Nee zeg nog zo'n briljanti, komt ie nu meequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
Ah nee, nixxx toch, zelf je bier opdrinken, wat een ramp, had je het niet beter weg kunnen gooien dan?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:08 schreef melismay het volgende:
Mogen we nu allemaal niet socializen met jou nixxx???? Door 1 stom iets van Twist?!
Komt U uit Drenthe soms?quote:
Dat bedoel ik maar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:55 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft een groot hart, maar door misbruik is het niet meer voor iedereen bestemd
Happy tree friends!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:58 schreef Pheno het volgende:
Happy tree family?
Eindelijk een kennerquote:
oeh spannendquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:03 schreef nixxx het volgende:
ik kan best tegen bloed... maar heb er geen zin an ... vanavond
eerste keer bloed doneren ging bij mij niet helemaal goed... maar nu geen probleem meer, fijn is anders, maar 't is voor een goed doelquote:
Wacht maar afquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:05 schreef melismay het volgende:
Ga je morgen wel mijn benen afhakken dan
Ik had al een vermoeden jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wacht maar af
don't you know i'm loco
![]()
Raar eigenlijk zoiets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:07 schreef Pheno het volgende:
ik heb er zo'n hekel aan. Al zie ik die dingen op tv
Voor de rest kijk ik graag naar horrorfilms, no prob. Maar injectienaalden
Hoiquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:29 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd Blinky!
En hoi ook allemaal!
Niet dat ik een partypooper wil zijn, maar svp naamtopics met mate inzetten.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:25 schreef nixxx het volgende:
een vriend van me kan niet tegen bloed, ook niet op tv, die viel bijna flauw bij een voorlichtingsfilmpje over vuurwerk op VWO
Sorry Ccquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:29 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd Blinky!
En hoi ook allemaal!
Niet dat ik een partypooper wil zijn, maar svp naamtopics met mate inzetten.
Foeiquote:
Waar zie je me wel niet voor aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:32 schreef melismay het volgende:
[..]Je hebt hem daar hopelijk nog erg lang mee gepest?
Oe! Ga je dat met ons delen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Waar zie je me wel niet voor aanik had iets veel leukers om hem mee te pesten
Ik zei toch al dat het me speet?quote:
Nee, hij fokt ook wel eensquote:
Das wel een beetje jammerquote:
Omdat ik blijkbaar een voorspelbare volgens de regeltjes mod benquote:
quote:
Maar ik versta geen italiaansquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:41 schreef Pheno het volgende:
* Pheno plays Riccardo Cocciante - Margherita
Beter dan die duivelse Borsato
* melismay haalt opgelucht ademquote:
Ik ook niet, maar er zit meer passie in dan die arrogante kwalquote:
hahahaha nee toch maar niet, hij weet ook teveel vervelende dingen van mij.... met fotos etcquote:
Blackmailingquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
hahahaha nee toch maar niet, hij weet ook teveel vervelende dingen van mij.... met fotos etc
Foto's zijn goed!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
hahahaha nee toch maar niet, hij weet ook teveel vervelende dingen van mij.... met fotos etc
tsja, ik geef niet zomaar exclusivesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Foto's zijn goed!Ik heb ook nog een foto van Nixxx... Beetje jammer dat die ook gewoon in het topic stond
![]()
Lijkt me duidelijk dat jij die dingen over jezelf incl foto's gewoon hier in het topic gaat onthullen, kun je daarna veilig roddelen over die andere. Het is zooo simpel Nixxx.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ooit zal iemand me er veel geld voor gevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsja, ik geef niet zomaar exclusives
Ik ben zo blij dat er amper roddels over mij te vertellen zijn Of dat niemand ze op fok tenminste weetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat jij die dingen over jezelf incl foto's gewoon hier in het topic gaat onthullen, kun je daarna veilig roddelen over die andere. Het is zooo simpel Nixxx.![]()
Ow come on, we zijn onder bekenden hierquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow come on, we zijn onder bekenden hier
Ow, als mijn info klopt ben ik daar ook wel eens voorbij gekomenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:57 schreef nixxx het volgende:
[..]ik ben niet gek
het begint hier en het eindigt in yvonnes roddelrubriek...
Beetje jammer Pheno, ik ben zo benieuwd naar jou en je Pheninnetjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:07 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft geen roddels. Ook geen foto's
Ik zet me niet meer in het openbaar neerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Beetje jammer Pheno, ik ben zo benieuwd naar jou en je Pheninnetje
Ik heb een emailadres hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zet me niet meer in het openbaar neer
Ja en?quote:
Dan kun je toch even leuk een fotootje van jullie mailen?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:18 schreef nixxx het volgende:
zou mel niet een kloon van yvonne kunnen zijnop zoek naar roddels in renpee
Mel ziet er in het echt heul niet uit als Yvonne!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:18 schreef nixxx het volgende:
zou mel niet een kloon van yvonne kunnen zijnop zoek naar roddels in renpee
Mij beschuldigen van op zoek te zijn naar roddels.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:20 schreef nixxx het volgende:
wat nou beledigd, yvonne is best een schatje
Thanx babequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mel ziet er in het echt heul niet uit als Yvonne!![]()
Whatever, als ik al geen eens meer interesse mag tonen....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:23 schreef nixxx het volgende:
dat doen vrouwen toch op de automatische pilootjullie noemen het alleen vriendelijke belangstelling
nee, ik weet niet hoe dat moet. Ik snap net hoe fok werktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan kun je toch even leuk een fotootje van jullie mailen?
Flauw hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik weet niet hoe dat moet. Ik snap net hoe fok werkt
lieve lustquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:41 schreef melismay het volgende:
Hahaha die gozer uit "Lieve lust" is ook verliefd op zijn postboderin
Ja, dat is zo'n nieuw programma op Talpa... Ik denk dat het een actrice is, dus rustig maar nixxxquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
lieve lustals ie maar van de leuke postboderinnetjes op mijn vestiging af blijft
ow dan is het goed.. ik kijk maar weinig tv dus vandaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n nieuw programma op Talpa... Ik denk dat het een actrice is, dus rustig maar nixxx
Het zalquote:
Nou dan ben je nu weer helemaal op de hoogtequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow dan is het goed.. ik kijk maar weinig tv dus vandaar
Kom je wel op de meet dan?quote:
Waarom niet? Ik wil alleen niet zo nodig mijn hoofd in makkelijk te versturen formaat over het internetquote:
Hoezo paranoidequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik wil alleen niet zo nodig mijn hoofd in makkelijk te versturen formaat over het internet
Zekers. Plus dat ik niemand een hartverzakking wil aandoenquote:
Niet na mijn foto te hebben gezienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:06 schreef melismay het volgende:
Tsss mijn hart is prima in orde
Doeg!
Ach, stel je niet aan!quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wil wel een preview 1 september.
Ik heb nog heul geen antwoord van hem en pheninnetje gehad dus juich niet te snel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:00 schreef melismay het volgende:
[..]1 september? Komt Pheno ook?! Dan moet ik wel komen!!!!
Komen er nog meer mensen die ik ken!?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb nog heul geen antwoord van hem en pheninnetje gehad dus juich niet te snel.
Een hele kliek slowchatters is invited.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Komen er nog meer mensen die ik ken!?
En ?? Wat heeft ze er allemaal inzitten ??quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:20 schreef melismay het volgende:
* melismay duikt in de wijnkast van d'r moeder![]()
Een hele kliek, dat is helemaal niet vaag ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een hele kliek slowchatters is invited.
Weinigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En ?? Wat heeft ze er allemaal inzitten ??
Dan heb ik er nog niks aan . . .quote:
Wat wil je dan? Dan kan ik er wel special 1 voor je gaan halen anders hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog niks aan . . .![]()
Champagne drink ik alleen met oud & nieuw of met speciale gelegenheden, maar die heb ik niet meer. Je mag voor mij wel een fles rode wijn halen . . .quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:19 schreef melismay het volgende:
Wat wil je dan? Dan kan ik er wel special 1 voor je gaan halen anders hoorEr ligt trouwens nog wel een hele dure fles champagne
![]()
Ow die ligt hier nog wel!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Champagne drink ik alleen met oud & nieuw of met speciale gelegenheden, maar die heb ik niet meer. Je mag voor mij wel een fles rode wijn halen . . .
Nu ga ik echt naar bed, terusten
Bijna heul mn toffe fokkers lijst dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Een hele kliek, dat is helemaal niet vaag ofzo
Weet je... Dat bijna doet t mquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bijna heul mn toffe fokkers lijst dan.![]()
voorbarig hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:30 schreef melismay het volgende:
* melismay doet het licht maar vast uit, er is hier toch niemand meer...
Jij was er mee begonnen, dan mag ik t ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:00 schreef nixxx het volgende:komen de oneerbare voorstellen nu ook al van jouw kant
ik hou meer van het groepsgebeurenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:05 schreef melismay het volgende:
Ik heb nu... Even denken.. 3 fok!kers gemeet... en dat was allemaal 1-on-1
Aaah de singlesorgiemeet ik weet het nog niet hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:08 schreef melismay het volgende:
Ik denk dat ik dat in het vervolg ook leuker vindDe eerste keer was sort of date, dus dat doe je dan met z'n tweeen
En die andere 2 zijn vrienden geworden waar ik zeker ook nog veel vaker mee af ga spreken, dus dan maakt dat goepsgebeuren ook niet uit
De volgende meet wordt dat singles ding, als ik tenminste kanDan kom je ook gewoon die kant uit
Hmmm.. even denken... of je moet even goed gaan slijmen bij Twistquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
Aaah de singlesorgiemeet ik weet het nog niet hoor
ho wacht.. hier moet nog even opheldering verschaft wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmmm.. even denken... of je moet even goed gaan slijmen bij Twist
Die geeft binnenkort samen met iemand anders een feestje, als je nou zorgt dat je lief bent, mag jij misschien ook wel komenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
ho wacht.. hier moet nog even opheldering verschaft worden
Dat moet je ook niet doe-hoen !!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:16 schreef melismay het volgende:
* melismay doet het licht uit en stoot nog ergens tegenaan
A long time ago in a galaxy far, far away . . .quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:02 schreef melismay het volgende:
Ow, als mijn info klopt ben ik daar ook wel eens voorbij gekomen![]()
Dank je welquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik blijkbaar een voorspelbare volgens de regeltjes mod ben.
Voor een verjaardag wil ik echter best een oogje dichtknijpen:.
Maar ik moet het dan inderdaad toch nog even melden.
zo iets, ik ga naar lowlands:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:44 schreef Copycat het volgende:
Goeiemorgen!
Heb je bijna vakantie, zwaaibaai?
Heel veel plezier zwaaibaai.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:47 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
zo iets, ik ga naar lowlands:
gratis kaartje
1 nachtje werken
veel, heel veel, veler, veelst, veelstst, veelststst concerten zien
feest, drank, drugs,![]()
![]()
regen, iglo tentje, zon op je tent, drijvend op de hete lucht naar buiten,![]()
![]()
Maar goed, ik heb er zin an, het is een soort vakantie voor me, aangezien ik niet meer vakantie dagen heb dit jaar ( leuk zo'n nieuwe baan), dus ik ga vakantie houden...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet er wel voor werken, maar dan heb je ook wat..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:03 schreef Blinky het volgende:
Zwaaibaai! Veel plezier! Netjes gratis kaartje gescoord man!
Mrquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:42 schreef zwaaibaai het volgende:
Goedemorgen slowchatters
Gefeliciteerd mr blink!
* nixxx meegluurtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:24 schreef Blinky het volgende:
[..]
Mr
* Blinky niet snapt en in eigen bloesje gluurt en tegen weelderige boezem aankijkt.
Na nadere bestudering van de evolutie leer van Darwin, het bestuderen van twee docu's op National Geographic Channel en je fotoboek, moet ik echter constateren dat eerder gedane uitspraken mijnerzijds volkomen onterrecht was.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:24 schreef Blinky het volgende:
[..]
Mr
* Blinky niet snapt en in eigen bloesje gluurt en tegen weelderige boezem aankijkt.
quote:
Het is je voor deze keer vergevenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:31 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Na nadere bestudering van de evolutie leer van Darwin, het bestuderen van twee docu's op National Geographic Channel en je fotoboek, moet ik echter constateren dat eerder gedane uitspraken mijnerzijds volkomen onterrecht was.
Sorry mrs Blink.....
Ik sliep alleen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:37 schreef nixxx het volgende:
waar was jij gisternacht? nou moest ik het met mel alleen doen
dan had ik mel tenminste nogquote:
quote:
Wordt dat weer herhaald? Sjeesquote:
Als je er in kan zitten/liggenquote:
Fok is bad for ya, m'kayquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:27 schreef melismay het volgende:
Juistem... Maar ik ben 5 seconden binnen en ze hebben mijn stoel ingepikt
Ga ze maar eens vertellen dat ik dat stout van ze vind!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:27 schreef melismay het volgende:
Juistem... Maar ik ben 5 seconden binnen en ze hebben mijn stoel ingepikt
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ga ze maar eens vertellen dat ik dat stout van ze vind!!!
Die liggen toevalligerwijs nog hier in de tuin.... Toch fijn zo'n broertje dat nooit opruimtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:36 schreef Pheno het volgende:
En dat ze een autoband op ze gaat gooien!
Je hebt de benodigdheden gewoon bij de hand! Gebruiken die hap!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Die liggen toevalligerwijs nog hier in de tuin.... Toch fijn zo'n broertje dat nooit opruimt
Girlpower!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je hebt de benodigdheden gewoon bij de hand! Gebruiken die hap!
maar wel effectiefquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:58 schreef nixxx het volgende:
eeehm we gaan toch geen zuidafrikaanse lynch doen met het broertje van melismens?
autoband om nek en de fik erin, das wel weer erg grof voor het inpikken van een stoel
whehe.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:01 schreef nixxx het volgende:
tuinslang erop, dan is het een natte doos, vriend van je broertje ook weer blij
Ik moest lachenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:01 schreef nixxx het volgende:
tuinslang erop, dan is het een natte doos, vriend van je broertje ook weer blij
Vooruitgang.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:29 schreef melismay het volgende:
En dat voor iemand die eigenlijjk altijd praat?!
wat was dat nou in hvjjn?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:56 schreef melismay het volgende:
Hahaha, het wordt tijd dat we gezelschap krijgen hier
Waar is Nixxxmens? En Pheno? En Marcb? En Cc? En blinky? En de rest die ik vergeten ben....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja, want die ging echt te ver. Die was echt TE triest. Ik ben niet eens te beroerd om dat toe te geven.![]()
Ik snap er niets van. Ze kunnen toch niet net allemaal vandaag een leven hebben?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Waar is Nixxxmens? En Pheno? En Marcb? En Cc? En blinky? En de rest die ik vergeten ben....
Niks
Ja dat vind ik ook niet kunnen hoor! Mn pa wil ook voetbal kijken, maar hij gaat gelukkig boven kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:05 schreef melismay het volgende:
Straks zijn ze allemaal voetbal kijken! Ik ga gewoon van achter de computer kijken... Tsss, mensen die in een cafe kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |