quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:06 schreef peaceman het volgende:
andy garcia?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:08 schreef Berkery het volgende:
Is dat ook ne reggaeband?
het zou kunnen, maarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:08 schreef Berkery het volgende:
Is dat ook ne reggaeband?
Of Natalie?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:09 schreef Z het volgende:
Waarom Sade op de achtergrond en nietCarice
?
Foto is nog bezig toch? Ik dacht trouwens dat de oude ava van Foto op de achtergrond zou komen....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:09 schreef Z het volgende:
Waarom Sade op de achtergrond en nietCarice
?
Ik vind de meeste raggae niks, en al helemaal niet als het van bands als Beef, enz, komt. Ik vind wel een aantal Studio One platen leuk, dat is hele rauwe raggae.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
Z vind je reggae echt niet mooi? Heerlijke relaxte muziek vind ik het. Snap niet dat je daar de kriebels van krijgt![]()
Nee Eilza, dat was rond dacht ik toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Foto is nog bezig toch? Ik dacht trouwens dat de oude ava van Foto op de achtergrond zou komen....
Nee het was op Pos verzoek Mark van Bommel geworden toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee Eilza, dat was rond dacht ik toch?![]()
Loud and clear....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vind de meeste raggae niks, en al helemaal niet als het van bands als Beef, enz, komt. Ik vind wel een aantal Studio One platen leuk, dat is hele rauwe raggae.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee Eilza, dat was rond dacht ik toch?![]()
Beiden nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee het was op Pos verzoek Mark van Bommel geworden toch?
Wie dan? Tom McRae? Of je oude vriend Jeroen Heubach?quote:
Deze foto dan want in die film is ze überlief!quote:
Tom McRae =quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wie dan? Tom McRae? Of je oude vriend Jeroen Heubach?
Happerdehap!quote:
Wordt aan gewerkt...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tom McRae =![]()
Jeroen Heubach =![]()
![]()
![]()
Trouwens ik dacht echt dat de ouwe ava (het fototoestel) van Foto op de achtergrond zou komen....
Grapje hoor Diaan. Klein beetje plagen.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Grapje hoor Diaan. Klein beetje plagen.
Middagquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
maar ik vind het dom van mezelf dat ik erin trap...
hoi foto
Don't be so hard on youre self. Als Jeroen zo wanstaltig persoon is als jij me doet geloven dan kan ik me voorstellen dat je zo verbeten reageert.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
maar ik vind het dom van mezelf dat ik erin trap...
Ola,como usted?quote:
Ach laten we het maar niet over hem hebben en verder gaan met (mijn) plaatje raden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Don't be so hard on youre self. Als Jeroen zo wanstaltig persoon is als jij me doet geloven dan kan ik me voorstellen dat je zo verbeten reageert.![]()
Prima en met gij?quote:
Dan zeg ik A.H.G.I.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach laten we het maar niet over hem hebben en verder gaan met (mijn) plaatje raden.![]()
Muy bienquote:
Mooi. Lukt het plaatje fabriceren een beetje?quote:
van het motownbandje:quote:
and that means?quote:
We doen ons bestquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooi. Lukt het plaatje fabriceren een beetje?
Don't stress. Er is geen haast bij. We wachten trouwens in spanning op je dagelijkse wetenschapper.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:44 schreef peaceman het volgende:
temptations?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:48 schreef peaceman het volgende:
ow the Contours?
In die film zat ook Be my baby van the Ronettes. Mijn favo.(van de oudere nummers)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
met de hit "Do you love me" uit Dirty Dancing....
heldere ingeving?
Is idd ook een mooi nummer. Maar het is ook een hele leuke film, 2x gezien in de bios...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In die film zat ook Be my baby van the Ronettes. Mijn favo.(van de oudere nummers)
Ik vind het een boutfilm maar wel veel gezien omdat mijn zus hem wel graag keek.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is idd ook een mooi nummer. Maar het is ook een hele leuke film, 2x gezien in de bios...
Tot zo Diaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
Mn eennalaatste werkdag voor de vakantie zit erop... ik ga naar huis. Tot straks
Ciao BBquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:05 schreef BwennieBren het volgende:
Ik weet het echt niet mr_A
Wat ik wel weet is dat ik na een dag hard werken NU een terrasje ga pakken. Dus ik wens U allen nog een fijne middag/avond toe en zal tevens een wijntje op U nuttigen. Dag lieve mensen
Veel plezier...het klinkt heerlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:05 schreef BwennieBren het volgende:
(...)
Wat ik wel weet is dat ik na een dag hard werken NU een terrasje ga pakken....
Ga je gezellig met haar mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:06 schreef pos het volgende:
[..]
Veel plezier...het klinkt heerlijk Y
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ciao BBTot morgen. als je er genoeg drinkt kom je vanavond nog in de crew.
![]()
Gewoon doen. Dan open ik vanavond nog een naamtopic voor je. Erewoord!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Who knows.... dat zou me toch wat wezen niet? Misschien kom ik vanaaf ook nog hier langs, ben morgen toch lekker vrij...
![]()
Zou graag willen hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ga je gezellig met haar mee.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gewoon doen. Dan open ik vanavond nog een naamtopic voor je. Erewoord!
Anders open ik hier toch een terras voor alle rjp-jers?quote:
Ik woon denk ik iets te ver. Jullie allemaal in 020 toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
En Pos je bent van harte uitgenodigd hoor! Jullie allemaal trouwens
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
En Pos je bent van harte uitgenodigd hoor! Jullie allemaal trouwens
Eerst Abina in Amstelveen en dan wellicht t'Kalfje aan de Amstel...quote:
Nou drink ze, zon ze en mensen kijk ze dan. En tot vanavond.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:18 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Eerst Abina in Amstelveen en dan wellicht t'Kalfje aan de Amstel...
Helaas is de Parade passé dus daarna is het nog een vraag. Zolang ik maar mijn wijntje kan drinken, met mijn snoetje in de zon en mensen kan kijken. Heerlijk vind ik dat
Gaat lukken. Ik ga nu echt afsluitenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou drink ze, zon ze en mensen kijk ze dan. En tot vanavond.
Ja idd dat heb ik ook, heerlijk mensen kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:18 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Eerst Abina in Amstelveen en dan wellicht t'Kalfje aan de Amstel...
Helaas is de Parade passé dus daarna is het nog een vraag. Zolang ik maar mijn wijntje kan drinken, met mijn snoetje in de zon en mensen kan kijken. Heerlijk vind ik dat
Hoi Tongquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Voor Pos zal ik morgen ofzo nog wel een leuk naamtopic openen. Om de vorige goed te maken.
We waren je gister een beetje aan het pesten maar vandaag zal ik het niet meer doen hoor.quote:
U bent te goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We waren je gister een beetje aan het pesten maar vandaag zal ik het niet meer doen hoor.
Valt wel mee hoor. Berouw komt altijd na de zonde.quote:
Het is je vergeven hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Berouw komt altijd na de zonde.![]()
Het is een onderdeel van je been.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:34 schreef Z het volgende:
Het is geen Elbow volgens mij.
Wat hebben wij mannelijke RJP'ers het toch getroffen met zulke lieve dames als medespelers.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:36 schreef Z het volgende:
The Shins niet ...
denk dat dit een recentere is :quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:41 schreef Z het volgende:
The Wierd Divide. De Shins lijken ondertussen totaal niet meer op de mensen van jouw plaatje mr. A, ze zijn bebaard en allemaal behoorlijk wat ouder en dikken
Dat hebben jullie zeker..... wij damesplatenraders zijn erg liefquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat hebben wij mannelijke RJP'ers het toch getroffen met zulke lieve dames als medespelers.![]()
Ik vind van wel ja. En jullie zijn ook nog gezellig en doen niet moeilijk als er een sportplaatje komt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hebben jullie zeker..... wij damesplatenraders zijn erg lief![]()
Ik wou dat ik meekon naar een terrasje... heb over 2 uur een vergaderinggelukkig bij mij thuis hoef er dus niet de deur vooruit....
en 020 is voor mij ook te ver....
Tuurlijk niet, we raden gewoon vaak fout maar heel soms goed mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. En jullie zijn ook nog gezellig en doen niet moeilijk als er een sportplaatje komt.![]()
Komt Piet Hein ook bij je thuis vergaderen?
Ah dacht al. Gek een werkbespreking thuis. Maar nu snap ik het. Diaan zit diep in het verenigingsleven. Ik vraag me af of PH weet waar die zelf woont.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, we raden gewoon vaak fout maar heel soms mee.
Nee het is niet voor mn werk, voor volleybal.... ben penningmeester Ik denk dat PH niet eens de weg naar mn huis kan vinden ....
Nou ja diep....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dacht al. Gek een werkbespreking thuis. Maar nu snap ik het. Diaan zit diep in het verenigingsleven. Ik vraag me af of PH weet waar die zelf woont.
Als je penningmeester bent heb je wel een grote verantwoordelijkheid binnen de club. Dat noem ik wel diep. Ah wij gaan voor de club. Voel me vereerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ja diep....komend seizoen voor het laatst. Ben te druk met RJPvD heb geen tijd meer voor vereniging
Tja waarschijnlijk niet....
Ja dat is ook wel weer zo ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je penningmeester bent heb je wel een grote verantwoordelijkheid binnen de club. Dat noem ik wel diep. Ah wij gaan voor de club. Voel me vereerd.
Jij mag wat plaatsen hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:17 schreef pos het volgende:
staat er nog wat open of kan ik wat plaatsen?
Ah wat ga je studeren?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo ja.![]()
nou niet het enige hoor, ik ga als het goed is in sept.2006 beginnen met een HBO-studie, dus heb er ook gewoon geen tijd meer voor. Heb het dan 6 jaar gedaan... genoeg lijkt me en tijd voor vers bloed.
Plaats maar hoor, er staat volgens mij niets meer open... we waren even gezellig aan het slowchatten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:17 schreef pos het volgende:
staat er nog wat open of kan ik wat plaatsen?
Personeel & Arbeid.... ik zou 4 jaar geleden al doen, maar toen werd ik zwanger.... en dit jaar september red ik het niet ivm situatie. Dus staat ie voor 2006 op het programma.quote:
Ja het topic moet vanavond vol. Want ik moet weer een BBnaamtopic openen, anders komt ze vanavond niet online.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Plaats maar hoor, er staat volgens mij niets meer open... we waren even gezellig aan het slowchatten.![]()
Ah klinkt best interressant.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Personeel & Arbeid.... ik zou 4 jaar geleden al doen, maar toen werd ik zwanger.... en dit jaar september red ik het niet ivm situatie. Dus staat ie voor 2006 op het programma.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Pires! Zou zo de broer van van Nisterode kunnen zijn.
Is ook erg interessant. Werk nu ook als medewerker Personeel & Organisatie en kan dan richting adviseur. Ik heb onze adviseur al tijdens haar zwangerschapsverlof vervangne.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah klinkt best interressant.
Ach je kan in de familie altijd een lelijkerd en een knappe hebben. Ik heb ook een knappe nicht en een lelijke neef en dat zijn broer en zus.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:24 schreef pos het volgende:
[..]Wel erg snel.
Zou idd zo maar kunnen, alhoewel ik van Nisterode niet echt aantrekkelijk vind en Pires wel.
'k heb er ook een tyfus-hekel aan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:00 schreef Z het volgende:
I don't like reggae. Krijg er de kriebels van.
Dat wordt dus niet achter het fietsenhok...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb er ook een tyfus-hekel aan.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:44 schreef pos het volgende:
[..]
Dat wordt dus niet achter het fietsenhok...![]()
En Frans?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:45 schreef fotoloog het volgende:
Astronoom,Geofysicus
mmm...welke zal het zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:45 schreef fotoloog het volgende:
Astronoom,Geofysicus
Hoe krijgen ze het voor elkaar zo... helemaal geweldigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:39 schreef fotoloog het volgende:
Prachtig kapsel hè ?
Ouiquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:44 schreef pos het volgende:
Dat wordt dus niet achter het fietsenhok...![]()
Da's meer afro's toppop...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
Dit ziet er erg jaren 70 Avro's Toppop uit
Blijkbaar wel, want 't is nog niet geraden...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:21 schreef Diaan73 het volgende:
do I need say more?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want 't is nog niet geraden...
Huesquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:29 schreef sooty het volgende:
..... corporation. Fonetisch: joes corporation.
Er staat me iets bij dat er een E, U en C in de naam zitten. Maar hoe ?quote:
Dat zou dan uce moeten zijn...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:36 schreef sooty het volgende:
Er staat me iets bij dat er een E, U en C in de naam zitten. Maar hoe ?
Hee Sooty.. we hadden het samen goedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:47 schreef fotoloog het volgende:
The Hues corporation
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef peaceman het volgende:
da's 1 van die figuurtjes uit dat vreselijke South Park
tot straksquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
* gaat aan het vergaderen geslagen. Tot straks
Hey Wycciequote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:07 schreef wyccie het volgende:Hallo, nu weer eens keer mooi op tijd
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:09 schreef wyccie het volgende:
't Is niet Kenny en niet Cartman.
Kyle?
Hij heeft z'n eigen show gehad.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is ook niet die pip of de Son of Satan. Ik weet het niet.
Mag ik mijn broertje bellen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij heeft z'n eigen show gehad.
En hij is een tijdje de invaller van Kenny geweest. (toen die dood was)
Dan heb je nog maar 2 hulplijnen over..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Mag ik mijn broertje bellen?
Klopt ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan heb je nog maar 2 hulplijnen over..
Jij hebt toch ook al 's een keer je oma gebeld ?![]()
Tja; en nu hoef je ook niet meer te bellen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Klopt ja.Maar die was in gesprek.
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij heeft z'n eigen show gehad.
En hij is een tijdje de invaller van Kenny geweest. (toen die dood was)
Kenny is altijd dood!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
![]()
Kenny was dood, Butters viel in...
Qua afgezeken worden en zo.
Kenny gaat altijd dood.quote:
nu dat nog voor de hele seriequote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kenny gaat altijd dood.
Maar er is dus een (gedeelte van een) seizoen geweest dat Kenny dood was en bleef...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:26 schreef Treinhomo het volgende:
Tanja Jess ?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:26 schreef wyccie het volgende:
Waarom was Kenny zo lang dood?
Iemand op de MTV Awards![]()
Lijkt een beetje op Natasha Bedingfield.
Misschien stelde hij teveel (salaris)eisen en is-ie er daarom een tijdje uitgeschreven ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:26 schreef wyccie het volgende:
Waarom was Kenny zo lang dood?
Pssst, cartoonfiguurtjes vragen niet om salaris.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien stelde hij teveel (salaris)eisen en is-ie er daarom een tijdje uitgeschreven ?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:31 schreef wyccie het volgende:
Pssst, cartoonfiguurtjes vragen niet om salaris.
Cosmokapper en Robijn intensief.quote:
Ik kon ze vroeger zelf ook niet uit elkaar houden, dacht dat het een tweeling was ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Een van de Gallagher wie van de twee weet ik niet. En kan me ook niet schelen.
Rhys Ifans? Post die dan. Die vind ik veel cooler.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kon ze vroeger zelf ook niet uit elkaar houden, dacht dat het een tweeling was ofzo![]()
In hun nieuwe clip zit wel die kerel waarvan jij zijn tegenspeelster in de FMT herkende!
Helaas, geen plaatje van Rhysquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Liam zeg ik dan. De grootste klootzak van de twee.
zoutjes....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh dan is het Noel. Ik vind het al erg genoeg dat ik de namen van die zoutjes ken.
Wow! In een keer goed!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat onze Welshe vriend Rhys Ifans?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:07 schreef wyccie het volgende:
Nederlandse? Soapster, presentatrice of model lijkt me.
Nee geen ONM ook geen Hannah V. Ze was te zien in Lek, All Stars, De Jurk, Bij ons in de Jordaan en de serie Russen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een echte actrice? Ik bedoel niet ONM en dat soort zooi he....
Nee geen Nijenhuiscrap.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:10 schreef wyccie het volgende:
Oh wacht, 't is zeker Hanna Verboom.
Niks. Ze is actrice en zangeres.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:19 schreef wyccie het volgende:
Ze komt me heel bekend voor...mmmm wat presenteert ze dan?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niks. Ze is actrice en zangeres.
Stiekem de url bekeken zeker?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, gelukkig is dit voor dummies.....
Hoo..wacht.... moment. Ik weet het zo... Even nog een keer de foto bekijken.
Hee, jij had mij toch Photobucket aangeraden, daarmee kun je de naam van het plaatje veranderen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stiekem de url bekeken zeker?![]()
Andy is lui. Heeft soms geen zin om de plaatjes op te slaan en naar photobucket te uploaden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, jij had mij toch Photobucket aangeraden, daarmee kun je de naam van het plaatje veranderen.
Maar nee dus. Ik wist het gewoon zomaar opeens, omdat er niet veel echte actrices zingen. In tegenstelling tot elke soapie die Nederland rijk is. Het lijkt wel alsof het in hun soapcontract staat.
Yogi! Diaan is er niet hoor.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Versterking in roepen. Calling all cars. Calling all cars. We have a unidentified British inventor.
Zag inderdaad goed!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Maar wel knap van mij dat ik meteen zag dat het een Engelsman is he
Die ga ik uitprinten en uitknippen, speldje erachter en op mijn borst.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zag inderdaad goed!
[afbeelding]
Als we nou RJPVD-awards zouden hebben zou jij die atlasaward winnen voor de beste rader van nationaliteiten!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die ga ik uitprinten en uitknippen, speldje erachter en op mijn borst.
![]()
Jij krijgt de 'hulplijn-award'...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik roep vaker om versterking.
Toepasbare stoomlocomotiefquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:56 schreef wyccie het volgende:
En wat heeft hij dan uitgevonden?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als we nou RJPVD-awards zouden hebben zou jij die atlasaward winnen voor de beste rader van nationaliteiten!![]()
Nee maar wel een award-icon. Zo dat je de andere fokkers mooi jaloers kan maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Kom ik dan ook in de krant? Dan word ik zeker wereldberoemd, en dan word ik ook zangeres.
teveel fantasie
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij krijgt de 'hulplijn-award'...
'Deutschland, that little country next to The Netherlands' ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:04 schreef fotoloog het volgende:
Neen,wat meer naar het noorden
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
En jij de Larry Flynnt -award voor het appreciëren van vrouwelijk schoon en de Metallicaaward voor de meeste kennis van gitaarherrie.
Nog wat noordelijker...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
'Deutschland, that little country next to The Netherlands' ?
Kunnen we straks stevig pimpen met onze icons!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
![]()
Da's nog 's wat anders dan de Iepie Poepjes-award van tong...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Kunnen we straks stevig pimpen met onze icons!
Weet wel dat tong de gouden Hazes heeft gewonnen.
Grootste Oranje supporter in VBL.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
![]()
Waar heeft-ie die mee verdiend ?
Z'n vrouw ontbijt op bed gebracht...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:25 schreef wyccie het volgende:
Wat voor mooie dingen heeft deze Deen gedaan?
Lees hier de voorgeschiedenis: Raad je Plaatje voor nieuwe gezichten in de OP# 319quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:31 schreef wyccie het volgende:
Is ze blauw...oh wacht...ze ging wijn drinken he
Pos is best wel blauw. Tenminste, ik heb de neiging om pos te associeren met de vrouw in haar avatar en die is heel erg blauw.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lees hier de voorgeschiedenis: Raad je Plaatje voor nieuwe gezichten in de OP# 319
Doen we die. Die andere is wel grappig maar ook een beetje pesterig.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:45 schreef wyccie het volgende:
Da's leuk. Ook met het oog op het weer van morgen.
Okidoki Tot morgen Fotoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:51 schreef fotoloog het volgende:
Ik gooi die van mij ff in de P-stand,morgen om 6 uur op ,trustuh !
Ik kan ook wel leuke vrouwen raden hoor. Ik heb jouw Ricky Koole toch ook geraden?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
TH ben je er nog? Ik ga een leuke vrouw posten!
Das waar maar ik weet dat TH het altijd erg op prijs stelt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan ook wel leuke vrouwen raden hoor. Ik heb jouw Ricky Koole toch ook geraden?
Ook effe ziin fotoboek gecheckt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef wyccie het volgende:
Hij is dus gewoon echt geen homo he. Vind het wel misleidend hoor, vooral ook dat oorbelletje
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey DiaanJe ene club weg en nu weer bij je andere club?
En hier ben je actief lid.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
deze club is wel een stuk ontspannender.... en gezelliger moet ik zeggen. * is niet meer actief lid, alleen nog in bestuursfunctie
En jij en Peaceman zijn beide lid.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja klopt, is ook goedkoper trouwens....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |