Heb ik geen problemen mee.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Onder hiddink zijn jullie zo weer terug op de oude, vertrouwde speelstijl......
Nee, maar weet wel dat als Nol en Rutten tegen de media zeggen dat PSV wilt huren er geen 8mil geboden is. Tenzij jullie een jaartje willen huren voor 8mil.quote:
Haal dan George Graham, waarschijnlijk goedkoperquote:
DD zegt van wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals hierboven al staat te lezen, in de CL mag 'ie gewoon op de tribunes plaatsnemen, aangezien hij niet speelgerechtigd is.
Dat natuurlijk nooitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee, maar weet wel dat als Nol en Rutten tegen de media zeggen dat PSV wilt huren er geen 8mil geboden is. Tenzij jullie een jaartje willen huren voor 8mil.![]()
Je mag t/m de 3de ronde van de Intertoto spelen en naderhand Europees uitkomen voor een andere club. Roda is in ronde 3 begonnen en heeft in ronde 4 tegen Valencia gespeeld.quote:
Weet jij hoe het zit met het eventueel uit mogen komen van Koné voor PSV in de CL dit seizoen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Koné is wel een goeie voor PSV, misschien wel beter dan Kalou. Maar neem wel de tijd voor de medische keuring.
Dat zei ik, omdat ik dacht dat de wedstrijd tegen Valencia de derde ronde was. Het bleek een ronde verder te zijn: halve finale.quote:
Kalou is toch wat beterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Koné is wel een goeie voor PSV, misschien wel beter dan Kalou. Maar neem wel de tijd voor de medische keuring.
Met de positieve instelling dat we de tweede ronde halen dan...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals hierboven al staat te lezen, in de CL mag 'ie gewoon op de tribunes plaatsnemen, aangezien hij niet speelgerechtigd is.
We gaan hem niet kopen, verkopen is voor Roda financieel ongustig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:26 schreef DIJK het volgende:
Ik zie niet helemaal in wat we met koné moeten als we hem niet eens mogen opstellen in de CL. Dan lijkt me 8 miljoen helemaal aan de hoge kant.
die halen we ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:56 schreef DIJK het volgende:
Maar verhuur is voor roda ook alleen financieel gunstig in het geval dat we hem in de CL kunnen opstellen. Dus dan gokken ze erop dat we de 2e ronde halen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:02 schreef PyTh het volgende:
Ben benieuwd wat er nu voor 31 Augustus uit de hoge hoed getoverd gaat worden.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:03 schreef cultheld het volgende:
Het zal er wel één uit het rijtje Palacio - Cardozo - Gallardo - Scarione - Moreno - Taianan - Aguero - Ferreyra (broertje van Osmar) zijn, al hoop ik zelf nog steeds op Barreto. En Gallardo moet natuurlijk sowieso niet komen, want die flopt in Nederland.
Idd, echt balen dat hij niet in de CL mee mag doen....Ik zag hem als ideale speler als Kalou niet door zou gaan....Jammer, maar wie weet heeft Guus nog een verassing in pettoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:02 schreef PyTh het volgende:
Wel weer typisch dat PSV nu pas weet dat Kone geen CL mag spelen tot Januari.
Vind het allemaal een beetje onprofessioneel overkomen![]()
Blijkt wel weer dat PSV volledig zijn pijlen op Kalou gericht had, en er vanuit ging dat die zou komen.
Ben benieuwd wat er nu voor 31 Augustus uit de hoge hoed getoverd gaat worden.
Na 1 wedstrijd al?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:20 schreef ErikT het volgende:
Die Carrizo klinkt goed. Helaas nog een beetje te jong om Park te vervangen.
Overigens verbaas ik me erover hoe weinig Robert speelt.
Ach hij speelde nog aardig wat minuten in Almelo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:20 schreef ErikT het volgende:
Die Carrizo klinkt goed. Helaas nog een beetje te jong om Park te vervangen.
Overigens verbaas ik me erover hoe weinig Robert speelt.
Da's altijd goed om te lezenquote:Jeugdspelers
Over een mogelijke speelwijze tegen Vitesse bleef de hoofdcoach op de vlakte. Mogelijk zal Wilfred Bouma weer achterin gaan spelen. Verder zal Hiddink niet schromen om jeugdspelers Ismail Aisatti of Roy Beerens te laten debuteren indien de wedstrijd daar om vraagt. "Het is nooit slecht om af en toe een 'jochie' te brengen. Het kan een opening en lucht geven voor deze jonge jongens. Ik vind dat je niet krampachtig vast moet houden aan ouden waarden in een seizoen waarin veel veranderd is ten opzicht van het laatste seizoen", aldus Hiddink.
Ja, alleen Robert en dan gewoon Robert en niet dat irritante Robèr (alhoewel het Roebert schijnt te zijn).quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ach hij speelde nog aardig wat minuten in Almelo.
Robert wordt toch gewoon als "Robert" aangekondigd in het Philips Stadion of niet?
Vet relaxedquote:
Ben benieuwdquote:Verder zal Hiddink niet schromen om jeugdspelers Ismail Aisatti of Roy Beerens te laten debuteren indien de wedstrijd daar om vraagt. "Het is nooit slecht om af en toe een 'jochie' te brengen. Het kan een opening en lucht geven voor deze jonge jongens.
De administratie is niet het sterkste deel in de organisatie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:02 schreef PyTh het volgende:
Wel weer typisch dat PSV nu pas weet dat Kone geen CL mag spelen tot Januari.
Vind het allemaal een beetje onprofessioneel overkomen![]()
Ja, zo te merken welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
De administratie is niet het sterkste deel in de organisatie.
Helaas niet nee zoals weer blijkt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
De administratie is niet het sterkste deel in de organisatie.
Helpt 't als ik zeg dat ie heel, heel mooi was?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:31 schreef ASSpirine het volgende:
Vonlanthen de winnende gemaakt tegen willem II
als iemand die goal online weet te vinden
dank je om weer online te zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef Zapper het volgende:
[..]
Helpt 't als ik zeg dat ie heel, heel mooi was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |