quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, zo nu en dan scharrelt er een juweeltje tussendoor
Ik vind jou ook geen plezierige user, maar dat is geen reden om me aan te gaan lopen stellenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:18 schreef hermandeperman het volgende:
IK WORD GODVERDOMME GEK VAN DAT TYPGEBREK VAN JE KUTALEXXXXXX!!!!!!!!!!!
ER IS GODDOMME GEEN TOUW AAN VAST TE KNOPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind jou ook geen plezierige user, maar dat is geen reden om me aan te gaan lopen stellen
jaja, we weten nu wel dat je niet op vrouwen valtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:19 schreef hermandeperman het volgende:
EN DAN OPEN JE OOK NOG EEN JODEN SC![]()
![]()
![]()
![]()
VAN EEN OF ANDER KUTKIND NOTABENE
![]()
![]()
![]()
![]()
En spot niet met de naam van Lady Baraquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ikt ypg oddomeme niet iederere zin onleesbara
hèhè, t zal gezellig zijn daar in de autoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze zit me net plaatjes van hunzelf door te smsen... ik die van m'n kat terug.![]()
Welke user vind jij wel leuk danquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind jou ook geen plezierige user, maar dat is geen reden om me aan te gaan lopen stellen
diepe gesprekken na 30 jaar , elk jaar weer samen hetzelfde stuk heen en weer rijdenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hèhè, t zal gezellig zijn daar in de auto![]()
Waarom SMS je nooit foto's van je poes naar mij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze zit me net plaatjes van hunzelf door te smsen... ik die van m'n kat terug.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |