Ameunigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:47 schreef timbob het volgende:
dit topic is trouwens wel ameunig dood aan het creperen hoor..
ik ben brownies aan het bakken
Je icon doet het niet meer.quote:
Ja, en?quote:
quote:
Kssst.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:29 schreef pberends het volgende:
Wat is er nou weer leuk aan Hind?
Nou, verleid Bupa maar.quote:
Wat lijkt mij dat een domme snol.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Kssst..
Ze was leuk.. Maar verkouden.
.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat lijkt mij dat een domme snol.
Ik heb ja gestemdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Pberends is zelf een domme snol!
» Ja.
» Ja.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Je zou der toch zo... eerst voetbal.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Want pberends komt altijd aanzetten met leuke plaatjes vanKD
.
Wat doet Ivo Niehe daar?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb ja gestemd.
Hier een rijpere man voor de fans:
[afbeelding]
Ik weiger te stemmen!! Pberends isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Pberends is zelf een domme snol!
» Ja.
» Ja.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik wil jou ook wel eens uitproberen, toyboyquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weiger te stemmen!! Pberends is![]()
Je daalt echt een heel groot stuk in mijn achting nu, Dizer.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weiger te stemmen!! Pberends is![]()
Auchtung of achting?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je daalt echt een heel groot stuk in mijn achting nu, Dizer..
Nou zeg, jij blijft mijn nummer 1 (quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je daalt echt een heel groot stuk in mijn achting nu, Dizer..
*bitchfight*quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou zeg, jij blijft mijn nummer 1 () daar hoef je niet bang voor te zijn
Jaloers kreng
MB: Kies dan een anderquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:38 schreef Svensational het volgende:
Ik heb mijn icon niet opgeslagen..
Oi, Je zit zeker iedereens notes te lezen, en mee te lezen achter de schermen hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MB: Kies dan een anderje hebt toch nog wel een andere oude..
Ik dacht dat bar_rel je #1 was. En ik ben niet jaloers, ik snap het gewoon nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou zeg, jij blijft mijn nummer 1 () daar hoef je niet bang voor te zijn
Jaloers kreng
Hoe laat ga jij er heenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
HW en MB, gaan jullie nou naar Lowlands?
quote:
Nee jij bent mijn nummer 1quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat bar_rel je #1 was. En ik ben niet jaloers, ik snap het gewoon niet!
Ik snap je nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:54 schreef BVO het volgende:
[..]
. Nu goed, mag ik dan even m'n gal spuwen dan ik The Box niet heb?!?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |