jij koopt je kaartje gewoon te vroegquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Schijnbaar ja... ik denk dat ik maar naar Britpop ga luisteren, dat zijn tenminste echte mannen![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ze Ska-P boeken ofzo... iets hards!!! Zal wel niet, want het overlapt DKM gedeeltelijk...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja.... domme pech heet dat.
Misschien gaan ze in het kader van de britpop de manics wel proberen te halen, al zullen die niet op zo'n klein podiumpje komen spelen...
Als ze nou The Kills halen.... mwah dat zou dit verlies wel goed maken
And you will know us by the trail of dead! Die wil ik wel er voor in de plaats. Supergoed optreden op Werchter!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Ska-P boeken ofzo... iets hards!!! Zal wel niet, want het overlapt DKM gedeeltelijk...
Nee hoor.... er komt genoeg leuks en mn programma was lekker gevarieerd en ik had er zin in... maar met de afzeggingen van Nine Black Alps en Dresden Dolls heb ik er opeens.... een stuk minder zin in..... omdat ik die gewoon graag wilde zien!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij koopt je kaartje gewoon te vroeg![]()
Niet tegenover Alkaline trio graag..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
And you will know us by the trail of dead! Die wil ik wel er voor in de plaats. Supergoed optreden op Werchter!
Lowlands is altijd leuk... zelfs met mindere bands, al drukt het de voorpret wel wat ja, maar ja.. ik moet nog maar zien of ik veel kan gaan zien, aangezien ik al een paar dagen ziek thuis zit... dus dan ben je al blij als je er dan toch naar toe kan...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee hoor.... er komt genoeg leuks en mn programma was lekker gevarieerd en ik had er zin in... maar met de afzeggingen van Nine Black Alps en Dresden Dolls heb ik er opeens.... een stuk minder zin in..... omdat ik die gewoon graag wilde zien!!!
Grumpey jij wilt zeker vroegtijdig naar de hemel gestuurd wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:48 schreef Grumpey het volgende:
the dresden dolls waren ook wel grappig op Werchter, oh wacht, is dit nu lullige opmerking richting joralf?
Bij voorkeur dan Tenacious D of And you...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:01 schreef maniack28 het volgende:
Toy Dolls zou kunnen, spelen 19e op Pukkelpop, 20e op Tufertschwill Open Air Festival (Zwitserland)
Turbonegro zou ook kunnen: 20-AUG Pulpit Rock Festival @ Bjergstedparken - Stavanger, Norway
Ska-P zou ook nog kunnen: 20 Villarobledo. ALBACETE
Bettie Serveert
Goldfrapp
Hellacopters
Racoon
And You Will Know Us By The Trail of Dead
en natuurlijk alle supportbands van een van de bands die die dag op Lowlands spelen
Racoon waren toch de reserveband van dit festival. Tenminste, ik zit beetje bij de ingroup daar sedert enkele jaren en volgens mij waren ze al tijdje geleden aangewezen als reserve. Zeker nu ze aangeslagen zijn bij het grote publiek (quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:01 schreef maniack28 het volgende:
Toy Dolls zou kunnen, spelen 19e op Pukkelpop, 20e op Tufertschwill Open Air Festival (Zwitserland)
Turbonegro zou ook kunnen: 20-AUG Pulpit Rock Festival @ Bjergstedparken - Stavanger, Norway
Ska-P zou ook nog kunnen: 20 Villarobledo. ALBACETE
Bettie Serveert
Goldfrapp
Hellacopters
Racoon
en natuurlijk alle supportbands van een van de bands die die dag op Lowlands spelen
Goldfrapp, jaaa. Lekker lellebellen met Alison.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:11 schreef Grumpey het volgende:
Goldfrapp of bettie serveert zouden wel tof zijn....
Ik vind Spinvis ook wel een Lowlands-figuur, allemaal artiesten waar ik toch weer jaloers op zou worden dat ik geen kaartje heb
Je maakt me er niet blijer mee, die namen....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:11 schreef Grumpey het volgende:
Goldfrapp of bettie serveert zouden wel tof zijn....
Ik vind Spinvis ook wel een Lowlands-figuur, allemaal artiesten waar ik toch weer jaloers op zou worden dat ik geen kaartje heb
wel jammer dat ze nu een radio538 imago krijgen doordat die opeens een nummer van ze leuk vindenquote:
Inderdaad, het is net alsof je Racoon nu, nu ze succes hebben, niet meer goed mag vinden... onzin is dat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wel jammer dat ze nu een radio538 imago krijgen doordat die opeens een nummer van ze leuk vinden![]()
Ze zijn nog altijd band die het moet hebben van hun geweldige live-optredens![]()
Vind hun live-optredens ook behoorlijk slaapverwekkend moet ik zeggen! Vind er echt geen ruk aan!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ze zijn nog altijd band die het moet hebben van hun geweldige live-optredens![]()
dan ben je verlorenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:32 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Vind hun live-optredens ook behoorlijk slaapverwekkend moet ik zeggen! Vind er echt geen ruk aan!
quote:
Misschien als je eerst je mond eens gaat spoelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:59 schreef koen_pijl het volgende:
Wat de fuck is Depeche Mode leg dat godverdomme eens uit.
Oeh ja. Of Sophia.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:01 schreef maniack28 het volgende:
Bettie Serveert
Goldfrapp
Hellacopters
Daarom, er is een kansje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:44 schreef Grumpey het volgende:
Sophia, staat wel op pukkelpup dacht ik
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:59 schreef koen_pijl het volgende:
Wat de fuck is Depeche Mode leg dat godverdomme eens uit.
Tenacious D zou ik erg waarderenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:16 schreef Tasha het volgende:
Goldfrapp, Tenacious D, Starsailor mag ook (ik krijg hun site niet aan de praat om te checken).
Racoon is nog vrij, behalve op de 20e
ik moet dus donderdag avond nog werkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Krijg ik gvdegv-er te horen dat ik morgenochtend toch wel even nodig ben op m'n werk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die toeren al jaren niet meerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:11 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Tenacious D zou ik erg waarderen
daarom zou het nog kicker zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die toeren al jaren niet meer.
Op het terrein staat een kraampje met peuken ja..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:13 schreef super-muffin het volgende:
verkopen ze peuken in de winkels daar?
Ga ik doen! Lagwagonquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:07 schreef Kletz het volgende:
oja mijn muziek uit de auto op de dijk is het volgende:
Black Dahlia Murder
Ten Foot Pol
Lagwagon
Satanic Surfers
Darkest Hour
Absidia
Arsis
The Red Death
Misfits
Propagandhi
Dus als je dat hoort in een zwarte seat leon en je ziet een gast met een zwart RECTIFY shirt aan. Dan moet je maar ff hoi zeggen
oke.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:17 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Op het terrein staat een kraampje met peuken ja..
Alleen een beperkt aanbod.. ik geloof dat ze in 2003 alleen camel hadden en drum.
Beter dan niets iig...
Lucky Strike verkopen ze iig ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:17 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Op het terrein staat een kraampje met peuken ja..
Alleen een beperkt aanbod.. ik geloof dat ze in 2003 alleen camel hadden en drum.
Beter dan niets iig...
dat van mij is:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:07 schreef Kletz het volgende:
oja mijn muziek uit de auto op de dijk is het volgende:
Black Dahlia Murder
Ten Foot Pol
Lagwagon
Satanic Surfers
Darkest Hour
Absidia
Arsis
The Red Death
Misfits
Propagandhi
Dus als je dat hoort in een zwarte seat leon en je ziet een gast met een zwart RECTIFY shirt aan. Dan moet je maar ff hoi zeggen
ja zeker.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:37 schreef Baserunner het volgende:
19 en 21 augustus is Peter Pan Speedrock ook nog vrij, 1 vote from me indien er nog wat anders te boeken is voor een uitvaller
Weet je, hier snap ik dus echt helemaal niets vanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:15 schreef maniack28 het volgende:
Jah... ik zie het..... maar misschien is het morgen opeens veel beter
Kijk hier maar eens, dit is een pluim. De rode lijn is de onverstoorde hoofdverwachting. De blauwe is de controleverwachting op halve resolutie en de groene lijnen hebben allemaal een kleine afwijking meegekregen en zijn ook op halve resolutie. Wat zie je dus? t/m donderdag ligt alles mooi op één lijntje, vanaf vrijdag is er bijv. in de temperatuur een spreiding van 16 tot 28 graden. Door alleen hier al naar te kijken kan je dus concluderen dat vanaf vrijdag alles nog onzeker is. Sommige uitvoer berekenen voor het hele weekend bijv. helemaal geen neerslag en dat kan dus ook nog uitkomen. Mijn verwachitng hierboven is gebaseerd op het rode lijntje (wel een ander model, maar daarvan is de pluim niet beschikbaar in deze vorm).
[afbeelding]
Nah.... ik ga het onderzoek inquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:31 schreef koen_pijl het volgende:
wordt maniack28 de NIEUWE weerman van de NOS???
Helga!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:29 schreef Roellio het volgende:
Die chick van het weer heeft toevallig gisteravond op tv hetzelfde diagram even uitgelegd!
Dat wordt toch het alternatief voor Theo?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat wordt toch het alternatief voor Theo?![]()
Wil je dood ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:42 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zal het vrijdag roepen op de camping
Nog 4 posts en deze is dicht. Doe jij vandaag ook weer de nieuwequote:
Staat al klaar!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nog 4 posts en deze is dicht. Doe jij vandaag ook weer de nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |