparte geur. Wil je een proefje?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:13 schreef Marloes het volgende:
Ruikt die skinny dip lekker? Ikw il 'm ook..
Dat is lief van jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:21 schreef Maerycke het volgende:
Skinny Dip is niet te beschrijven echt niet. Ik stuur morgen nog wel een proefje.. dat moet je echt ruiken...
Oh oops er stond niksquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:17 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Skinny Dip haat je of je houdt ervan.. Het is een hele aparte geur. Wil je een proefje?
Dank je. Heb jij hem al eens geroken? Want dan weet ik ook of ik hem lekker vind of nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef La_Guiri het volgende:
clove is kruidnagel volgens mij Kyara.
ik dacht klaver ? weet het niet zeker trouwens hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef La_Guiri het volgende:
clove is kruidnagel volgens mij Kyara.
Okayquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:34 schreef Kyara het volgende:
ik pak het woordenboek er even bij...... en volgens het woordenboek is het kruidnagel.
Ah neeeee.... ik heb pas 1 shampoo.. wat zeg je nu!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:53 schreef Maerycke het volgende:
Hybrid is een shampoo, Shirley... maar ongetwijfeld kun je ook de rest ermee wassen.
In het Engelse krantje staat dat die er per 1 augustus zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, kunnen die nieuwe shampoobars al in engeland online besteld worden, of krijg je ze alleen nog maar cadeau?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:31 schreef Nugget het volgende:
Zojuist is mijn Glamrock in miljoenen stukjes kapot gevallen op de badkamervloer.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:31 schreef Nugget het volgende:
Zojuist is mijn Glamrock in miljoenen stukjes kapot gevallen op de badkamervloer.
Ik heb al 6 lijstjes en weet niet welke het gaat wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga een lijstje maken wat ik wil hebben, en dan eens kijken of ik in engeland incl. verzendkosten goedkoper uit ben
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:42 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb al 6 lijstjes en weet niet welke het gaat worden
Ik blijf hier schuiven..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:42 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb al 6 lijstjes en weet niet welke het gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |