Mocht je de dropzeep geweldig hebben gevonden, de nieuwe Hybrid is dus precies die dropzeep...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:56 schreef Kyara het volgende:
Dan schap ik bij deze Godiva weer van mijn lijstje![]()
Hij bevalt prima (en Anitra heb ik de andere helft gedoneerd en die is ook enthousiast). Het is anders als een douchegel, een beetje mousseachtig (maar dan iets harder), maar op een puff of een spons gaat het fantatisch.. (en de geur blijft ook uitstekend hangen).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:03 schreef Kyara het volgende:
Maerycke, jij hebt trouwens die Skinny Dip bodybutter he? Bevalt die? En staat er een houdbaarheidsdatum op? als het een beetje lang houdbaar is dan bestel ik er nl 4 ipv 2...
Emperor of Icecream en de Lemon Slip in ieder geval. In twijfel of de Roses variant.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:11 schreef Kyara het volgende:
Ik maak altijd een lijstje als ik naar de winkel. Want idd, anders vergeet ik de helft.
Bedankt Maerycke! Ik mail morgen anders wel even naar Lush voor de houdbaarheid van die dingen. Heb jij al een keuze gemaakt?
Skinny Dip haat je of je houdt ervan.. Het is een hele aparte geur. Wil je een proefje?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:13 schreef Marloes het volgende:
Ruikt die skinny dip lekker? Ikw il 'm ook..
Dat is lief van jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:21 schreef Maerycke het volgende:
Skinny Dip is niet te beschrijven echt niet. Ik stuur morgen nog wel een proefje.. dat moet je echt ruiken...
Oh oops er stond niksquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:17 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Skinny Dip haat je of je houdt ervan.. Het is een hele aparte geur. Wil je een proefje?
Dank je. Heb jij hem al eens geroken? Want dan weet ik ook of ik hem lekker vind of nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef La_Guiri het volgende:
clove is kruidnagel volgens mij Kyara.
ik dacht klaver ? weet het niet zeker trouwens hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef La_Guiri het volgende:
clove is kruidnagel volgens mij Kyara.
Okayquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:34 schreef Kyara het volgende:
ik pak het woordenboek er even bij...... en volgens het woordenboek is het kruidnagel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |