standquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:07 schreef Knaller het volgende:
dans
Het leek mij juist grappig om te zien of we een heel lang woord kunnen maken op deze manier...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:07 schreef djenneke het volgende:
misschien handiger als je na de 6 a 7 letters er ook een letter af mag halen.... ?
okee, was gewoon een idee, om te kunnen blijven reeksen... die letter weghalen is niet verplicht, dus dan kun je ook nog tot een lang woord komen, alleen wordt het iets makkelijker....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het leek mij juist grappig om te zien of we een heel lang woord kunnen maken op deze manier...
Ja, op deze manier houdt 't natuurlijk op een gegeven moment gewoon op, da's waar. Misschien kunnen we kijken hoe ver we komen en als het dan niet meer wil, dan mag je ook een letter gaan weghalen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:12 schreef djenneke het volgende:
okee, was gewoon een idee, om te kunnen blijven reeksen... die letter weghalen is niet verplicht, dus dan kun je ook nog tot een lang woord komen, alleen wordt het iets makkelijker....
Hm, echt een woord lijkt het me niet, maar vooruit dan maar, ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:
Wel opletten!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:17 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
standpaal
tapdansersquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, echt een woord lijkt het me niet, maar vooruit dan maar, ik kan me er wel iets bij voorstellen.
tapdanser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |