Wij, Nederlanders, hebben soms een iets te kort lontje..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:12 schreef imago het volgende:
Maar goed, ik ben misschien ook gewoon een zeur. En een Nederlander, ik irriteer me graag aan dingen
Nou, ik vind anders dat Jessie alle recht heeft om goed boos te zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wij, Nederlanders, hebben soms een iets te kort lontje..
in maastricht hadden ze van assisi wel vershcillende maten dacht ik ...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:33 schreef Skaai het volgende:
Ik heb vanmiddag Assisi en een gouden glitterbug gekocht(De laatste van de Kalverstraat, is nog een speciale uitgave ofzo
)
Wat wel jammer is: Je kan de Assisi alleen maar in flessen van 500 ml kopen. Daarentegen is deze 12,50, een stuk goedkoper dan de grote shampoo en douchegel flessen.
Zometeen douchen dus
Herkenbaar! Ik durf 'm zelfs niet via de Engelse site te bestellen, want ben bang dat ik tegen hetzelfde probleem oploop. En even naar Engeland reizen om je potje om te ruilen, doe je dus niet. Ik koop 'm dus hier zodra hij leeg is. Ik heb zelfs alle cremes (behalve de Ginger lotion) van mijn lijstje afgestreept voor mijn eerstvolgende bestelling (die dus naar Engeland zal gaan).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:16 schreef debby1973 het volgende:
Ik ben ook heel bang om een nieuwe gorgeous te bestellen als deze op is. Ik denk dat ik wacht met kopen tot ik het in de winkel zelf kan doen. Ga de gok niet nemen ben ik bang.
Ik wil een winkel hier om de hoek.. maar in Den Haag is ook goedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:22 schreef debby1973 het volgende:
Is toch eigenlijk belachelijk! Ik wil een winkel in Enschede!!!
In Haarlem hadden ze alleen de grote flessen staan, maar er stond wel een bordje bij met de prijzen van de verschillende maten (100, 250 en 500 ml). Dus ze zullen wel bestaan jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:42 schreef _evenstar_ het volgende:
in maastricht hadden ze van assisi wel vershcillende maten dacht ik ...
Oeh lief van je.. Ik wil eigenlijk nog een tweede creme erbij (Imperialis denk ik).. maar durf nu dus idd niet meer online te bestellen. Zou het erg fijn vinden... !!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:25 schreef debby1973 het volgende:
Maerycke, als ik over een tijdje toevallig toch in de buurt van een winkel kom dan mail ik je wel. Neem ik het wel voor je mee.
Ik ben speciaal even naar de badkamer gelopen voor een vergelijkend warenonderzoekquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:49 schreef Kyara het volgende:
Ik twijfel nog tussen 4 bodybutters. Dat wil zeggen: ik kan niet kiezen. Hoe lang zijn die krengen houdbaar?
En die Godiva. Die heb jij toch Maerycke? Ruikt die echt naar Flying Fox?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:51 schreef imago het volgende:
Maerycke, ik heb nu al besloten, ik doe meeEn dan hoop ik heel erg dat de deze nog hebben, want die MOET ik gewoon hebben
Hoe kan ik dat het beste aan jullie doorgeven? Dan ga ik een lijstje maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |