Mooie overgang . . .quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:55 schreef mrdoctor het volgende:
[..]
Nou ik had pas op mijn 17e voor het eerst sex en dat vind ik een heel normale leeftijd.![]()
nee hehe het zijn 2 volwassenen (beide boven de 21.....)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:05 schreef LSS het volgende:
zij is 25 en hij is 37, maar daar hoor je nooit iemand over.
Als je zo schrijft dan mag zulk gedrag inderdaad, want conform de heersende opvatting binnen de groepquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:40 schreef Onsokumaru het volgende:
uhm.. ik was toen 23 toen ik mijn meisje leerde kennen op mn werk ze was een vakantiekracht.
ze was net 16 jaar geworden.. na 1 keer uitgaan duikten doken we gelijk in de ochtend het bed in !!
En lekker dat het was !!
Volgens mij mag het best.. ben zelf ook versierd toen ik 16 was , door een 32 jarige vrouw tijdens een busreis naar Spanje... (0)(0) Goddamn.. Tietn dat die dat wijf had !!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:40 schreef Onsokumaru het volgende:
uhm.. ik was toen 23 toen ik mijn meisje leerde kennen op mn werk ze was een vakantiekracht.
ze was net 16 jaar geworden.. na 1 keer uitgaan duikten we gelijk in de ochtend het bed in !!
En lekker dat het was !!
Volgens mij mag het best.. ben zelf ook versierd toen ik 16 was , door een 32 jarige vrouw tijdens een busreis naar Spanje... (0)(0) Goddamn.. Tietn dat die wijf had !!
een 32jarige vrouwquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:40 schreef Onsokumaru het volgende:
ze was net 16 jaar geworden.. na 1 keer uitgaan duikten we gelijk in de ochtend het bed in !!
En lekker dat het was !!
Volgens mij mag het best.. ben zelf ook versierd toen ik 16 was , door een 32 jarige vrouw tijdens een busreis naar Spanje... (0)(0) Goddamn.. Tietn dat die wijf had !!
Ik was 17 en ben ontmaagd door een 32 jarige vrouw, het was een ontzettend lekker wijf en een onvergetelijke ervaring dus heb er absoluut geen spijt van!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:48 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
een 32jarige vrouwik moet er neit aan denken, over 15 jaar mss.. en als je 40 bent en je hebt iets met een vrouw van 32, heb je je dingen wel weer goed voor elkaar geloof ik
Je doet je naam eer aan, SickSickSickquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik was 17 en ben ontmaagd door een 32 jarige vrouw, het was een ontzettend lekker wijf en een onvergetelijke ervaring dus heb er absoluut geen spijt van!
(ik dacht overigens dat ze ergens in de twintig was en dat dacht ze ook van mij)
Zo sick vond ik het niet, eerder lekker!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:57 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan, SickSickSick
Zekerz dus mag ik nog een tijdje door kleine meiskes rammenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:08 schreef Rikku het volgende:
Als er 7 jaar verschil is (of meer dus) dan is het officieel pedofilie (dus strafbaar).
Totdat ze 16 wordt, is het legaal. Je bent dus niet strafbaar![]()
Meisjes van zestien hebben tegenwoordig al een uitgewoonde en uitgelubberde kut.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:27 schreef Ciurlizza het volgende:
Lekker nauw!
Jij weet er alles van geloof ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Meisjes van zestien hebben tegenwoordig al een uitgewoonde en uitgelubberde kut.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:03 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Jij weet er alles van geloof ik.
Hey hey hey!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:57 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
@ Darkwolf: En hou oud zijn ze als je je medicatie niet krijgt? 13 jaar, lul, dat is nog een kind! Ben jij niet goed bij je hoofd ofzo? En kom dan niet aanzetten met dat slappe gelul in de trand van "ja maar, ze is heel volwassen voor haar leeftijd.."
Ja love sees no species.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
![]()
En overigens ben je volgens je profiel geboren in 1982, dat maakt geen 18 naar mijn idee.
Dezelfde soort. En als je per sé Engels wil schrijven, doe het dan goed. Het is en zijn species.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja love sees no species.
En de rest mag je er zelf bij bedenken.![]()
(Dit topic ging nog altijd over dezelfde specie en leeftijds verschillen.)
...En misschien ben ik nu wel 23 en was ik toen 18?![]()
Hoezo stel?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:45 schreef Nerdmans het volgende:
Stel je bent 24 en je ontmoet een leuk meisje van 16.
Jullie hebben sex met elkaar.
Mag dat wettelijk gezien eigenlijk wel?
16 jaar is anders wel een aardige leeftijd waarop al gesexed wordt, zowel 'vroeger' als nu.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ben ik nou zo vreemd? (en ik maar denken dat ik gewoon vreemd ben). Maar ik deed echt hele andere dingen toen ik 16 was hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |