quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, zo nu en dan scharrelt er een juweeltje tussendoor
Ik vind jou ook geen plezierige user, maar dat is geen reden om me aan te gaan lopen stellenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:18 schreef hermandeperman het volgende:
IK WORD GODVERDOMME GEK VAN DAT TYPGEBREK VAN JE KUTALEXXXXXX!!!!!!!!!!!
ER IS GODDOMME GEEN TOUW AAN VAST TE KNOPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind jou ook geen plezierige user, maar dat is geen reden om me aan te gaan lopen stellen
jaja, we weten nu wel dat je niet op vrouwen valtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:19 schreef hermandeperman het volgende:
EN DAN OPEN JE OOK NOG EEN JODEN SC![]()
![]()
![]()
![]()
VAN EEN OF ANDER KUTKIND NOTABENE
![]()
![]()
![]()
![]()
En spot niet met de naam van Lady Baraquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ikt ypg oddomeme niet iederere zin onleesbara
hèhè, t zal gezellig zijn daar in de autoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze zit me net plaatjes van hunzelf door te smsen... ik die van m'n kat terug.![]()
Welke user vind jij wel leuk danquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind jou ook geen plezierige user, maar dat is geen reden om me aan te gaan lopen stellen
diepe gesprekken na 30 jaar , elk jaar weer samen hetzelfde stuk heen en weer rijdenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hèhè, t zal gezellig zijn daar in de auto![]()
Waarom SMS je nooit foto's van je poes naar mij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze zit me net plaatjes van hunzelf door te smsen... ik die van m'n kat terug.![]()
Strakke aktiequote:
Ik val inderdaad niet op kinderen van 10 neequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jaja, we weten nu wel dat je niet op vrouwen valt
MMSquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom SMS je nooit foto's van je poes naar mij?
weekendje?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Strakke aktievraag me af hoeveel man/dagen daaran gewerkt is
Alexxxx berijd graag roodkapjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:29 schreef ThaFreak het volgende:
wtf is dit weer voor een OP dan![]()
zit dan ook geen enkele link met het forum aan![]()
Zulks probeerde ik ook al duidelijk te makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:29 schreef ThaFreak het volgende:
wtf is dit weer voor een OP dan![]()
heeft dan ook totaal NIETS met pta te maken de OP![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:38 schreef ThaFreak het volgende:
laatste keer dat ik hem edit![]()
volgende gaat zonder pardon dicht....
zorg dat er tenminste een beetje binding is met PTA.....
DUIKbootquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak je er ook gelijk nog een boot van
toevallig gisteren (of was het nou vrijdag?)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:52 schreef BoJo het volgende:
als je het niet kan, kan je dat ook gewoon toegeven hoor![]()
Ik zal je niet lastigvallen met de technische problemen die je krijgt bij zo'n kutdingquote:
dan hebben ze bij jou die op de versnellingsbak genomen.. de "gever" zeg maar.. ik heb de "nemer" gedaan, die zit in de auto achter je koppelingspedaalquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:00 schreef BoJo het volgende:
Ducatodaar heb ik mee door het Amsterdamse Bos heen gescheurd toen er 1 of andere maraton was en wij moesten pendelen tussen de parkeerplaatsen.
Toen ze mijn koppelingscyllinder moesten vervangen van mijn 155 waren ze ook lang bezig, er moest ook eerst van alles uitgebouwd worden onder de motorkap![]()
ja maar niet als van rotheid de bouten afbrekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:01 schreef BoJo het volgende:
maar draagarmen was een stuk makkelijker, daar was ik zelf bij toen een clublid het voor me deed.![]()
op de bodem belanden zonder aandrijvingquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zal je niet lastigvallen met de technische problemen die je krijgt bij zo'n kutding![]()
Maar scheepsbouwkundig zijn die krengen echt ongekend mooi
ja moest beide bij mij. En toen dat ze klaar waren kwamen ze erachter dat de koppelingsplaten ook eigenlijk vervangen hadden moeten worden. dagje langer auto kwijtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:02 schreef Youp het volgende:
[..]
dan hebben ze bij jou die op de versnellingsbak genomen.. de "gever" zeg maar.. ik heb de "nemer" gedaan, die zit in de auto achter je koppelingspedaal
whoei... en dat alles omdat het zo lastig zit... ik heb eens koppelingsplaten van een oudere volvo (met rwd nog) vervangen in 4 uurtjes tijd en dat was toen ik totaal nog geen sleutelervaring had... wel een goed werkplaatshandboekquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja moest beide bij mij. En toen dat ze klaar waren kwamen ze erachter dat de koppelingsplaten ook eigenlijk vervangen hadden moeten worden. dagje langer auto kwijt
drukcilindertjes had ik het over.. daarbij heb ik gezegd dat die draagarm kut ging omdat van rotheid alles afbrakquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:05 schreef PeuRac het volgende:
Eeuh, toch gek, de draagarm bij een 155 en ook bij de 145/146 is vrij snel en simpel te vervangen, vraag ik me toch af wat jij hebt gedaan. En loop niet te bull-shitten dat koppelingen makkelijk zijn, dat is het bij geen enkele auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |