quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef erodome het volgende:
Uit de maat neuken, dat is verschrikkelijk, er zijn echt mannen die geen maat kunnen houden, wat je ook doet.
Echt heel irritand, nou ja dan maar op de rug leggen en zeggen stil te liggen, neeeeeeheeeeeeee niet meehelpen pleasssssssssse....
Mensen die uit de maat dansen is erg, maar uit de maat neuken is een hel... Zowel mannen als vrouwen maken zich hier schuldig aan...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef erodome het volgende:
Uit de maat neuken, dat is verschrikkelijk, er zijn echt mannen die geen maat kunnen houden, wat je ook doet.
Grinnik, dat is igg een stuk beter dan een man die uit de maat neukt, met dit heb ik nog wat te lachen tenminstequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nu een visioen van erodome en eenw illekeurige meneer met een heel orkest ernaast en een boze dirigent met grijs haar die het heel ergerlijk vindt dat die meneer uit de maat neaukt![]()
![]()
Eruit glijden, niet lekker, er gebeurt vanalles, maar weinig goeds dan en dat van dat moet je toch merken, nou blijkbaar niet dus voor sommigequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:40 schreef Sessy het volgende:
La-Nina, mee eens!
Enneh uit de maat neuken dat merk je toch dan glijdt ie er toch uit of zie ik dat fout.
mwoah, dat verschilt per leuter.... lengte dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:40 schreef Sessy het volgende:
La-Nina, mee eens!
Enneh uit de maat neuken dat merk je toch dan glijdt ie er toch uit of zie ik dat fout.
Geen idee, maar het lukt ze, gewoon verschrikkelijk onregelmatig neuken, geen tempo kunnen houden, ik weet niet hoe ze het doen, weet wel dat het ze afschuwelijke moeite kost het niet te doen, wat te frustrerend is, dus hoppa, op je rug en stil liggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
hoe kan je nou uit de maat neuken als je zelf de maat bepaald?
Oeps... silly mequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
Kun je me de maat wat duidelijker aangeven, dan ga ik met je meequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
Nee, heb een veel beter plan, iemand die dat flikt komt gewoon mijn bed niet meer inquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:14 schreef Sessy het volgende:
Erodome, misschien moet je voor je volgende vriend die zoiets flikt uit bijv. de pianowinkel zo'n ding kopen dat je instelt op bijv. 30 slagen per minuut die dan heel regelmatig tikt. Normaal gesproken gebruiken ze die om in de maat te blijven spelen maar met neuken moet het ook lukken. Die dingen zijn redelijk luid.
Ja dan is het inderdaad makkelijk ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, heb een veel beter plan, iemand die dat flikt komt gewoon mijn bed niet meer in
Heb niet zoveel geduld met slechte minnaars, maar dat komt dan ook omdat ik seks zoek, geen relatie.
Of je zegt: "Zo, dat was lekker! Ik heb net een mentaal orgasme gehad!"quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef Kogando het volgende:
Als vrouwen slecht zijn in bed moet je je orgasme faken, en dat is kut.
En dan in huilen uitbarstenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:21 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Of je zegt: "Zo, dat was lekker! Ik heb net een mentaal orgasme gehad!"
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef Kogando het volgende:
En presies dan zegt ze, mag ik het slikken???quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef Kogando het volgende:
Vraag jij dat altijd? Wat beleefd...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:36 schreef erodome het volgende:
[..]
En presies dan zegt ze, mag ik het slikken???
Ik vraag er met regelmaat netjes om ja, maar ben dan ook een heel braaf en lief meisje, heel onschuldig ook nog eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:40 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Vraag jij dat altijd? Wat beleefd...![]()
Die indruk had ik al...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vraag er met regelmaat netjes om ja, maar ben dan ook een heel braaf en lief meisje, heel onschuldig ook nog eens
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:48 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Iedere vrouw heeft een G-spot. Sommige zijn echter erg ruw vaginaal gepenentreerd en daardoor beschadigt de G-spot. Er komt dan een soort eelt op de G-Spot of zelfs eelt in de gehele vaginawand.
Andere vrouwen echter hebben minder gevoel in hun gehele lichaam en zijn zich er niet van bewust, je moet dan je gevoelens ontwikkelen dat is iets wat je kunt (proberen) te leren.
idd, gastje heeft gewoon een excuus voor zichzelf gezocht waarom hij zn ladies niet kan bevredigen in bedquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Eelt in een vagina?? Zeg eh wijven neuken toch niet met katers of wel?
dude
Nou dat vind ik ook onzin!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Als de eerste minnaars van een vrouw goed in bed zijn, is ze een engel in bed voor de rest van je leven.
Botte harken en boeren veroorzaken kille-stille dames in bed!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Als de eerste minnaars van een vrouw goed in bed zijn, is ze een engel in bed voor de rest van je leven.
Botte harken en boeren veroorzaken kille-stille dames in bed!
Zou je denken?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:15 schreef la-nina het volgende:
[..]
misschien moet je 't toch 's iets anders gaan aanpakken dan, als het allemaal zo tegenvalt
![]()
En wat heb je zelf te bieden behalve een klein pikkie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zou je denken?![]()
Nee even serieuzer, wanneer is een vrouw goed?
- Actief in bed, dus niet passief liggen van 'komt U maar'
- Uitdagend en expressief
- Niet te beroerd om nieuwe dingen te proberen
- Niet panisch over lichaamssappen, slikken is een pré
- Goede technieken; dus niet eerst je halve lul erafbijten voor ze doorheeft hoe je moet pijpen
- Ritme in de heupen, dus niet tegen de beweging in neuken
- Overduidelijk geil en graag met enig geluid, in stilte
- Een beetje tempo, dus niet van dat kasplantjes-gedoe
- Zeker van haar lichaam en zichzelf, niet dat onzekere 'ben ik wel goed'-gezeik
- Niet teveel ouwehoeren onder de seks, dirrty talk kun je overdrijven...
- Ontspannen moet ze zijn, niet één brok gespannenheid
- Geen zeikers van dit wil ik wel, dat niet en mn ex-vriend deed dit en dat en dit vond ik lekker etc. Ik heb mijn huiswerk gedaan, lichte instructies zijn prima, maar geen bouwpakket
- Als ze klaarkomt, anders vind ik er ook geen ruk aan. Het liefst zo vaak mogelijk.![]()
Absoluut niet, ik ben snel tevreden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:30 schreef la-nina het volgende:
[..]
Maar verder vind je jezelf niet veeleisend ofzo ?![]()
Do-able lijstjequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zou je denken?![]()
Nee even serieuzer, wanneer is een vrouw goed?
- Actief in bed, dus niet passief liggen van 'komt U maar'
- Uitdagend en expressief
- Niet te beroerd om nieuwe dingen te proberen
- Niet panisch over lichaamssappen, slikken is een pré
- Goede technieken; dus niet eerst je halve lul erafbijten voor ze doorheeft hoe je moet pijpen
- Ritme in de heupen, dus niet tegen de beweging in neuken
- Overduidelijk geil en graag met enig geluid, in stilte
- Een beetje tempo, dus niet van dat kasplantjes-gedoe
- Zeker van haar lichaam en zichzelf, niet dat onzekere 'ben ik wel goed'-gezeik
- Niet teveel ouwehoeren onder de seks, dirrty talk kun je overdrijven...
- Ontspannen moet ze zijn, niet één brok gespannenheid
- Geen zeikers van dit wil ik wel, dat niet en mn ex-vriend deed dit en dat en dit vond ik lekker etc. Ik heb mijn huiswerk gedaan, lichte instructies zijn prima, maar geen bouwpakket
- Als ze klaarkomt, anders vind ik er ook geen ruk aan. Het liefst zo vaak mogelijk.![]()
Dit was slechts pagina één.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Do-able lijstje
Idem andersom voor mannen toepasselijk!
Er zijn IMHO en ervaring meer vrouwen die matig erin zijn dan vrouwen die er goed in zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2005 03:19 schreef roepdeman het volgende:
Als zij goed kan pijpen wil ik niet meer weten wat voor vriendjes ze heeft gehad..
OMG das wel triest dat dat moet gebeurenquote:Op maandag 22 augustus 2005 03:19 schreef roepdeman het volgende:
Een Vrouw is goed in bed als ze durft te vragen of ze het goed doet.
Een Vrouw is goed in bed als ze er over durft te praten.
Een vrouw is goed in bed als ze ook actief meedoet, en zich niet als een of andere levenloze comapatiënt laat nemen, nooit het voortouw neemt, vrijgekomen sappen vies vind, zweet niet lekker vind en een beetje om zich heen kijkt.
Ik durf te beloven dat ik je uit mn bed kick als ik er ooit eentje tegenkom die op dr horloge kijkt of de hele tijd tegen me loopt te lullen wat ze allemaal bij de H&M heeft gekocht zoals eerder werd opgemerkt..
Verder laatst een meisje gehad zoals die "gefrustreerde dude" (kan me trouwens goed vinden in zn verhaal) zei dat ze heel goed kon pijpen. Wat een domme trien was dat...ik zeg tegen haar nooit beter dan mn vorige vriendinnen dus Ik zei toen: "Nou laat maar eens zien dan."
Ze begint en het is niets meer dan in dr mond en dan in en uit...op een gegeven moment maar dr kop vastgepakt en het zelf maar afgemaakt. Meestal als ik werd gepijpt damn.... nooit langer dan een half uur nodig gehad, nou dit keer zeker een uur. (ik had zin dus ja...) Vraagt/zegt ze me erna: "Nu kan je beter niet zeggen dat ik niet beter was dan die anderen!"
Ik heb haar netjes naar huis gebracht. Niks gezegd onderweg, want ik wilde immers niet liegen en daarna nooit meer gesproken.
Als zij goed kan pijpen wil ik niet meer weten wat voor vriendjes ze heeft gehad..
Totally agree...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Do-able lijstje
Idem andersom voor mannen toepasselijk!
Er is niets mis met een vrouw haar hoofd ligt ondersteunen...quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
OMG das wel triest dat dat moet gebeuren
Ondersteunen is wat anders dan voordoenquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er is niets mis met een vrouw haar hoofd ligt ondersteunen...![]()
Sommige vrouwen hebben wat hulp nodig bij het deepthroaten...quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ondersteunen is wat anders dan voordoen
Als ze dr een uur over moet doen, lijkt me dat ook niet meer fijn neequote:Op maandag 22 augustus 2005 13:00 schreef erodome het volgende:
Dat is juist lekker als een man lekker in je mond neukt, maarja dat schijnen veel vrouwen dan weer niet te vinden
'Aan andere vrouwen en als je zo door blijft vragen maak ik er werk van ook' is in dit geval het enig juiste antwoord.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:21 schreef devlinmr het volgende:
Ze moet vooral niet te veel lullen. Misschien ken je het wel, lig je net na de daad tegenelkaar aan (want dat willen ze graag), vragen ze "waar denk je aan".
quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:21 schreef devlinmr het volgende:
Ze moet vooral niet te veel lullen. Misschien ken je het wel, lig je net na de daad tegenelkaar aan (want dat willen ze graag), vragen ze "waar denk je aan".
quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:21 schreef devlinmr het volgende:
Simpelste is om te zeggen wat je denkt nml, "als ik nou voortaan zo en zo rij dan kan ik hier 5 minuten eerder zijn".
Maar dat willen ze niet horen, nee je moet zeggen dat je haar lief vind ofzo.
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:15 schreef RetepV het volgende:
Een vrouw is goed in bed als ze klaarkomt wanneer ik daar een hoop moeite voor doe.
Ik doe die moeite niet voor niks. Als ik iets niet goed doe, dan moet je het gewoon zeggen en niet een orgasme gaan zitten faken.
Heel simpel. Een vrouw is goed in bed als ze interactief is.
En uithoudingsvermogen is een must, ja. Ik sport, dus jij ook.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:44 schreef devlinmr het volgende:
En laat me niet beginnen over het type "sergeant-majoor". "beetje meer naar links, naar rechts, omhoog, omlaag" enz.
HOU JE SMOEL TRUT, aanwijzingen geven ok, maar commanderen doe je maar bij je hond.
![]()
Wat is daar mis mee dat je d'r aan denkt hoe je korter kan rijden?quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:21 schreef devlinmr het volgende:
Simpelste is om te zeggen wat je denkt nml, "als ik nou voortaan zo en zo rij dan kan ik hier 5 minuten eerder zijn".
Maar dat willen ze niet horen, nee je moet zeggen dat je haar lief vind ofzo.
nee, dan is de man goed in bed of begrijpt dat alles in het hoofd afspeelt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Als dr kut nat is voordat je je pik in dr hebt gestoken![]()
dan kwam je dus voortijdig klaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Als dr kut nat is voordat je je pik in dr hebt gestoken![]()
Ik weet niet op dat opscheppen op mij slaat maar dat is zeker niet mijn bedoeling geweest. Ik zeg ook dat en half uur echt het langst was geweest om klaar te komen. Gepijpt worden vind ik heerlijk en kan al binnen tien minuten klaarkomen. Dus het was meer verbazing over hoe slecht zij wel niet was. Ja toen het haar niet lukte(was echt niks en dan ook niks bijzonders aan) toen deed ik het maar zelf.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
En nee dat is geen verkapte-opschep-post![]()
Hell yeah! Ik durf met zekerheid te zeggen dat er genoeg manieren zijn om gepijpt te worden....iemand back-up??quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:48 schreef zoalshetis het volgende:
is er dan ook een andere manier van gepijpt worden?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:06 schreef roepdeman het volgende:
Hell yeah! Ik durf met zekerheid te zeggen dat er genoeg manieren zijn om gepijpt te worden....iemand back-up??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |