Mij ook...iets van Radioheadquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
komt me wel bekend voor...
Hij wordt regelmatig op MTV vertoond! Bij MTV new iig.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:42 schreef ranja het volgende:
Ik ben nog niet verder dan SugarDat is (ook) een geweldig nummer trouwens.
Ik zou trouwens niet weten waar en/of wanneer ik een Ladytron clip heb gezien...
Goeie vraag!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Onder welke naam is dit gezellige duo bekend?
Binnenkort... nog niet voor zover ik weet. Maar blijkbaar wel al een 2e single dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
klinkt weer erg lekker! Is er dan een nieuwe cd van ze uit?
TheSilentEnigma +1quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dead can dance!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In augustus schijnbaar (en titel is "witching hour"):quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Binnenkort... nog niet voor zover ik weet. Maar blijkbaar wel al een 2e single dus.
En deze was ook snel! PEACEMAN + 1quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En deze was ook snel! PEACEMAN + 1
Dacht dat je er niet was, dus leek het me veilig om deze vraag te stellen![]()
Kun je nagaan wat ze zou doen bij bands die ze 'helemaal te gek' vindt. Volgens mij wordt dat vaak gevolgd met een tripje naar de computeraccessoirewinkel voor een nieuw toetsenbord.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, als je een band 'wel aardig' vindt herken je ze wat sneller...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:25 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ze zou doen bij bands die ze 'helemaal te gek' vindt. Volgens mij wordt dat vaak gevolgd met een tripje naar de computeraccessoirewinkel voor een nieuw toetsenbord.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:25 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ze zou doen bij bands die ze 'helemaal te gek' vindt. Volgens mij wordt dat vaak gevolgd met een tripje naar de computeraccessoirewinkel voor een nieuw toetsenbord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |