Hahaha lol!quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:25 schreef Mieks het volgende:
[..]
Gatverdamme,hoe ernstig misbruik kan hij maken
![]()
Of jij bent echt heel naief.
Ja alleen leeft iemand van 16 in een TOTAAL andere wereld dan iemand van 27.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:48 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Hahaha lol!
Dit is nu exact het vooroordelende gedrag waar ze op doelt en dit quote jij en doet precies dat!![]()
Mijn dag is weer goed briljant dit hahahaha!
Joh laat die meid lekker!
Volgens mij weet ze 10x meer waar ze mee bezig is (en hij) dan jij nog altijd!
And that, is a fact!![]()
Met dit soort teksten begeef je jezelf (ver) ONDER niveau VMBO. Het is maar dat je het weet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:49 schreef Mieks het volgende:
Maar maakt niet uit..
zij zit waarschijnlijk nog op het VMBO, terwijl hij al aan de bak is..(of aan de WW)
Pervers is het zeker
het zijn altijd t zelfde soort mensen.
Die wet is dus verouderd, tegenwoordig kan iedereen een klacht of aangifte invoeren als een van beide partijen tussen onder de 16 is. Artikel 245 geeft alleen de maximale straf aan, namelijk 8 jaar. Ik geloof dat die regeling waar jij het over hebt in 2002 is afgeschaft. Heb je nu een probleem?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:53 schreef Poezemans het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd in dit topic, mag je wettelijk wel met meisjes van 16 naar bed. De betreffende bepaling (art. 245 Sr) gaat over meisjes van 12 of ouder en jonger dan 16.
Het is een zogeheten klachtdelict: pas na een klacht (een soort aangifte) kan (en MOET) er worden vervolgd door het OM.
En... Onder de 12 is gemeenschap wel verboden (art. 244 Sr).
Door gelijk de meest extreeme dingen aan te nemen maak je het wel lekker extra erg. Toen ik wat met mijn huidige vriendin kreeg was zij 17 en ik 24, een minder 'erg' verschil inderdaad, maar toch al goed voor een paar opgetrokken wenkbrauwen. Nu doen we allebei gewoon een masteropleiding. (En ja, ik ben nog steeds student, na wat omzwervingen, maar zo erg is dat niet want het gaat nu supergoed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:49 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ja alleen leeft iemand van 16 in een TOTAAL andere wereld dan iemand van 27.
Maar maakt niet uit..
zij zit waarschijnlijk nog op het VMBO, terwijl hij al aan de bak is..(of aan de WW)
Pervers is het zeker
En ik dénk niet dat jij de aangewezen persoon bent om daarop te reageren.
Nou ik denk het juist wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:49 schreef Mieks het volgende:
[..]
-knip-
Post gewoon even inhoudelijk of blijf weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:15 schreef ThE_ED het volgende:
Ik denk dat er een paar kutkloons tussen al die avatarloze newbies zitten...
Zeg, als je even met je bolle ogen iets hoger kijkt dan zie je dat ik net een serieuze post heb gedaan. Ik maak de mensen er allen even alert op dat er plotseling wel erg veel avatarloze newbies met een laag postaantal tussen komen zitten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:07 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Post gewoon even inhoudelijk of blijf weg.
Doe eens gewoon rustig, opgefokt figuur. Die mensen posten hier. Het postaantal en het feit of ze een avatar hebben of niet is niet zo relevant in dit topic, wijsneus. Ga nu maar weer in ONZ spelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zeg, als je even met je bolle ogen iets hoger kijkt dan zie je dat ik net een serieuze post heb gedaan. Ik maak de mensen er allen even alert op dat er plotseling wel erg veel avatarloze newbies met een laag postaantal tussen komen zitten.
Flikker nou lekker een end op klein kindjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:23 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Doe eens gewoon rustig, opgefokt figuur. Die mensen posten hier. Het postaantal en het feit of ze een avatar hebben of niet is niet zo relevant in dit topic, wijsneus. Ga nu maar weer in ONZ spelen.
Post eens gewoon inhoudelijk, Tweaker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Flikker nou lekker een end op klein kindje
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach, mijn moeder was zo'n naief 17 jarig meissie en mijn vader zo'n ouwe snoeper van 34 jaar. Ondanks zijn niet-fatsoenlijke intenties is hij wel met haar getrouwd (en gebleven tot zijn dood) en hebben ze twee geweldige kinderengekregen.
Maar jij hebt gelijk hoor, iedereen is standaard!![]()
Ahaaa nu snap ik je!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ga je er vanuit dat ik dan net zo kortzichtig ben als jij?
jij snapt het niet helemaal he.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:49 schreef Mieks het volgende:
[..]
Ja alleen leeft iemand van 16 in een TOTAAL andere wereld dan iemand van 27.
Maar maakt niet uit..
Pervers is het zeker
Ik denk dat je heel veel niet snapt. Ik denk dat jij teveel in standaarden denkt. Ik heb op de middelbare school in de klas gezeten bij een meisje van 13 die een relatie had met een jongen van 21 jaar oud. Ik weet nog dat zij, behalve bloedmooi, veel verder, volwassener, was dan de rest. En haar keuze was bewust. Ze was op die jongen verliefd geworden en hij op haar. De natuur kun je nu eenmaal niet dwingen.quote:
Dat kun je zelf toch wel raden?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:23 schreef SuperMOM het volgende:
Maar oke vanaf 16 mag het dus "wettelijk" maar dan nog wat moet je als kerel van pak um beet.. 30?? met een MEISJE van 16 dan???
nu niet meer he , met je gebroken pielequote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:33 schreef Koewam het volgende:
[..]
Hij maakt maar een grapje hoor... Ik speel vooral met m'n piele
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |