Bij voorkeur dan Tenacious D of And you...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:01 schreef maniack28 het volgende:
Toy Dolls zou kunnen, spelen 19e op Pukkelpop, 20e op Tufertschwill Open Air Festival (Zwitserland)
Turbonegro zou ook kunnen: 20-AUG Pulpit Rock Festival @ Bjergstedparken - Stavanger, Norway
Ska-P zou ook nog kunnen: 20 Villarobledo. ALBACETE
Bettie Serveert
Goldfrapp
Hellacopters
Racoon
And You Will Know Us By The Trail of Dead
en natuurlijk alle supportbands van een van de bands die die dag op Lowlands spelen
Racoon waren toch de reserveband van dit festival. Tenminste, ik zit beetje bij de ingroup daar sedert enkele jaren en volgens mij waren ze al tijdje geleden aangewezen als reserve. Zeker nu ze aangeslagen zijn bij het grote publiek (quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:01 schreef maniack28 het volgende:
Toy Dolls zou kunnen, spelen 19e op Pukkelpop, 20e op Tufertschwill Open Air Festival (Zwitserland)
Turbonegro zou ook kunnen: 20-AUG Pulpit Rock Festival @ Bjergstedparken - Stavanger, Norway
Ska-P zou ook nog kunnen: 20 Villarobledo. ALBACETE
Bettie Serveert
Goldfrapp
Hellacopters
Racoon
And You Will Know Us By The Trail of Dead
en natuurlijk alle supportbands van een van de bands die die dag op Lowlands spelen
Goldfrapp, jaaa. Lekker lellebellen met Alison.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:11 schreef Grumpey het volgende:
Goldfrapp of bettie serveert zouden wel tof zijn....
Ik vind Spinvis ook wel een Lowlands-figuur, allemaal artiesten waar ik toch weer jaloers op zou worden dat ik geen kaartje heb
Je maakt me er niet blijer mee, die namen....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:11 schreef Grumpey het volgende:
Goldfrapp of bettie serveert zouden wel tof zijn....
Ik vind Spinvis ook wel een Lowlands-figuur, allemaal artiesten waar ik toch weer jaloers op zou worden dat ik geen kaartje heb
wel jammer dat ze nu een radio538 imago krijgen doordat die opeens een nummer van ze leuk vindenquote:
Inderdaad, het is net alsof je Racoon nu, nu ze succes hebben, niet meer goed mag vinden... onzin is dat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wel jammer dat ze nu een radio538 imago krijgen doordat die opeens een nummer van ze leuk vinden![]()
Ze zijn nog altijd band die het moet hebben van hun geweldige live-optredens![]()
Vind hun live-optredens ook behoorlijk slaapverwekkend moet ik zeggen! Vind er echt geen ruk aan!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:21 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ze zijn nog altijd band die het moet hebben van hun geweldige live-optredens![]()
dan ben je verlorenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:32 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Vind hun live-optredens ook behoorlijk slaapverwekkend moet ik zeggen! Vind er echt geen ruk aan!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |