En dan begin je met 2005/2006 selectie's in 2004/2005quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:49 schreef BMH het volgende:
Je kunt ook zelf de spelers naar andere clubs sturen in de 2004 edior. Scheelt je weer 45 euro.
ze mogen inderdaad pas op een bepaalde leeftijd hun debuut maken in jou elftal... een regen is een speler die heel erg goed is geworden in jou spel (als je erg ver bent) terwijl hij bij anderen niets voor hoeft te stellenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:42 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb Freddy Adu aangetrokken maar nu is hij steeds niet speelgerechtigd. Ik kan er maar niet achterkomen waarom dat is. Heeft hij geen werkvergunning ofzo?
Een regen is gewoon een door de computer gegenereerde (dus niet in het echt bestaande) speler. Of hij nou goed of slecht is maakt niet uit. Dit gebeurt na het eerste seizoen al, omdat er dan oudere spelers met pensioen gaan. Anders zou het aantal spelers na verloop van tijd steeds lager worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:25 schreef mordradead het volgende:
[..]
ze mogen inderdaad pas op een bepaalde leeftijd hun debuut maken in jou elftal... een regen is een speler die heel erg goed is geworden in jou spel (als je erg ver bent) terwijl hij bij anderen niets voor hoeft te stellen
Als je tevreden was wachtte je niet op een vervolgquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:06 schreef PirE het volgende:
[..]
En dan begin je met 2005/2006 selectie's in 2004/2005![]()
. Niet te vergeten al het werk wat er bij komt kijken. Ik ben nog tevreden zo
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:48 schreef mordradead het volgende:
ik heb gehoord dat je bij de nieuwe versie ook stereo's en portable dvd spelers kunt geven als je bij psv zit
Ik blijf tevreden totdat ik mijn Hull / Boro game zat ben. En dat kan nog wel even durenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je tevreden was wachtte je niet op een vervolg![]()
Ik heb nog geen Europees gespeeld met Dordt, maar zou altijd van eigen kracht uitgaan en je eigen spel blijven spelen met misschien wat kleine aanpassingen in de passing en in het uiterste geval iets verdedigender.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:52 schreef magic_dreamer het volgende:
hoe spelen jullie eigenlijk europees want nu word ik weer dik ingemaakt door inter.
gebruiken jullie een andere tacktiek of speel je veel verdedigender?
Met Boro, speel ik altijd hetzelfde. Uit of thuis, maakt niet uit. Maar ik speel nu pas voor het eerst Europees voetbal (UEFA Cup). Sterkste tegenstander tot nu toe was Dortmund in de groepsfase en die heb ik op 2-2 gehouden. Ik heb nog nooit tegen Inter of Real gespeeld in FMquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:52 schreef magic_dreamer het volgende:
hoe spelen jullie eigenlijk europees want nu word ik weer dik ingemaakt door inter.
gebruiken jullie een andere tacktiek of speel je veel verdedigender?
Misschien moet je ook de wedstrijd voordat je Europees speelt tegen Juve of Inter in de aangepaste opstelling spelen. Dan kan het team wennen aan de nieuwe formatie/tactiek. Als ik drastisch wissel van tactiek dan verlies ik ook altijd de 1e wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:11 schreef magic_dreamer het volgende:
in europees verband kan ik wel tegen clubs als portro,dortmund etc. winnen maar als ik dan tegen juve of inter moet dan word ik helemaal weg gespeeld.
Heb geprobeerd wat verdedigender te spelen maar dat wou ook niet lukken volgend seizoen maar wat anders bedenken als ik tegen zulke teams moet voetballen.
Maar de enige keer dat ik de cl finale bereikte was met man utd en toen verloor ik met 1-0 van juve.
Edit: maar in iedergeval 2 spelers die naar een grotere club wouden blijven.
Met een speler die een record salaris van 50 000 per week gaat verdienen
Ben ik vanaf mei mee bezig, maar mijn database is al 2 x gecrasht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:49 schreef BMH het volgende:
Je kunt ook zelf de spelers naar andere clubs sturen in de 2004 edior. Scheelt je weer 45 euro.
[andy van der meijde] Wie ?! [/andy]quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:53 schreef PirE het volgende:
Dit is dus echt de vreemdste transfer die ik ooit gezien heb ik FM 2005. 32 mln. voor een verdediger.
Zijn waarde bij zijn info is ongeveer 9 mln GBP.
[[url=http://img145.imageshack.us/img145/8219/lahm7vr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Lahm wordt een van de beste verdedigers van het spelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:53 schreef PirE het volgende:
Dit is dus echt de vreemdste transfer die ik ooit gezien heb ik FM 2005. 32 mln. voor een verdediger.
Zijn waarde bij zijn info is ongeveer 9 mln GBP.
[[url=http://img145.imageshack.us/img145/8219/lahm7vr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Andy van der Meyde heb ik dan welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
[andy van der meijde] Wie ?! [/andy]
Dude.. weetje hoe goed Lahm isen aangezien het 2010 is is hij nu rond de 27 en dan zal ie waarschijnlijk helemaal super zijn..
Laat een screen zien van Lahm dan.
[[url=http://img231.imageshack.us/img231/572/kenannerd4th.th.jpg]afbeelding][/URL]
Team/tactiek is rond en ga nu beginnen aan de competitie
Ik denk dat je een kijkje moet nemen op de forums van www.sigames.com. Daar kan je wel aardige taktieken vindenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:22 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij raak ik een beetje verwend en wil altijd kampioen worden, met welke kutclub dan ook. Als het dan niet lukt stop ik al snel met een game. Ik werd 5e met NAC, maar speelde superslecht en scoorde niet veel. Ben nu dus gestopt.
Hoe maken jullie je tactieken? Volgens mij pak ik dat al helemaal fout aan.
Ik doe bijv:
- Goede passing: Doorsteekballen en direct passen.
- Zonder bal: Aanvallende impulsen.
- Dribbelen: Met bal lopen.
- Creativiteit: Creativiteit hoger/lager.
- Tackelen/Aggresiviteit: Tackles hoger/lager.
Maar niks lukt.
Een tactiek downloaden en importeren geeft mij niet echt het gevoel alsof ik het doe.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:25 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je een kijkje moet nemen op de forums van www.sigames.com. Daar kan je wel aardige taktieken vinden
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Lastuvka Jaliens - Saavedra - Andreasen - Rat Castrillon - Doesburg Ederson - Kranjcar - Adu Niedzielan |
Ik heb Besiktas in de Cl poule.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zo, de dubbel gepakt in Turkije met Besiktas en uitgeschakeld in de kwartfinale van de UEFA Cup door de latere winnaar Roma.
Nogal ja, hij is binnen en spanjaard ook nog.. Wat wil ik nog meer?quote:
Zorg er wel voor dat je de spelers die je hebt aanpast op de zaken die jij instelt. Zet een speler met een 4 voor OTB niet op often, maar op rarely. Net zoals je een speler met slechte stats voor passen op often TTB zet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:22 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij raak ik een beetje verwend en wil altijd kampioen worden, met welke kutclub dan ook. Als het dan niet lukt stop ik al snel met een game. Ik werd 5e met NAC, maar speelde superslecht en scoorde niet veel. Ben nu dus gestopt.
Hoe maken jullie je tactieken? Volgens mij pak ik dat al helemaal fout aan.
Ik doe bijv:
- Goede passing: Doorsteekballen en direct passen.
- Zonder bal: Aanvallende impulsen.
- Dribbelen: Met bal lopen.
- Creativiteit: Creativiteit hoger/lager.
- Tackelen/Aggresiviteit: Tackles hoger/lager.
Maar niks lukt.
Kijk voor de patch op de officiele site : www.sigames.comquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:29 schreef _moder8or_ het volgende:
Hallo. Ik speel dit spel nu ook (sinds een maand) en ben erg op zoek naar de patch 5.0.5.
Via google heb ik het kunnen vinden, maar de snelheid blijft op 1kb/sec hangen. Heeft iemand een betere link of mirror voor mij ?
[edit]
En waar kan ik een paar skins downloaden? Die ik nu heb walg ik gewoon op
Die van "DatMeenJeNiet" is erg mooi
Dank!
Hartelijk dank voor je hulp en uitleg!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kijk voor de patch op de officiele site : www.sigames.com
En de skin : http://www.addmanager.com/plugins/p13_download_manager/getfile.php?categoryid=5&p13_sectionid=31&p13_fileid=478
Openen met winrar (rarlab.com) en alles extracten naar de map : C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2005\data\skins
Gewoon standaardschema's downloaden van het forum op www.sigames.com.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:51 schreef RiddlerMark het volgende:
Iemand missschien advies mbt training-schema's?
Ik ben nu je skin aan het instellen. Maar duurde het bij jou ook zo lang om de thema te laden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bij mij werkt die van Josh goed, downloadbaar op www.manutd.nl
Tja. Maar nu moet je het waarmaken, maar dat lukt je niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:17 schreef livetothegoal het volgende:
heb met mijn editor zitten klooien.
nu ben ik met PSV titelkanditaat voor de CL.
heb ook een suikeroom en financiële injectie,
daardoor heb ik nu adriano cavenaghi sneijder c.ronaldo enz![]()
Mag ik het dan filmenquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:38 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Verdomme, m'n hele spel is verneukt.. Ik word echt strontziek van dat ding, hij kon m'n laatste spel niet meer laden en nu laadt ie helemaal nix meer. Dus wil ik 'n nieuw spel opstarten, geeft ie 'n foutmelding tijdens 't laden van de database en 't hele spel sluit afIk heb gewoon zin om m'n pc in elkaar te trappen
Vind je dat echt leuk dan op die manier?quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:17 schreef livetothegoal het volgende:
heb met mijn editor zitten klooien.
nu ben ik met PSV titelkanditaat voor de CL.
heb ook een suikeroom en financiële injectie,
daardoor heb ik nu adriano cavenaghi sneijder c.ronaldo enz![]()
Kan je niet aan zijn salaris voldoen ? zoja, geef em dan gewoon heel veel tekenpremie. Dat kan het lukken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:06 schreef twi het volgende:
. Een speler wil komen, ik kan de transfer betalen, maar een acceptabel contract voorschuiven, ho maar
Ik kan aan zijn salaris voldoen (heb immers van m'n 82 miljoen aan salarisgeld pas zo'n 22 miljoen besteed), alleen wil m'n board niet meer aan 'm betalen. Ik kon bijvoorbeeld voor een bepaalde speler (Nigel de Jong) die 3.9 miljoen wilde hebben, tot 3.3 miljoen bieden. Hij wilde niet, tsja, da's logisch. Toen zocht ik een speler die ongeveer dezelfde kwaliteiten had, en die wilde 1.4 miljoen. Alleen mocht ik van m'n board maar 800.000 bieden. Ik denk dat het eraan ligt dat de scouts het niet in die speler zagen zitten. Maar scouts in FM2005 zijn net pedofielen, die zien het alleen in ventjes van 16 zitten, of in hele dure spelers die toch nooit naar m'n club willen komen. Een wat onbekendere Braziliaan (althans, Chiquinho ging 't in dit geval om) is het geld blijkbaar niet waardquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Kan je niet aan zijn salaris voldoen ? zoja, geef em dan gewoon heel veel tekenpremie. Dat kan het lukken.
Dus je gaat van AS Roma terug naar Fortuna Sittard? Of gewoon een nieuw spel beginnen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb met AS Roma alles bereikt wat je kunt bereiken en ik ga nu met Fortuna spelen
Win je eens een keer, ben je nog niet tevredenquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:28 schreef PirE het volgende:
Ik dacht wel mee te kunnen doen voor het kampioenschap. Ik win alles met ruime cijfers in de voorbereiding en echt 0 tegengoals. En jawel, de eerste 3 wedstrijden op rij verloren. En ook een boel goals tegen. Het is soms best een k*tspel.
edit: wedstrijd 4 zowaar met 3-0 van Everton gewonnen.
1 2 3 4 | Willems - Koné - Rosenberg Mitea - Sneijder - Pienaar Maxwell - Escudé - Grygera - Trabelsi Stekelenburg |
Klopt. Wilde eens kijken hoe het verlooptquote:
Wat een uitdaging...quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klopt. Wilde eens kijken hoe het verloopt
Ben nu 71.000.000 waarden heb een contract bij Ajax tot 2014
Lijkt me toch wel...quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:43 schreef freiss het volgende:
Ik hoop wel dat er in FM 2006 wel het playoff systeem wat nu is ingevoerd zit.
Neequote:
Ik had het tegen amdquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee
Ik hebt alle goede spelers met potentie weg kunnen kapen bij Ajax en PSV
Ik heb nu zelf Knopper onder me spelen( effekes gekocht
)
Verder niet al te grote namen maar ik zal het moeten redden met deze spelers.
Hersi heb ik nu ook..
Een echte PSV'er, die legendkillerquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee
Ik hebt alle goede spelers met potentie weg kunnen kapen bij Ajax en PSV
Ik heb nu zelf Knopper onder me spelen( effekes gekocht
)
Verder niet al te grote namen maar ik zal het moeten redden met deze spelers.
Hersi heb ik nu ook..
Ik heb mezelf er ingezet als scheidsrechter. Ook wel aardig, word je ineens door jezelf gefloten.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:14 schreef Cart_man het volgende:
Deed ik vroeger ook...plaatste mezelf als jeugdspeler met potentie 200 en zag wel waar ik uitkwam. Meestal werd ik na 1 seizoen ontevreden en vertrok ik naar een andere ploeg waar ik de sterren van de hemel speelde.
Gewoon onder het scherm basic offer (ik speel met engelse menu's en teksten) staat nog een balk met additional fee en een knop add (toevoegen).quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Even een vraag.
Ik snap nog steeds niet hoe het afbetalen gaat. Ik wil graag een spits kopen maar heb het geld daarvoor niet. En volgens een goed iemand kreeg ik tehoren dat het wel ging met afbetalingen.
Iemand?
Dat moet goed gevoeld hebben?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar weer is kampioen geworden met Ajax maar dit keer met veel moeite, was zelfs zo erg dat de wedstrijd tegen PSV beslissend was en ondanks dat ik achter kwam die winnend afgesloten
Is dat een speler uit je eigen gelederen? Of heb je die ergens aangetrokken?.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hehe die Eddy Putter doet het goed in mijn Ajax.
13 wedstrijden (waarvan 13 inval beurten) en meneer maakt er 15
Komt van RKC, MM maakte in het vorige topic er nog een opmerking over nadat ik een screen poste waarin hij stond nadat ie tegen Bayern had gescoordquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is dat een speler uit je eigen gelederen? Of heb je die ergens aangetrokken?.
Haha. Geweldigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Komt van RKC, MM maakte in het vorige topic er nog een opmerking over nadat ik een screen poste waarin hij stond nadat ie tegen Bayern had gescoord.
[afbeelding]
Omdat Sonck en Curth het net iets beter doen. Maar hij krijgt het seizoen hierop meer kansen als directe vervanger van Sonck en Afonso die het ook goed doet gaat hetzelfde doen bij Curth dus 2 goede basis spitsen en 2 goede invallersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Haha. GeweldigWaarom geef je hem niet een basisplek?
is die FM site van jou?
Feyenoord 16equote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Hier een tussenstand
[[url=http://img314.imageshack.us/img314/3961/sss4fg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Klopt. Wat ook jammer is, is dat je een grote update wilt bijwerken, dat je de clubs Heracles Almelo / Sparta naar de Eredivisie zet, en dat je FC den Bosch en de Graafschap naar de 1e divisie kan slepen. Maarja, dat gaat helaas niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:54 schreef Neoktheone het volgende:
Heb wel een update van de database gedaan. En zelf aan de hand van internet de database bijgewerkt. Gisteren Koné verhuurd aan PSV en de Mul aan Vitesse. Helaas is het in de database niet mogelijk die optie tot koop te verwerken.
Dus je installeert de patches? 5.0.5 etc.?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:01 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Heb nu alle updates over 't spel laten lopen, alleen bijft ie aangeven dat ik versie 5.0 heb, hoe krijg ik dat veranderd?
Zometeen maar es tjekken of 't allemaal werkt
Ik heb mijn data-update van http://www.manutd.nl. Die hebben het wel voor elkaar gekregen Heracles en Sparta naar de Eredivisie te halen. Als ik me niet vergis zit zelfs Omniworld bij de Gouden Gids divisie, maar dat weet ik even niet zeker (zal t ff opzoeken)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klopt. Wat ook jammer is, is dat je een grote update wilt bijwerken, dat je de clubs Heracles Almelo / Sparta naar de Eredivisie zet, en dat je FC den Bosch en de Graafschap naar de 1e divisie kan slepen. Maarja, dat gaat helaas niet.
Enne, weet jij een site met alle transfers van de Nederlandse clubs? (Eredivisie)
Ik heb 5.05 geinstalleerd ja, maar dan vraagt ie - kuch - om de cd (als je begrijpt wat ik bedoel).. Ik kan de crack er weer overheen gooien, maar dan blijft ie dus 5.0. Zijn er cracks waarbij 5.05 inbegrepen zit? Dat was eigenlijk mijn vraagquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus je installeert de patches? 5.0.5 etc.?
Stel je hebt nu 5.0.5, dan is het niet meer mogelijk 5.0 te installeren. 1 optie wat je wel kan doen:herinstallatie spel
Hmm en waar kan ik die data-update vinden? Kan jij mij een directe link geven aubquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:09 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik heb mijn data-update van http://www.manutd.nl. Die hebben het wel voor elkaar gekregen Heracles en Sparta naar de Eredivisie te halen. Als ik me niet vergis zit zelfs Omniworld bij de Gouden Gids divisie, maar dat weet ik even niet zeker (zal t ff opzoeken)
edit: geen Omniworld in de Gouden Gids
Ow. Dit is wat duidelijker. Ook al hier gekeken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:10 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Ik heb 5.05 geinstalleerd ja, maar dan vraagt ie - kuch - om de cd (als je begrijpt wat ik bedoel).. Ik kan de crack er weer overheen gooien, maar dan blijft ie dus 5.0. Zijn er cracks waarbij 5.05 inbegrepen zit? Dat was eigenlijk mijn vraag
http://manutd.fminside.net/downloads/pafiledb.php?action=category&id=19quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Hmm en waar kan ik die data-update vinden? Kan jij mij een directe link geven aub
Dank voor het nazoeken
Hartelijk dankquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:27 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
http://manutd.fminside.net/downloads/pafiledb.php?action=category&id=19
yepquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hartelijk dank![]()
Ik neem aan dat die 2 bestanden bovenin hetzelfde zijn?
Maar 2 MB. (map van cappuchino dan )quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:27 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Is 't een groot bestand? Kan zijn dat ie gewoon heel langzaam trekt...
Ow great. Ik start opnieuw FM2005 op en zie alleen een zwart schermquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:33 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Hmm, da's toch niet helemaal normaal.. Ik had 't bij 'n paar skins ook, dat ie gewoon 2 minuten of zo bezig was, maar voor 2 mb is 't wel erg lang
Hmm. Wil je mij de link ervan geven. Dan probeer ik die wel als skin...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:42 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Elegance - blue van manutd.nl gehaald, rustgevend voor de ogen zoals ze zelf omschrijven
Hmm, valt reuze mee...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef twi het volgende:
Wat een oer-lelijke skin, met dat groen en oranje
Hoe de fuck kan je met Basel gelijk Cavenaghi halen? Is die club zo rijk?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:57 schreef RayMania het volgende:
Mijn 2e seizoen met Basel gaat echt geweldig. Alles tot nu toe gewonnen:
[[url=http://img282.imageshack.us/img282/5453/wedstrijden6du.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img282.imageshack.us/img282/3924/standbasel5fr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Weer voor de Champions League geplaatst door een 3-0 en 1-0 overwinning op Monaco. Ik zit nu in een poule met Ajax (), Rangers en Banik Ostrava. Moet dus lukken om naar de 2e ronde te gaan. Tegen de laatste speelde ik erg goed uit, maar kwam wel 1-0 achter. Gelukkig toch nog gewonnen (en hoe!).
[[url=http://img282.imageshack.us/img282/531/cl1ewedstrijd8ug.th.jpg]afbeelding][/URL]
Door de goede financiële positie kreeg ik ineens 9 miljoen transfergeld erbij. Ik begon het seizoen met 6 miljoen en kocht daar Vilakazi en Lastuvka voor. Van die 9 vervolgens Cavenaghiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan je met Basel gelijk Cavenaghi halen? Is die club zo rijk?
Omdat je met Dordt speelt, doh...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef twi het volgende:
Da's knap, bij mij kost 'ie altijd dik meer dan 9 miljoenEn wil 'ie uberhaupt niet komen
van die werkvergunningen heb ik niet eens zoveel last van gehad... alleen jammer dat Kone en Barreto niet transfervrij kwamenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef twi het volgende:
Da's knap, bij mij kost 'ie altijd dik meer dan 9 miljoenEn wil 'ie uberhaupt niet komen
Maar morgen ga ik weer een nieuwe game beginnen. Ik zit nog te twijfelen tussen Koln of een leuke Zweedse club ofzoiets. In Engeland heb je te maken met die werkvergunningen he? Daar heb ik geen trek in
Hoe duur is hij dan als ik het mag vragen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:03 schreef VoreG het volgende:
2e seizoen en cavenaghi!?
Rond de 10 miljoen euro.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe duur is hij dan als ik het mag vragen?
Hopelijk van Basel naar Engelse middenmoter naar Engelse topclubquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef VoreG het volgende:
Spelen er ook mensen gewoon met kleine ploegen of gaan we Real naar de top brengen?.
Inderdaad, maar wel een stuk leuker. ipv goh zu ik Sheva kopen f Rnaldinhoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:17 schreef Cart_man het volgende:
FC Dordrecht speel ik mee...retemoeilijk.
Ik zou dat ook wel is willen. Maar ik krijg dat helaas niet voor elkaar. Sparta nier, Heracles niet, Zwolle niet. Is Basel wel een leuk clubje?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef VoreG het volgende:
Spelen er ook mensen gewoon met kleine ploegen of gaan we Real naar de top brengen?.
Vind ik welquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is Basel wel een leuk clubje?
ik speel met Millwall, waarom? Nou, ik speelde met cm01/02 ook altijd met Millwall daarom! Verder gespeeld met Groningen, Heerenveen, Cambuur en een louche secunda division clubje.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef VoreG het volgende:
ASWH.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef VoreG het volgende:
Als zoiets gebeurd: Wachten. Windows laat weer iets wat FM vertraagd (vastloopt). Heb ikook gehad. Na 5 minuten ging hij weer verder (zonder problemen)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:49 schreef Neoktheone het volgende:
Stond net in de CL goed te spelen tegen Barca in Barcelona. Stond in de 80ste minuut met maar liefst 2-4 voor. Loopt de wedstrijd vastIk kon alles aanklikken, maar als ik op spelen klikte, bleef de klok stilstaan en gebeurde er niets. Daar baal ik dus gruwelijk van, want ik was aan het winnen tegen het veel grotere Barca. Ik heb principieel maar telkens die wedstrijd overgespeeld, maar ik kan niet meer winnen
...kutzooi...
Op vakantie gaan voor 1 dag, dan speel je de rest van de wedstijd dus niet, maja als je goed voor staat is dat geen probleem.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:49 schreef Neoktheone het volgende:
Stond net in de CL goed te spelen tegen Barca in Barcelona. Stond in de 80ste minuut met maar liefst 2-4 voor. Loopt de wedstrijd vastIk kon alles aanklikken, maar als ik op spelen klikte, bleef de klok stilstaan en gebeurde er niets. Daar baal ik dus gruwelijk van, want ik was aan het winnen tegen het veel grotere Barca. Ik heb principieel maar telkens die wedstrijd overgespeeld, maar ik kan niet meer winnen
...kutzooi...
Hull Cityquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef VoreG het volgende:
Tja. Voor Stekelenburg gingen ze onderhandelen. En Maxwell is 10.000.000quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:34 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Je legt nog behoorlijke bedragen neer voor die mannen.. Stekelenburg heb ik vaak voor 5 - 7,5 miljoen gehaald en Maxwell ook voor zo'n bedrag ongeveer
Daaromquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
En je bent Chelsea, daar weten ze natuurlijk van dat er genoeg geld is
In mijn spel kocht Real Madrid Zlatan voor 103M !!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Daarom
Maxwell is ook binnen: 14.500.000 euro
En Ibrahimovic is afgewezen
Geef mij maar Carignano...ik hoor je denken..wie?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:52 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
En dat voor zo'n prutser, doe mij maar Tevez of Torres, echte geweldenaren
Ik heb trouwens voor de winterstop Kompany en Guarin op de lijst staan, afgaande op dat ik zeker 10 miljoen aan budget bijkreeg.. Blijkt dat m'n budget wordt bijgesteld tot 3,5 miljoen
Moet ik ze weer opnieuw benaderen voor 't eind van 't seizoen
Idd. Wie is datquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geef mij maar Carignano...ik hoor je denken..wie?.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Tevez of Torres? Ook iets voor chelsea
@Raymania: 103.000.000?????
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
[[url=http://img349.imageshack.us/img349/2205/zlatan6wa.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bod van 8.000.000 genoeg?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
[[url=http://img330.imageshack.us/img330/7633/carignano3ms.th.jpg]afbeelding][/URL]
En dat voor een spits die al bij Basel zat. Ik wissel af en toe met Cavenaghi, maar toch maakt Carignano echt vaak goals.
* _moder8or_ troost raymania. En wenst hem veel s6 volgend seizoen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:34 schreef RayMania het volgende:
CL droom in duigen. Verloor in 1/8e finale van Benfica 1-3 uit en 1-0 thuis winst.
In 40minuten alles op alles gezet en was ontzettend spannend voor die laatste goal, maar hij viel niet.
Kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:57 schreef twi het volgende:
Dacht dat Naldo bij Bremen zat?
Robinhoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik zoek nu nog een goede spits. Die Calignano (ofzoiets) kwam niet door de keuring heen
Ben coach bij Chelsea en heb nog 20.000.000 over.
Jij zou vast heel graag mijn username willen hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:17 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Pazzini, Robinho of Tevez.. Ik zou voor Tevez gaan, die is echt geweldig en kan ook net achter de spits uitstekend uit de voeten
Pazzini is overigens de duurste van de 3 denk ik.. Tevez kun je voor 10 miljn binnenhalen, tenminste dat is mij gelukt..
I'm glad with mine right nowquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:19 schreef Beavis het volgende:
[..]
Jij zou vast heel graag mijn username willen hebben![]()
Dank. Mooie skin trouwensquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:17 schreef OreO het volgende:
panzini(verkeerde spelling) van atalanta
en kone doet het bij mij ook goed
[[url=http://img383.imageshack.us/img383/8549/kone1pp.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ga die Pazzini even scouten. Dankquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:17 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Pazzini, Robinho of Tevez.. Ik zou voor Tevez gaan, die is echt geweldig en kan ook net achter de spits uitstekend uit de voeten
Pazzini is overigens de duurste van de 3 denk ik.. Tevez kun je voor 10 miljn binnenhalen, tenminste dat is mij gelukt..
Prestaties, als ze een 4/5 hebben gehaald daalt hun moraal, transferlijst, als je ze op de transferlijst zet daalt die, maar bijvoorbeeld ook als ze ongelukkig zijn door bepaalde dingen of je slechte dingen over hen zegt... :xquote:Hoe wordt het moraal van je spelers eigenlijk bepaald? door de prestaties?
Aha ok. Dus ik moet me even beter met mijn spelers overwegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Prestaties, als ze een 4/5 hebben gehaald daalt hun moraal, transferlijst, als je ze op de transferlijst zet daalt die, maar bijvoorbeeld ook als ze ongelukkig zijn door bepaalde dingen of je slechte dingen over hen zegt... :x
Heb je niet genoeg spitsen bij Chelski (?) dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha ok. Dus ik moet me even beter met mijn spelers overweg
Waar haal ik goede (werkende) skins vandaan?
Die spitsen zijn allemaal te duur en Tevez wilde niet onderhandelen
Goh heeft ie dan toch smaakquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha ok. Dus ik moet me even beter met mijn spelers overweg
Waar haal ik goede (werkende) skins vandaan?
Die spitsen zijn allemaal te duur en Tevez wilde niet onderhandelen
Ben zojuist met Ajax weer verder gegaan. Met Ajax test ik ze en dan koop ik ze bij Chelsiquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg spitsen bij Chelski (?) dan?
Waarom speel je dan met Ajax en chelski?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:01 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik zou het ook graag willen. Een GGD club naar de Eredivisie loodsen en een succesvolle trainer worden
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:02 schreef Superheld het volgende:
[..]
Waarom speel je dan met Ajax en chelski?![]()
FM Scout? Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:03 schreef VoreG het volgende:
Als je het niet kan met een klein team gebruik dan FM Scout
Dat is 'n programma, 't laadt jouw savegame met alle aangemaakte spelers. Dan kun je op potentie en kwaliteiten zoeken. Is erg handig, 'n soort van cheat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:06 schreef _moder8or_ het volgende:
FM Scout? Wat bedoel je daarmee?
Dank voor je uitleg Beavisquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:17 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Dat is 'n programma, 't laadt jouw savegame met alle aangemaakte spelers. Dan kun je op potentie en kwaliteiten zoeken. Is erg handig, 'n soort van cheat.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:52 schreef Superheld het volgende:
Ik sta met rust 2-0 achter tegen WKE voor de amstel-cup.
78e minuut 2-2Verlening en ik mis een penalty
![]()
even daarna toch nog 2-3![]()
![]()
Freddy Guarin? Gelijk even kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:13 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik heb 'n vrije trappen specialist![]()
Freddy Guarin redt m'n Champions League eerste leg tegen Leverkusen door in de 88e minuut 'n vrije trap in 't kruis te knallen, daardoor win ik met 2-1 van die stinkduitsers
En dan heb je een FM site.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kan geen FM 2005 spelen, heb een nieuwe pc maar ben eeeeeeeh de "cd" kwijt![]()
http://www.dutchfootballmanagersite.nl/index.php?page=fm2006quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:19 schreef Superheld het volgende:
[..]
En dan heb je een FM site.![]()
Wanneer komt FM2006 eig?![]()
Eikelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kan geen FM 2005 spelen, heb een nieuwe pc maar ben eeeeeeeh de "cd" kwijt![]()
http://www.thedugout.net/download.php?cmv=11&cat=2quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:06 schreef errorke het volgende:
ik zit nu in het jaar 2012 en ben bezig met de Belgische ploeg racing Genk. Ik moet nu een competitiewedstrijd tegen Oostende spelen, maar ik moet daar 2 spelers onder de 21 voor selecteren. Ik heb er slecht 3 in mijn kern onder de 21 waarvan eentje interlandverplichtingen heeft en die ik niet kan terugroepen en eentje die geblesseerd is. Ook bij mijn reserveploeg en mijn -19jarige! kan ik geen enkele speler onder de 21 vinden die ik kan opstellen!! Ik kan niet verder in het spel zonder die wedstrijd te spelen, maar dat is dus niet mogelijk omdat ik maar eentje onder de 21j kan opstellen!!!
Kan iemand mij helpen want ik ben nu al zover en wil niet voor zo'n stomme reden opnieuw beginnen!!!
![]()
Ik ben gek op je skin van FM 2005. Waar kan ik die downloaden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:56 schreef OreO het volgende:
heb effe met de editor een paar ajax spelers veranderd ze doen het wel goed nu
Leuk zegquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:32 schreef OreO het volgende:
ja... want ik verander de talent.. dus ze kunnen 200 halen maar ze beginnen gewoon als ze nu zijn
Idd....quote:
100% mee eens is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd....
Ik wordt ook best moe van die vragen die ik kreeg op m'n site van "Waarom hebben jullie niet een "Goede spelers" onderdeel" Nu is er wel een topic over maar ik vind dat je zelf je spelers moet zoeken is veel leuker.
FM 2005 is zoveel leuker zonder "cheaten"
Noem je greene en Janssen sterspelers?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben nu Juventus, heb ff sterspelers gehuurd![]()
Greene, Janssen (PSV), Quincy Owusu Abeyie, Otten en nog wat vage gasten.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben gek op je skin van FM 2005. Waar kan ik die downloaden?
Dat staat er tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Noem je greene en Janssen sterspelers?![]()
Bedanktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:19 schreef OreO het volgende:
http://www.studiovista.com/skins/
ik heb trouwens de silver stone skin zoals je kunt zien op de voorbeeld plaatje
Ik zet ze in "D:\Games\Football Manager 2005\Data\Skins\....."quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:34 schreef OreO het volgende:
ik laad het gewoon full screen.. doe jij de files enzo wel in de goede folder?
Ik heb een C schijf ja. Maar zou dat het dan zijn?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hey moder8tor, ik had dus het zelfde probleem met CM0304 en misschien toevallig was het spel toen ook geinstalleerd op de D Schijf, heb je geen C schijf ?
Ik weet het niet, gewoon proberenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb een C schijf ja. Maar zou dat het dan zijn?
Cancel gelijk mijn setup, en plaats het in mijn C.
maar buiten dan slome.. is het wat of niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:58 schreef magic_dreamer het volgende:
ik heb al wel een paar x on line gespeeld met fm alleen het gaat wat slomer dan normaal![]()
mwoah ik vind als de snelheid hetzelfde was dan wel maar je kunt het eigenlijk beter zelf beoordelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:31 schreef OreO het volgende:
[..]
maar buiten dan slome.. is het wat of niet?
Doet het nog steeds nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik weet het niet, gewoon proberen
ja maar daar ligt het probleem lol ik ging het een keer proberen met 2 anderen.. en geen van ons kreeg het voor elkaar om een spel te maken waarbij iemand kon joinenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:34 schreef magic_dreamer het volgende:
[..]
mwoah ik vind als de snelheid hetzelfde was dan wel maar je kunt het eigenlijk beter zelf beoordelen![]()
Jens Mustermann is Kahnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:45 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb een spel gestart bij FC Bayern
tot mijn verbazing zie ik dat er geen Kahn is![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:25 schreef twi het volgende:
Kahn heeft altijd al dwarsgelegen met 't gebruik van z'n kikkerkop. Heeft EA nog een hele rel mee gehad met FIFA 2004 ofzo.
100.000 per week? Ga je dan niet failliet ofzo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:37 schreef gitaarsnaar het volgende:
Kuyt speelt in mijn spel nu bij Ajax![]()
[afbeelding]
Naja, ik ben niet de manager van ajaxquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
100.000 per week? Ga je dan niet failliet ofzo?per maand dus
was week gewend.
En ik blijf het raar vinden dat mijn spel geen andere skins laad
Je bent coach van een club en een land?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:41 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Naja, ik ben niet de manager van ajax[real madrid en schotland
]
Geheel automatisch met FM2005. Als je aangesteld wordt als bondscoach houd je automatisch je baan bij je club, zolang je geen ontslag neemt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je bent coach van een club en een land?Hoe?
Dus je kan als bondscoach worden gevraagd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:50 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Geheel automatisch met FM2005. Als je aangesteld wordt als bondscoach houd je automatisch je baan bij je club, zolang je geen ontslag neemt.
Robinho verdient bij mij 150k per week.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
100.000 per week? Ga je dan niet failliet ofzo?per maand dus
was week gewend.
En ik blijf het raar vinden dat mijn spel geen andere skins laad
Als je gewild bent wel jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus je kan als bondscoach worden gevraagd?
Maar stel. Je hebt daar geen zin in? Kan je dan ook cancellen? Of is het beter voor je 'carriere' om ja te zeggen?quote:
Je kan het weigeren ja, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om bondscoach te zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar stel. Je hebt daar geen zin in? Kan je dan ook cancellen? Of is het beter voor je 'carriere' om ja te zeggen?
Wat mij wel opviel is dat je veel laad en heel weinig moet coachen tijdens een wedstrijd. Dat is wel jammer. Ben gelijk -na starten van een nieuw spel- begonnen als coach van Nederland. Viel mij zwaar tegen...quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:06 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Je kan het weigeren ja, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om bondscoach te zijn
jup, daarom kan je het bondscoach-schap combineren met je het trainen van je clubquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat mij wel opviel is dat je veel laad en heel weinig moet coachen tijdens een wedstrijd. Dat is wel jammer. Ben gelijk -na starten van een nieuw spel- begonnen als coach van Nederland. Viel mij zwaar tegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |