Helemaal prima! RANJA + 1quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:20 schreef ranja het volgende:
bij gebrek aan lijstjes om 12.07 toch nog maar begonnen:
Ronnie & de Ronnies - Beestjes
Metallica - Creeping death
Radiohead - Creep
Linkin park - Crawling
Adam & the Ants - Ant music
Alice Cooper - Halo of flies
U2 - The fly
B 52's - Wig
TLC - Creep
Mercury rev - Chaising a bee
reserve: Nathalie Imburglia - Shiver
eens met grobbel.....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:07 schreef Grobbel het volgende:
En ik krijg weer jeuk van lijstjesvragen, maar goed. Ik kom later nog wel een keer kijken.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:39 schreef ranja het volgende:
Speciaal voor Bartrid en Grobbel: 10 nummers die te maken hebben met lijstjes, op wat voor manier dan ook.
Mij ook...iets van Radioheadquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
komt me wel bekend voor...
Hij wordt regelmatig op MTV vertoond! Bij MTV new iig.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:42 schreef ranja het volgende:
Ik ben nog niet verder dan SugarDat is (ook) een geweldig nummer trouwens.
Ik zou trouwens niet weten waar en/of wanneer ik een Ladytron clip heb gezien...
Goeie vraag!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Onder welke naam is dit gezellige duo bekend?
Binnenkort... nog niet voor zover ik weet. Maar blijkbaar wel al een 2e single dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
klinkt weer erg lekker! Is er dan een nieuwe cd van ze uit?
TheSilentEnigma +1quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dead can dance!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In augustus schijnbaar (en titel is "witching hour"):quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Binnenkort... nog niet voor zover ik weet. Maar blijkbaar wel al een 2e single dus.
En deze was ook snel! PEACEMAN + 1quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En deze was ook snel! PEACEMAN + 1
Dacht dat je er niet was, dus leek het me veilig om deze vraag te stellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |