Uit de Televaag.quote:RTL is blij met eerste slag
AMSTERDAM - RTL (RTL4/5 en 7) is blij met de eerste slag die het mediaconcern heeft geslagen in de actuele strijd om de gunst van de kijkers. Dat zei RTL-baas Fons van Westerloo woensdag tijdens een presentatie van programma's van zijn tv-stations. "De oorlog met woorden is nu voorbij, we kunnen nu handelen met daden."
Door de komst van de nieuwe zender Talpa is het hele medialandschap veranderd. Ook RTL had ermee te maken. Bijvoorbeeld Beau van Erven Dorens van Boulevard vertrok naar NSE van Talpa. Hij werd bij Boulevard opgevolgd door Daphne Bunskoek en dat blijkt goed uit te pakken.
Dinsdagavond had Boulevard 796.000 kijkers en NSE 258.000. "Ik ben blij dat Boulevard gewoon doordendert met weer een kanjer achter de presentatiedesk", constateert Van Westerloo.
Diverse tv-deskundigen zijn van mening dat de strijd om de kijkers zich in eerste instantie zal afspelen in de vooravond (18.00-20.30 uur). In dat tijdvak presteert Talpa vooralsnog niet goed. Zo behaalde het programma Thuis dinsdag 138.000 kijkers, Je leven in de steigers 288.000 en Funniest Home Videos 194.000. Het primetimeprogramma dat daarop volgde, Joling & Gordon over de vloer, deed het overigens goed met 729.000 belangstellenden.
De vooravond is voor zenders zo belangrijk omdat die kijkers moet uitnodigen om ook naar de latere programma's te kijken. Van Westerloo is van mening dat het vrijwel uitgesloten is dat de huidige Talpa-vooravond nog veel extra kijkers aan zich kan binden. "Als je na zoveel pr toch niet meteen veel binnenhaalt, is het heel moeilijk ze alsnog binnen te krijgen." Volgens Van Westerloo kan Talpa wel wat aan de programmaformules gaan sleutelen, maar een hausse aan kijkers daardoor binnenhalen lijkt hem uitgesloten.
Zou ik ook zeggen als ik Fons wasquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:01 schreef vw_caddy het volgende:
Fons heeft er geen vertrouwen meer in:
[..]
Uit de Televaag.
Ja dat viel me wel op, onder een filmpje is het een hartstikke goede stem.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:02 schreef SlimShady het volgende:
[..]
anders zet ik 'm op Teletekst als zij praat.
Jup, tuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik Fons was![]()
alleen nog vandaag, donderdag en vrijdag, en dan ben je er voorlopig van verlostquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:08 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Jup, tuurlijkWel een tip aan Talpa: gooi Funniest Home Videos er toch eens uit
![]()
Was toch wel 1 van dé stemmen van radio 1.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja dat viel me wel op, onder een filmpje is het een hartstikke goede stem.![]()
ze heeft iig een radio-hoofdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:10 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Was toch wel 1 van dé stemmen van radio 1.
Al jaren niet meer hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:10 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Was toch wel 1 van dé stemmen van radio 1.
Nee maar ik vond het erg prettig dat ze er op zaterdag nog wel was. En in vakantietijd en zo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:20 schreef SCH het volgende:
Al jaren niet meer hoor.
Ik ook. Ze heeft wel wat.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:22 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nee maar ik vond het erg prettig dat ze er op zaterdag nog wel was. En in vakantietijd en zo.
Ik mag die schampere ondertoon wel.
Die is alleen buiten beeld zo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:50 schreef SunChaser het volgende:
Denk dat we beter Max Westernazi kunnen hebben op die plek.
Max een naziquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:50 schreef SunChaser het volgende:
Decor was mooi, idee naar Amerikaanse leest is ook prima. Maar echt Beau is geen anchorman. Denk dat we beter Max Westernazi kunnen hebben op die plek.
Eh? Max Westernazi? - Please eleborate...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:50 schreef SunChaser het volgende:
Decor was mooi, idee naar Amerikaanse leest is ook prima. Maar echt Beau is geen anchorman. Denk dat we beter Max Westernazi kunnen hebben op die plek.
ow ok op die manier, dat heb ik al eens gehoord jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:07 schreef static het volgende:
Max is ietwat van een vervelende veeleisende snuivende homo dictator achter de schermen.
Zo leuk als ie voor de camera ON AIR is, zo'n schreeuwende dictator is het achter de schermen. Er is een boek: Miss America van een exwerkneemster. Daarin noemen zijn Amerikaanse collega's hem That Nazi Gay from Holland.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:06 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Eh? Max Westernazi? - Please eleborate...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |