Je weet niet wie Patch is?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:49 schreef wyccie het volgende:
Stomme vraag, maar wie is Patch toch eigenlijk? Publiek geheim?
Nee, ik ken hem niet, ook geen enkele film gezien.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je weet niet wie Patch is?
En Harold & Kumar in Amsterdam lijkt me errug vet
oja, stond daar niet iets over Froukje?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vroeger was z'n trivia bij IMDb leuker.
Ja. Helaas verwijderdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:01 schreef Chielus het volgende:
[..]
oja, stond daar niet iets over Froukje?
Oh shit. Jij post hier ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:05 schreef wyccie het volgende:
't Is geen onherkenbare Ricky Koole he?
Ik stalk jou.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh shit. Jij post hier ook.
Note to self: geen bier meer voor Ano! vanavond dan.
Wyccie +1
Ai een bajesklant die mij stalkt. Ik slaap niet zo goed vannacht.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik stalk jou.![]()
Maar uhm...is niet zo eerlijk he.... Ik had haar hier namelijk anders echt niet herkend.
Het Nederlandse stemmenwerk werd pas later gedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik ken hem niet, ook geen enkele film gezien.
En hoe kan hij in Calimero zitten als hij toen -5 was?
En er is later ook nog een nieuwe serie uitgebracht toch? Met een vogeltje met helm en camera een meisjeseendje met bril.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:19 schreef Walken het volgende:
[..]
Het Nederlandse stemmenwerk werd pas later gedaan
Aha, een pratend foetusje leek me al zo onwaarschijnlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:19 schreef Walken het volgende:
[..]
Het Nederlandse stemmenwerk werd pas later gedaan
Ah, dat klinkt heel lief.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En er is later ook nog een nieuwe serie uitgebracht toch? Met een vogeltje met helm en camera een meisjeseendje met bril.
Ik claim onwetendheidquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En er is later ook nog een nieuwe serie uitgebracht toch? Met een vogeltje met helm en camera een meisjeseendje met bril.
Ik ben een mislukt acteur, daarom heb schrijf ik tegenwoordig over anderenquote:
Jar Jar Binks kan nauwelijks pratenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:30 schreef Walken het volgende:
[..]
Ik ben een mislukt acteur, daarom heb schrijf ik tegenwoordig over anderen![]()
Seriously, though... JarJar Binks acteert nog beter dan yours truly
Meld je aan voor Harold & Kumar in Amsterdam, Wyc?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jar Jar Binks kan nauwelijks praten
Maar toch leuk dat je het geprobeerd hebt. Zou ik ook wel willen
En niemand die een idee heeft wie ik zoek?
Nee, als ik ga acteren dan ook gelijk in een film met klassequote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Meld je aan voor Harold & Kumar in Amsterdam, Wyc?![]()
ontopic nee.
Hij is heel leukquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:38 schreef Walken het volgende:
Leuk dat Horovitz er ook bij staat, maar ik word er momenteel niet echt wijs uitZal vooral aan mij liggen
Ik moet naar bed
Off Centre idd. Echt leuk was dat. Mijn broertje heeft alle eps gedownload.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, als ik ga acteren dan ook gelijk in een film met klasset![]()
Heb Harold & Kumar niet gezien hoor, lijkt me wel leuk om te zien. Die Aziaat zit ook in Off 'nogiets' Die serie met die Euan en die Engelsman. Daarin is ie wel grappig.
Mike was de sukkel en Euan de gladjakker.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:44 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Euan, het sukkeltjestype, wel leuk. Die andere is zo'n gladde aal en Chau is gewoon gek.
Ohquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mike was de sukkel en Euan de gladjakker.
Haha, nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel over High Fidelity denk ik.
The Riddler-award!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, nee.
Ik kan niet alleen goede antwoorden verstoppen in andere antwoorden die bijna goed zijn, ik kan zelfs andere antwoorden die goed kunnen zijn in een vraag over iemand anders verstoppen!
Wat voor award krijg ik daarvoor?
't Zelfde gevoel hier... Pff.quote:
Sterker nog... het is een romcom!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:27 schreef ArtyShock het volgende:
Klinkt erg als een romantische comedy... En die lopen in m'n herinneringen nogal eens door elkaar. Ik heb deze zéker gezien. It's on the tip of my brain...
Vandaar m'n Bullock vraag.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:32 schreef Sheridana het volgende:
in Two Weeks Notice? met Hugh Grant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |