Mondmatig met zuurstof opblazen..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:15 schreef wonderer het volgende:
voor je het weet word je opgepakt als je die woorden blijft bezigen, CDPNet als die vent op Schiphol.
En Rocky, Wiz is schattig
Veronica Mars..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:43 schreef wonderer het volgende:
24?
Heb je keelpijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
en die trachitol helpt geen ****
Stop the fairy dragons from having anal intercourse with Lady Armalda. Firewings LVL 60! GO!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
fairy dragons heb je ook in world of warcraft
ja keelpijn.. ik was dit weekend al ziek, en toen ben ik door de stromende regen 's nachts naar huis gefietst.. niet heel erg verstandig geloof ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heb je keelpijn?
Probeer eens een drankje gebaseerd op broomhexine. Werkt bij mij perfecto![]()
Trachitol werkt niet altijd nee. M'n ma kwam toen met dat drankje aanzetten... what a relievequote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja keelpijn.. ik was dit weekend al ziek, en toen ben ik door de stromende regen 's nachts naar huis gefietst.. niet heel erg verstandig geloof ik
zoiets jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Stop the fairy dragons from having anal intercourse with Lady Armalda. Firewings LVL 60! GO!
zoiets?
wat zat er nog meer in? gal van een kikker, hars van een treurwilg?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:23 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Trachitol werkt niet altijd nee. M'n ma kwam toen met dat drankje aanzetten... what a relieve
Whaha geen idee... 't schijnt naar banaan te moeten smaken, maar dat valt tegen *grin*quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wat zat er nog meer in? gal van een kikker, hars van een treurwilg?
Ohw...je leest nog de FP-reakties?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
'Iran gaat weer homo's ophangen'
die reacties erop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |