Heb ik geen problemen mee.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Onder hiddink zijn jullie zo weer terug op de oude, vertrouwde speelstijl......
Nee, maar weet wel dat als Nol en Rutten tegen de media zeggen dat PSV wilt huren er geen 8mil geboden is. Tenzij jullie een jaartje willen huren voor 8mil.quote:
Haal dan George Graham, waarschijnlijk goedkoperquote:
DD zegt van wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals hierboven al staat te lezen, in de CL mag 'ie gewoon op de tribunes plaatsnemen, aangezien hij niet speelgerechtigd is.
Dat natuurlijk nooitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee, maar weet wel dat als Nol en Rutten tegen de media zeggen dat PSV wilt huren er geen 8mil geboden is. Tenzij jullie een jaartje willen huren voor 8mil.![]()
Je mag t/m de 3de ronde van de Intertoto spelen en naderhand Europees uitkomen voor een andere club. Roda is in ronde 3 begonnen en heeft in ronde 4 tegen Valencia gespeeld.quote:
Weet jij hoe het zit met het eventueel uit mogen komen van Koné voor PSV in de CL dit seizoen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Koné is wel een goeie voor PSV, misschien wel beter dan Kalou. Maar neem wel de tijd voor de medische keuring.
Dat zei ik, omdat ik dacht dat de wedstrijd tegen Valencia de derde ronde was. Het bleek een ronde verder te zijn: halve finale.quote:
Kalou is toch wat beterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Koné is wel een goeie voor PSV, misschien wel beter dan Kalou. Maar neem wel de tijd voor de medische keuring.
Met de positieve instelling dat we de tweede ronde halen dan...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals hierboven al staat te lezen, in de CL mag 'ie gewoon op de tribunes plaatsnemen, aangezien hij niet speelgerechtigd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |