??????? sorry hoor.. maar tief es effe op joh, met je negatieve gezeur..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat klinkt als een pure wanhoopskreet.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:18 schreef cpcpb het volgende:
[..]
??????? sorry hoor.. maar tief es effe op joh, met je negatieve gezeur..
(Nou weten we het wel... )
Leuke column..
Komt oprecht over..
Heeft het niks mee te maken - het is gewoon een slecht programma op welk tijdstip dan ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:10 schreef static het volgende:
De herhaling later op de avond wordt beter bekeken; ze moeten het gewoon niet op dat tijdstip neerzetten.
Zullen ze het topic over Harmke Pijpers ook lezen?quote:
Sjon koopt mij op, ik ben een te grote lastpost voor Talpa.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:22 schreef Tomatenboer het volgende:
We zijn ontdekt! John ik zit hier!
Dat vind jij... ... ... (blijkbaar)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:20 schreef pberends het volgende:
[..].
Oprecht? Flikker toch op man. Het komt totaal kunstmatig en geimiteerd over.
En wat zit daar dan volgens jou voor boeiende informatie in, dat ze niet mogen missen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Zullen ze het topic over Harmke Pijpers ook lezen?.
Wat wil je hier nou mee zeggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:15 schreef pberends het volgende:
Hahaha, NSE met opinie, wat nou opinie:
Beau: "In de cel als je geen id-kaart bij je hebt? Schandalig! Meteen kamervragen over stellen!"
hahahaha, joh echt waar?
Hilarisch, de opinie van Beau over de NS "Ja, treinverkeer is weer hervat, maar pas op als er weer herfstblaadjes op het spoor komen"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Beau imiteert een gemiddelde Fok-reageerder.
Mwoah, Thuis is echt een heel erg slecht programma, bij NSE zie ik wel dagelijks verbetering.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
die programma's horen een beetje bij elkaar.
Vanavond is de herhalingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Hee, Fok! werd genoemd!
Zat alleen niet op te letten waarover![]()
Ja, leuk vooralsnog scoren ze uberlaag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:24 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Dat vind jij... ... ... (blijkbaar)
Ik niet, ik vind het een goed programma. Vond de column wel leuk..
Een prima presentator.. niks meer en niks minder...
Geschikt voor de tv..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |