Dat hangt er vanaf welke versie van de waarheid je wil horen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:43 schreef natte-flamoes het volgende:
Kijk, en zo krijg je al die theorieen in de wereld. De 1 roept dit, de ander roept dat. Dus wat is nou de waarheid?
Je bent nu serieus? Want wanneer je gelooft in de complottheorie, dan ben je van mening dat heel veel gefaked kan worden, zoals vliegtuig hologrammen, plaatsen van honderden kilo's explosieven in gebouwen, drone vliegtuigen beschildert als passagiersvliegtuigen in pentagons, of zelfs bommen bij het pentagon. Dus dat kan dan wel allemaal gefaked worden, maar een mogelijke uitspraak van een persoon niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:44 schreef Resonancer het volgende:
De uitspraken van deze man lijken me moelijk te faken toch?
Email adres waar hij voor werkt staat erbij, wanener moet ik hem geloven, als ik hem ga opzoeken in de states ? En zelfs dan kan hij liegen toch? Geloof dan helemaal niks meer. Maar dan ook echt niks.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:05 schreef Resonancer het volgende:
Dat zeg ik toch, alles kan gefaked worden, maar waarom zou ik moeten twijfelen aan dit specifieke artikel?
http://www.vintagefire.com/Behind%20The%20Scenes.htm
Er is geen reden om hem niet te geloven, en er is geen reden om hem wel te geloven, denk je niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:09 schreef Resonancer het volgende:
Email adres waar hij voor werkt staat erbij, wanener moet ik hem geloven, als ik hem ga opzoeken in de states ? En zelfs dan kan hij liegen toch? Geloof dan helemaal niks meer. Maar dan ook echt niks.
Heb je deze pagina gelezen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:54 schreef Hallulama het volgende:
Misschien zijn dit interessante vragen?
- Why did George W. Bush re-approve a Clinton-era document titled W199I, which blocked the FBI from investigating Al-Qaeda? ( deze vraag raakt volgens mij [9/11] Able Danger )
- Why were some of the 9/11 hijackers trained at the Pensacola Naval Air Station according to the September 17th, 2001 Pensacola News Journal?
Mee eens ja, maar kan me niet indenken waarom ze erover zouden liegen, om n boek te verkopen? Voor de commissie zouden ze hetzelfde verhaal vertellen zeggen ze. Ik hoop echt dat het ooit tot n rechtzaak komt, want om om zoiets mijneed te plegen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:12 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Er is geen reden om hem niet te geloven, en er is geen reden om hem wel te geloven, denk je niet?
Je kan uiteindelijk een plaatje vormen voor jezelf op basis van aannamen, en meer is er niet, gok ik.
Zit wat in natuurlijk, de VS traint militaire piloten afkomstig uit allerlei landen, en deze blijkt toevallig later een afvallige, het kan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:12 schreef klez het volgende:
Heb je deze pagina gelezen?![]()
http://www.911myths.com/html/trained.html
Wit verven dat plaatje, uiteindelijk boeit het toch geen fuck wat er gebeurt in de wereld, zolang jij maar bij jezelf blijftquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:28 schreef Resonancer het volgende:
Mee eens ja, maar kan me niet indenken waarom ze erover zouden liegen, om n boek te verkopen? Voor de commissie zouden ze hetzelfde verhaal vertellen zeggen ze. Ik hoop echt dat het ooit tot n rechtzaak komt, want om om zoiets mijneed te plegen.
Mijn plaatje is overigens diep Zwart.
Dat zwarte plaatje ging specifiek over 9-11 en alle ongeinformeerde schapen, ik was 20 jr geleden ook zo iemand en weet hoe makkelijk je de fout in kunt gaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:19 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Wit verven dat plaatje, uiteindelijk boeit het toch geen fuck wat er gebeurt in de wereld, zolang jij maar bij jezelf blijft![]()
En als je dan toch het gezeik wil blijven volgen, doe dat dan slechts als hobby, omdat je het interessant vindt, het grote schaakspel, en voor mijn part ga je dan ook eens proberen om zelf een nieuwe zet te forceren dan wel te beinvloeden.
Vreemd inderdaad. Maar onmogelijk? Het paspoort van Atta zat waarsch. vooraan in het vliegtuig. Mss. vloog het dus bij impact al uit de torens. De zwarte dozen zitten traditioneel toch eerder in de staart van een vliegtuig dacht ik. Dus meer waarschijnlijk dat deze gewoon in de torens lagen op het moment dat deze instorten. Dat zou wel een verschil kunnen maken mss. Maar ik ken dat Atta paspoort verhaal niet echt dus ik weet niet of dit een mogelijkheid is.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:17 schreef Drugshond het volgende:Ze vinden geen of nauwelijks flightrecorders (redelijk robuust spul). Maar wel een ongeschonden (papieren) paspoort van Mohammed Atta. ?
Precies. Het is dus niet raar dat documenten bij crashes terug worden gevonden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:18 schreef gorgg het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad. Maar onmogelijk? Het paspoort van Atta zat waarsch. vooraan in het vliegtuig. Mss. vloog het dus bij impact al uit de torens. De zwarte dozen zitten traditioneel toch eerder in de staart van een vliegtuig dacht ik. Dus meer waarschijnlijk dat deze gewoon in de torens lagen op het moment dat deze instorten. Dat zou wel een verschil kunnen maken mss. Maar ik ken dat Atta paspoort verhaal niet echt dus ik weet niet of dit een mogelijkheid is.
Even wat National Geographic 'kennis' bovenhalen.
Bij een of andere ramp op een boorplatform wordt toch ook net het juiste formulier teruggevonden. Piper Alpha in 1988.
Het betreffende Permit to work papier wordt quasi ongeschonden teruggevonden na enkele maanden. Dus het papier heeft de brand + explosies + instorting overleefd en daar bovenop nog eens al die tijd in het zeewater. Dus zulke dingen komen gewoon voor.
wat is het probleem van verarmd uranium?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat zwarte plaatje ging specifiek over 9-11 en alle ongeinformeerde schapen, ik was 20 jr geleden ook zo iemand en weet hoe makkelijk je de fout in kunt gaan.
Die onverschilligheid en laksheid om me heen baart me zorgen.
Verarmd Uranium, Chemtrails/Haarp, Aspartaam, Hielprikken? 99% v d Nlers heeft geen idee waar ik het dan over heb, en die hebben directe gevolgen voor alles wat ik liefheb.
Best triest, want de mogelijkheid om meer info te vergaren is er wel, dat was in mijn jeugd wel anders (ouwe lul). De best bezochte sites blijven toch de porno sites, zeer veelzeggend.
Helaas is het allemaal nog hobby, zit al 'n tijdje met het idee om me maar 's bij n politieke partij aan te sluiten. Nu blijft het bij foto's maken , lezen, dvd's verpreiden, bloggen, posten, maar ja al maak ik er maar eentje iets bewuster dan helpt het al iets hoop ik maar.
Overigens blijft mijn humeur er prima onder hoor. Ik zie nog zoveel moois om me heen.
Iedereen die niet in een complottheorie gelooft is meteen een wanker?quote:[b]Op zaterdag 25 maart 2006 11:00
Wankers...
Nee, maar journalisten die zo op de persoon spelen ipv op de inhoud wel; Uitzending Fox Newsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:53 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Iedereen die niet in een complottheorie gelooft is meteen een wanker?
Och, klein probleempje maar hoor, Ik ken 'n aantal vet's persoonlijk. Ik kan je vertellen dat ze allemaal gezondheidklachten hebben. Nieren die ermee stoppen enzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:38 schreef RuL0R het volgende:
[..]
wat is het probleem van verarmd uranium?
En chemtrails is natuurlijk de grootst mogelijke onzin, die strepen achter een vliegtuig is gewoon condens.
Zou dat ook niet gewoon te maken kunnen hebben met de explosieve stijging van het vliegverkeer?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:07 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Over Chemtrails zeg ik ff weinig daar heb ik al zoveel over geschreven
1 vraagje, Heb jij n fotootje voor mij uit het familiearchief van voor1990 waarop luchten te zien zoals wij die vandaag de dag bijna dagelijks zien? Daar zoek ik al 'n paar jaar na.
Als jij echt gelooft dat het alleen waterdamp is dan ben je slecht geinformeerd.
Educate Yourself.. google JP8/ Jet Fuell.
- offtopic -quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:18 schreef gorgg het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad. Maar onmogelijk? Het paspoort van Atta zat waarsch. vooraan in het vliegtuig. Mss. vloog het dus bij impact al uit de torens. De zwarte dozen zitten traditioneel toch eerder in de staart van een vliegtuig dacht ik. Dus meer waarschijnlijk dat deze gewoon in de torens lagen op het moment dat deze instorten. Dat zou wel een verschil kunnen maken mss. Maar ik ken dat Atta paspoort verhaal niet echt dus ik weet niet of dit een mogelijkheid is.
Even wat National Geographic 'kennis' bovenhalen.
Bij een of andere ramp op een boorplatform wordt toch ook net het juiste formulier teruggevonden. Piper Alpha in 1988.
Het betreffende Permit to work papier wordt quasi ongeschonden teruggevonden na enkele maanden. Dus het papier heeft de brand + explosies + instorting overleefd en daar bovenop nog eens al die tijd in het zeewater. Dus zulke dingen komen gewoon voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |