Dank je wel, das wel een stukje makkelijkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Komt mooi hier heen en dat mag wel eens tijd worden
in je sig staat de link naar deel 114verander het adres even naar: http://bweijers.dutch-flankers.net/atmosfeer.php?page=last , je hoeft dan niet elke keer je sig te weizigen scheelt weer
en dat hij mooi automatisch naar het laaste topic gaat
![]()
Dus wordt ie zo:
[url=http://bweijers.dutch-flankers.net/atmosfeer.php?page=last[]De Atmosfeer Staat Op Ontploffen[/url]
Bij: page=last[]De de [ even weg halen
WOW nu je het zegt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:04 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dank je wel, das wel een stukje makkelijker. Nieuwe lay-out van de DASOO-site is ook een stuk verbeterd, maar kon de bliksemkaarten niet vinde
![]()
Lijkt helemaal op te lossen idd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:07 schreef i2Them2 het volgende:
Dat buiengebied in het zuiden stelt ook weinig meer voor
ik vind NO Nederland niet echt Noordzee andersquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:10 schreef dimage het volgende:
tja voorspelde het toch al vanochtend. de heleboel trekt over zuid-holland/noord-holland de noordzee op . zal ook weinig achteraan komen.
Jij woont ook in dronten he, daar beleef je nooit watquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:12 schreef Marky-Boom het volgende:
lol ik vindt het niet echt noodweer ofzo..paar flinke buien maar dat is het ook.
pics!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe bedoel je evil cherry?
Trouwens prachtig was ik allemaal zie!
En KNALLEN dat het in de verte doet!!!!!!!
Dat als je gestemd hebt, dat je automatisch naar de uitslagen gaat (dat is nu al zo, heel goed) en daarna weer automatisch terug naar de homepage. Eventueel met een zinnetje eronder dat men binnen 10 seconden weer terug gestuurd wordt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe bedoel je evil cherry?
Ik heb me altijd ingehouden maar nu moet ik het toch maar even los maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:57 schreef Xalopalyps het volgende:
BRB, even laptop verplaatsen, is voor de 3de webcam op de site.
Werkt als een toeterOp zo'n oude simpele 266mhz
Yepquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:38 schreef clauwheee het volgende:
Nu weer zon hier in Grun-binnenstad
Nou, het kakt weer helemaal in dus. Jou krijg ik dus ook niet meer bang in de toekomstquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nu weer zon hier in Grun-binnenstad
Neuhquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, het kakt weer helemaal in dus. Jou krijg ik dus ook niet meer bang in de toekomst
Er is nog te weinig gevallen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:16 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hmmz en toen was het weer licht. Och
Speedy werkt je regenmeter nou niet, of regent het nog niet lang genoeg??
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:28 schreef Againzender het volgende:
er trekt weer 'iets' België in... ik blijf hopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |