Vorige topics:quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weet niet of dit goed gaat werken, maar het idee leek me leuk...
We beginnen met één letter en in elke post mag daar één letter bijkomen. Er moeten bestaande woorden gevormd worden, maar je mag wel de volgorde van de letters veranderen. Zien hoe ver we komen.
Ook wordt het gewaardeerd wanneer je je 'voorganger' quote, zodat het allemaal wat overzichtelijker wordt.
Vergeet niet je bericht te editen als je te laat was
Je eigen woorden aanvullen is eigenlijk niet de bedoeling, maar als je een echt mooi exemplaar hebt gevonden, zien we het door de vingers.
De woorden hoeven niet echt te bestaan, als ze maar zouden kunnen bestaan. Ga dus niet allemaal losse woorden aan elkaar knopen, maar wees een beetje creatief.
Letters waar we al een keer mee begonnen zijn:
A, K, A, N, B, S, D, P, T, U, R, F, M, G, T, O, Z, R, B, G, S, E, H, L, H
De letterrijtjes zijn terug te vinden op:
http://www.voegeenlettertoe.tk/
en worden "regelmatig" (
OP is hier te vinden.
hoedquote:
doehert (een nogal bezig hert)quote:
zijn er 2 meer dan doehertquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:26 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
trendhoer (minder aardige variant van het scheldwoord "modepopje")
heterdonorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:26 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
trendhoer (minder aardige variant van het scheldwoord "modepopje")
dondersheetquote:
donderscheetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
dondersheet
Mên, wat was het vandaag dondersheet.
ik kan hier echt geen woord van maken dat wat zou kunnen betekenenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:34 schreef ymme het volgende:
doenderscheete
gaat niet lukken, we gaan verder met donderscheet - donderschetenquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:36 schreef komrad het volgende:
donderscheten dus
Eigenlijk niet nee, maar als je écht een mooi woord hebt gevonden (donderscheetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:38 schreef dolle_hond het volgende:
bupa: het is eigenlijk niet de bedoeling dat je je eigen woord aanvult, toch?
Ik kwam met donderschetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:38 schreef dolle_hond het volgende:
bupa: het is eigenlijk niet de bedoeling dat je je eigen woord aanvult, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |