Mrquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:42 schreef zwaaibaai het volgende:
Goedemorgen slowchatters
Gefeliciteerd mr blink!
* nixxx meegluurtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:24 schreef Blinky het volgende:
[..]
Mr
* Blinky niet snapt en in eigen bloesje gluurt en tegen weelderige boezem aankijkt.
Na nadere bestudering van de evolutie leer van Darwin, het bestuderen van twee docu's op National Geographic Channel en je fotoboek, moet ik echter constateren dat eerder gedane uitspraken mijnerzijds volkomen onterrecht was.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:24 schreef Blinky het volgende:
[..]
Mr
* Blinky niet snapt en in eigen bloesje gluurt en tegen weelderige boezem aankijkt.
quote:
Het is je voor deze keer vergevenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:31 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Na nadere bestudering van de evolutie leer van Darwin, het bestuderen van twee docu's op National Geographic Channel en je fotoboek, moet ik echter constateren dat eerder gedane uitspraken mijnerzijds volkomen onterrecht was.
Sorry mrs Blink.....
Ik sliep alleen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:37 schreef nixxx het volgende:
waar was jij gisternacht? nou moest ik het met mel alleen doen
dan had ik mel tenminste nogquote:
quote:
Wordt dat weer herhaald? Sjeesquote:
Als je er in kan zitten/liggenquote:
Fok is bad for ya, m'kayquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:27 schreef melismay het volgende:
Juistem... Maar ik ben 5 seconden binnen en ze hebben mijn stoel ingepikt
Ga ze maar eens vertellen dat ik dat stout van ze vind!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:27 schreef melismay het volgende:
Juistem... Maar ik ben 5 seconden binnen en ze hebben mijn stoel ingepikt
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ga ze maar eens vertellen dat ik dat stout van ze vind!!!
Die liggen toevalligerwijs nog hier in de tuin.... Toch fijn zo'n broertje dat nooit opruimtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:36 schreef Pheno het volgende:
En dat ze een autoband op ze gaat gooien!
Je hebt de benodigdheden gewoon bij de hand! Gebruiken die hap!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Die liggen toevalligerwijs nog hier in de tuin.... Toch fijn zo'n broertje dat nooit opruimt
Girlpower!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je hebt de benodigdheden gewoon bij de hand! Gebruiken die hap!
maar wel effectiefquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:58 schreef nixxx het volgende:
eeehm we gaan toch geen zuidafrikaanse lynch doen met het broertje van melismens?
autoband om nek en de fik erin, das wel weer erg grof voor het inpikken van een stoel
whehe.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:01 schreef nixxx het volgende:
tuinslang erop, dan is het een natte doos, vriend van je broertje ook weer blij
Ik moest lachenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:01 schreef nixxx het volgende:
tuinslang erop, dan is het een natte doos, vriend van je broertje ook weer blij
Vooruitgang.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:29 schreef melismay het volgende:
En dat voor iemand die eigenlijjk altijd praat?!
wat was dat nou in hvjjn?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:56 schreef melismay het volgende:
Hahaha, het wordt tijd dat we gezelschap krijgen hier
Waar is Nixxxmens? En Pheno? En Marcb? En Cc? En blinky? En de rest die ik vergeten ben....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja, want die ging echt te ver. Die was echt TE triest. Ik ben niet eens te beroerd om dat toe te geven.![]()
Ik snap er niets van. Ze kunnen toch niet net allemaal vandaag een leven hebben?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Waar is Nixxxmens? En Pheno? En Marcb? En Cc? En blinky? En de rest die ik vergeten ben....
Niks
Ja dat vind ik ook niet kunnen hoor! Mn pa wil ook voetbal kijken, maar hij gaat gelukkig boven kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:05 schreef melismay het volgende:
Straks zijn ze allemaal voetbal kijken! Ik ga gewoon van achter de computer kijken... Tsss, mensen die in een cafe kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |