quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:06 schreef peaceman het volgende:
andy garcia?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:08 schreef Berkery het volgende:
Is dat ook ne reggaeband?
het zou kunnen, maarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:08 schreef Berkery het volgende:
Is dat ook ne reggaeband?
Of Natalie?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:09 schreef Z het volgende:
Waarom Sade op de achtergrond en nietCarice
?
Foto is nog bezig toch? Ik dacht trouwens dat de oude ava van Foto op de achtergrond zou komen....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:09 schreef Z het volgende:
Waarom Sade op de achtergrond en nietCarice
?
Ik vind de meeste raggae niks, en al helemaal niet als het van bands als Beef, enz, komt. Ik vind wel een aantal Studio One platen leuk, dat is hele rauwe raggae.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
Z vind je reggae echt niet mooi? Heerlijke relaxte muziek vind ik het. Snap niet dat je daar de kriebels van krijgt![]()
Nee Eilza, dat was rond dacht ik toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Foto is nog bezig toch? Ik dacht trouwens dat de oude ava van Foto op de achtergrond zou komen....
Nee het was op Pos verzoek Mark van Bommel geworden toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee Eilza, dat was rond dacht ik toch?![]()
Loud and clear....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vind de meeste raggae niks, en al helemaal niet als het van bands als Beef, enz, komt. Ik vind wel een aantal Studio One platen leuk, dat is hele rauwe raggae.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee Eilza, dat was rond dacht ik toch?![]()
Beiden nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee het was op Pos verzoek Mark van Bommel geworden toch?
Wie dan? Tom McRae? Of je oude vriend Jeroen Heubach?quote:
Deze foto dan want in die film is ze überlief!quote:
Tom McRae =quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wie dan? Tom McRae? Of je oude vriend Jeroen Heubach?
Happerdehap!quote:
Wordt aan gewerkt...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tom McRae =![]()
Jeroen Heubach =![]()
![]()
![]()
Trouwens ik dacht echt dat de ouwe ava (het fototoestel) van Foto op de achtergrond zou komen....
Grapje hoor Diaan. Klein beetje plagen.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Grapje hoor Diaan. Klein beetje plagen.
Middagquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
maar ik vind het dom van mezelf dat ik erin trap...
hoi foto
Don't be so hard on youre self. Als Jeroen zo wanstaltig persoon is als jij me doet geloven dan kan ik me voorstellen dat je zo verbeten reageert.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
maar ik vind het dom van mezelf dat ik erin trap...
Ola,como usted?quote:
Ach laten we het maar niet over hem hebben en verder gaan met (mijn) plaatje raden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Don't be so hard on youre self. Als Jeroen zo wanstaltig persoon is als jij me doet geloven dan kan ik me voorstellen dat je zo verbeten reageert.![]()
Prima en met gij?quote:
Dan zeg ik A.H.G.I.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach laten we het maar niet over hem hebben en verder gaan met (mijn) plaatje raden.![]()
Muy bienquote:
Mooi. Lukt het plaatje fabriceren een beetje?quote:
van het motownbandje:quote:
and that means?quote:
We doen ons bestquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooi. Lukt het plaatje fabriceren een beetje?
Don't stress. Er is geen haast bij. We wachten trouwens in spanning op je dagelijkse wetenschapper.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:44 schreef peaceman het volgende:
temptations?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:48 schreef peaceman het volgende:
ow the Contours?
In die film zat ook Be my baby van the Ronettes. Mijn favo.(van de oudere nummers)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
met de hit "Do you love me" uit Dirty Dancing....
heldere ingeving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |