quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet niet of dit goed gaat werken, maar het idee leek me leuk...
We beginnen met één letter en in elke post mag daar één letter bijkomen. Er moeten bestaande woorden gevormd worden, maar je mag wel de volgorde van de letters veranderen. Zien hoe ver we komen.
hoedquote:
doehert (een nogal bezig hert)quote:
zijn er 2 meer dan doehertquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:26 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
trendhoer (minder aardige variant van het scheldwoord "modepopje")
heterdonorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:26 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
trendhoer (minder aardige variant van het scheldwoord "modepopje")
dondersheetquote:
donderscheetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
dondersheet
Mên, wat was het vandaag dondersheet.
ik kan hier echt geen woord van maken dat wat zou kunnen betekenenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:34 schreef ymme het volgende:
doenderscheete
gaat niet lukken, we gaan verder met donderscheet - donderschetenquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:36 schreef komrad het volgende:
donderscheten dus
Eigenlijk niet nee, maar als je écht een mooi woord hebt gevonden (donderscheetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:38 schreef dolle_hond het volgende:
bupa: het is eigenlijk niet de bedoeling dat je je eigen woord aanvult, toch?
Ik kwam met donderschetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:38 schreef dolle_hond het volgende:
bupa: het is eigenlijk niet de bedoeling dat je je eigen woord aanvult, toch?
schoudertenendequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
schoudertenend
als je met je schouders aan je tenen krabt
Het moet dan natuurlijk wel echt heel, heel, heel, heel mooi zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:39 schreef Bupatih het volgende:
Eigenlijk niet nee, maar als je écht een mooi woord hebt gevonden (donderscheet) mag het wel.
Aldus Lupa_Solitaria.
Dat was het toch ook?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het moet dan natuurlijk wel echt heel, heel, heel, heel mooi zijn.![]()
Toen er toch iemand op Elvis' blue suede shoes ging staan, waren de schoenen niet meer te gebruiken, aldus The King. Prada leverde onmiddelijk nieuwe schoenen, omdat het in dit geval om een noodgeval ging. "Alleen Elvis heeft daar recht op!" sprak een woordvoerder van Prada. De kranten hadden het de volgende ochtend over:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:41 schreef freecell het volgende:
[..]
schoudertenende
* freecell denkt aan die vreemde, schoudertenende man
die van mij was eerder, maar deze is zoveel mooierquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:48 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Toen er toch iemand op Elvis' blue suede shoes ging staan, waren de schoenen niet meer te gebruiken, aldus The King. Prada leverde onmiddelijk nieuwe schoenen, omdat het in dit geval om een noodgeval ging. "Alleen Elvis heeft daar recht op!" sprak een woordvoerder van Prada. De kranten hadden het de volgende ochtend over:
noodsuederechten
ok danquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:51 schreef -DailaLama- het volgende:
nee ik had de verkeerde post gequote. ik heb het woord wel gemaakt uit schoudertenende. tel de e's maar.
Is dat een hoofdletter i of gewoon de l?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:13 schreef -DailaLama- het volgende:
begin maar met de letter I
ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:15 schreef -DailaLama- het volgende:
de i
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |