Klinkt goed!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
Jezus mina, wat een water komt er uit de lucht naar beneden zeg. Het regent nog maar 5 minuten en het staat nu al blank. Nog geen onweeer gespot.
De regenmeter is leeg, dus laat maar komen
WOOOHOOOOOquote:Waarschuwingen
Overzicht van alle door het KNMI uitgegeven waarschuwingen voor wegverkeer,scheepvaart, watersport en recreatie.
AQUAPLANING
Onweersbuien boven het zuidwesten van het land trekken de komende uren langzaam noordoostwaarts. De buien, soms met hagel, windstoten en ook veel water, bereiken het oosten en noordoosten van het land pas in de tweede helft van de middag.
vrijdag 19 augustus 2005 11.16 uur
Hee, had ik al gezegd dat die van mij ook thuis ligt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:50 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ben benieuwd...jammer dat ik me foto camera niet bij me heb,![]()
Ga jij maar lekker buiten zitten...er zijn ook mensen die moeten werken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
In deze buien zitten ook weer die mooie whales mouth wolken![]()
Ik ga mijn camera klaar zetten
Waar hing die donkere wolk, boven je hoofd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:53 schreef E.T. het volgende:
Net een hele donkere lucht gezien, dacht aan een herhaling van vorige wee, maar afgezien van wat motregen en harde wind is 't hier saai![]()
R'dam Kralingen dus. maar ja, wie weet krijgen wij straks de bui van Evil-Cherry
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waar hing die donkere wolk, boven je hoofd?![]()
* indahnesia.com vermoed hetzelfdequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:01 schreef flugeltje het volgende:
Hier nog niets veel bijzonders aan de hand, ziet er een beetje grauw uit en het waait een beetje. Verder niets... We zullen wel weer overgeslagen worden.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waar hing die donkere wolk, boven je hoofd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |