ik maak me er ook totaal niet druk om hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ohw...je leest nog de FP-reakties?Kan me nou niet echt druk maken om een paar "puber-meningen" Daarmee doelend op het feit dat de gemiddelde mening van een gemiddelde puber gemiddeld toch iets wat ongenuanceerd, ongeinformeerd en slecht beargumenteerd is.....ook al vinden die gemiddelde pubers dat van niet.
![]()
Uiteraard heb ik het niet over dat handje vol goed geinformeerde pubers die zo nu en dan ook nog wel eens zich laten horen.![]()
Joh, de meesten van die types denken überhaubt niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik maak me er ook totaal niet druk om hoormaar ik vond het toch wel apart dat er toch nog zo over gedacht wordt..
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Joh, de meesten van die types denken überhaubt niet.![]()
Ik?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ohw...je leest nog de FP-reakties?Kan me nou niet echt druk maken om een paar "puber-meningen" Daarmee doelend op het feit dat de gemiddelde mening van een gemiddelde puber gemiddeld toch iets wat ongenuanceerd, ongeinformeerd en slecht beargumenteerd is.....ook al vinden die gemiddelde pubers dat van niet.
![]()
Uiteraard heb ik het niet over dat handje vol goed geinformeerde pubers die zo nu en dan ook nog wel eens zich laten horen.![]()
Je mag helemaal voor je zelf uitmaken bij welke groep je hoort.....aardig he van mij.quote:
Dus gewoon een keer echt werken voor je geld bedoel je.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:06 schreef creno het volgende:
ff pauze thuis en daarna tot 8 uur werken en alsof dat nog niet alles is moet ik daarna nog naar een vergadering
Bij de lievequote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je mag helemaal voor je zelf uitmaken bij welke groep je hoort.....aardig he van mij.
Zooooow arrogant zeg.quote:
Duidelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal liev, eikel.![]()
quote:
Mot je een nieuw kopen!quote:
Maar ik heb geen zin om z'n fotoboek op te zoeken om overheen te droolen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef Semisane het volgende:
[..]Wat is dat nou voor een rare vraag....je weet toch wel dat wizzard niet voor 2 uur uit z'n nest komt rollen over het algemeen.
![]()
Mischien heb ik er nog wel 1-tje in een verhuisdoos liggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
*naar neckerman surf*
of hadden ze die nu bij de pabo?
Lui kind.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar ik heb geen zin om z'n fotoboek op te zoeken om overheen te droolen.![]()
ik kom er aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Mischien heb ik er nog wel 1-tje in een verhuisdoos liggen.Mag je zo hebben dan hoor....of je komt langs voor een massage...mag ook.
![]()
Lui kind? Ik ben de hele dag bezig geweest met ehrm..quote:
Ach kind toch....tijgerbalsem is zo 1995quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kom er aan![]()
![]()
![]()
tijgerbalsem werkt toch niet... ja het word warm... maar dan heb je het ook gehad
Goeie massage, zonnebank nemen en een hete douche.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kom er aan![]()
![]()
![]()
tijgerbalsem werkt toch niet... ja het word warm... maar dan heb je het ook gehad
Hmmm zonnebank heb ik nie voor je...maar een bad wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:00 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Goeie massage, zonnebank nemen en een hete douche.
Tsk tsk tsk....language...language my dear.quote:
tempting, temptingquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach kind toch....tijgerbalsem is zo 1995Ik heb een beter spulletje thuis liggen.....en ook een kleine collectie aan massage olieen.
![]()
![]()
Bij teveel gebruik wel ja.quote:
dadelijk inderdaad ff onder de infra rood lampen gaan liggenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:00 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Goeie massage, zonnebank nemen en een hete douche.
Ja en zoals een echt "proffesional" gaat het me uiteraard alleen om de massage en jouw welzijn.....laat dat wel even duidelijk zijn.quote:
Maar je bent geen hoer!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:09 schreef Great_Expectations het volgende:
*herken*
[Homo] 1152 - Met een infraroodlamp naakt achter het raam....
Hoezo "dat dan weer niet".quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maar je bent geen hoer!Dat dan weer niet.
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef Semisane het volgende:
[..]Wat is dat nou voor een rare vraag....je weet toch wel dat wizzard niet voor 2 uur uit z'n nest komt rollen over het algemeen.
![]()
quote:
nooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:38 schreef Cybart het volgende:
You Are The One, You're My Number One
![]()
als je het er niet mee eens bent moet je niet naar griekenland op vakantie gaanquote:
het is niet dat ik het zo'n vreselijk lied vind.. maar dat het nu weer in m'n kop zit de komende weekquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
als je het er niet mee eens bent moet je niet naar griekenland op vakantie gaan
echt overal kwam dit voorbij
zelfs mijn vrienden (all not gay) zongen het uit volle borst mee
beats carnaval festivalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
het is niet dat ik het zo'n vreselijk lied vind.. maar dat het nu weer in m'n kop zit de komende week
Moeten we dan maar weer dat lijstje tevoorschijn halen van wat jij wel allemaal bent?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoezo "dat dan weer niet"..
Dat zeg ik....over het algemeen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |