abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29864412
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:01 schreef VoreG het volgende:
Je hebt jezelf in het spel gezet .....
Klopt. Wilde eens kijken hoe het verloopt

Ben nu 71.000.000 waard en heb een contract bij Ajax tot 2014
pi_29864690
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 13:47 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Klopt. Wilde eens kijken hoe het verloopt

Ben nu 71.000.000 waard en heb een contract bij Ajax tot 2014
Wat een uitdaging...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_29864772
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 14:07 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Wat een uitdaging...
Tja. Wilde is kijken hoe dat ging. Maar nu heb ik mijn backup weer overgeschreven.
  maandag 22 augustus 2005 @ 14:43:45 #104
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_29865259
Ik hoop wel dat er in FM 2006 wel het playoff systeem wat nu is ingevoerd zit.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_29865983
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 14:43 schreef freiss het volgende:
Ik hoop wel dat er in FM 2006 wel het playoff systeem wat nu is ingevoerd zit.
Lijkt me toch wel...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_29866772
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:01 schreef VoreG het volgende:
Je hebt jezelf in het spel gezet .....
Nee

Ik hebt alle goede spelers met potentie weg kunnen kapen bij Ajax en PSV
Ik heb nu zelf Knopper onder me spelen ( effekes gekocht )
Verder niet al te grote namen maar ik zal het moeten redden met deze spelers.
Hersi heb ik nu ook..
pi_29866901
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Nee

Hersi heb ik nu ook..
Ik had het tegen amd
  maandag 22 augustus 2005 @ 16:53:55 #108
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29867065
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Nee

Hersi heb ik nu ook..
Een echte PSV'er, die legendkiller
pi_29867183
Even een vraag.

Ik snap nog steeds niet hoe het afbetalen gaat. Ik wil graag een spits kopen maar heb het geld daarvoor niet. En volgens een goed iemand kreeg ik tehoren dat het wel ging met afbetalingen.

Iemand?
pi_29867486
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:53 schreef twi het volgende:

[..]

Een echte PSV'er, die legendkiller
Fortuna kan zelf alle steun wel gebruiken
pi_29869200
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:14 schreef Cart_man het volgende:
Deed ik vroeger ook...plaatste mezelf als jeugdspeler met potentie 200 en zag wel waar ik uitkwam. Meestal werd ik na 1 seizoen ontevreden en vertrok ik naar een andere ploeg waar ik de sterren van de hemel speelde.
Ik heb mezelf er ingezet als scheidsrechter. Ook wel aardig, word je ineens door jezelf gefloten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 22 augustus 2005 @ 19:25:31 #112
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29869366
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 17:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Even een vraag.

Ik snap nog steeds niet hoe het afbetalen gaat. Ik wil graag een spits kopen maar heb het geld daarvoor niet. En volgens een goed iemand kreeg ik tehoren dat het wel ging met afbetalingen.

Iemand?
Gewoon onder het scherm basic offer (ik speel met engelse menu's en teksten) staat nog een balk met additional fee en een knop add (toevoegen).

Als je daar op klikt krijg je een pull-down menu met extra optie's waaronder betalen in termijnen. En dan kan je daar het bedrag invullen. Ik zou wel maximaal 12 maanden doen. Ik verkoop een spelers soms weer na een jaar en dan moet je nog wel 12 maanden betalen voor hem en hou er rekening mee bij latere aankopen zodat je niet ineens financieel aan de grond zit.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29870091
Als je het geld niet hebt, kun je ook niemand op afbetalingen kopen.
pi_29870844
Ik zit nu in de winterstop met Sparta en sta voorlopig op een stabiele plaats in de eredivisie: 9e. Dit is hoger dan ik aan het begin van het seizoen had gedacht te kunnen halen, dus ik ben er erg blij mee. Ook zijn de eerste spelers al weer transfervrij aangetrokken voor komend seizoen:

Met onmiddelijke ingang kwam Sergey Ignashevich van CSKA om de verdediging te versterken. Ik ging ervan uit dat hij transfervrij was, maar dat bleek niet zo te zijn. Ondanks een niet toereikend budget kwam hij toch, en de financien doken weer in het rood, helaas. Maar vooralsnog is hij een behoorlijke versterking gebleken met 1 goal uit 3 wedstrijden, waarin hij ook 3 keer een 8 haalde als rating.

Verder komen in de zomer een aantal goede spelers, van naam ook:
- Hakan Yakin (AM C)
- David Marek Rozehnal (D C)
- Hossam Ghali (DM C)
- Bryan Bergougnoux (AM/F RC)
pi_29871004
Mijn eerste 2 wedstrijden gelijk gespeelt
Thuis tegen Twente 1-1 en Roda uit 0-0.
ik ben tevreden.

Ik moet wel wat contracten gaan verlengen en verbeteren
Lucius mag weg voor een bepaald bedrag bijvoorbeeld dus daar moet ik verandering in brengen.
Hetzelfde geld voor dinges ( donkere rechtsback van Feyenoord )
pi_29898099
Maar weer is kampioen geworden met Ajax maar dit keer met veel moeite, was zelfs zo erg dat de wedstrijd tegen PSV beslissend was en ondanks dat ik achter kwam die winnend afgesloten
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_29900639
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar weer is kampioen geworden met Ajax maar dit keer met veel moeite, was zelfs zo erg dat de wedstrijd tegen PSV beslissend was en ondanks dat ik achter kwam die winnend afgesloten
Dat moet goed gevoeld hebben?

Ik stond echt de hele competitie achter PSV. Maar de laatste wedstrijde speelde PSV gelijk en ik won (met moeite van FC den Bosch 0-1)

Kampioen , dat wel
pi_29900999
Hehe die Eddy Putter doet het goed in mijn Ajax.

13 wedstrijden (waarvan 13 inval beurten) en meneer maakt er 15
pi_29901259
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hehe die Eddy Putter doet het goed in mijn Ajax.

13 wedstrijden (waarvan 13 inval beurten) en meneer maakt er 15
Is dat een speler uit je eigen gelederen? Of heb je die ergens aangetrokken?.
pi_29901310
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:53 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Is dat een speler uit je eigen gelederen? Of heb je die ergens aangetrokken?.
Komt van RKC, MM maakte in het vorige topic er nog een opmerking over nadat ik een screen poste waarin hij stond nadat ie tegen Bayern had gescoord .

pi_29901544
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:54 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Komt van RKC, MM maakte in het vorige topic er nog een opmerking over nadat ik een screen poste waarin hij stond nadat ie tegen Bayern had gescoord .

[afbeelding]
Haha. Geweldig Waarom geef je hem niet een basisplek?

is die FM site van jou?
pi_29901706
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:00 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Haha. Geweldig Waarom geef je hem niet een basisplek?

is die FM site van jou?
Omdat Sonck en Curth het net iets beter doen. Maar hij krijgt het seizoen hierop meer kansen als directe vervanger van Sonck en Afonso die het ook goed doet gaat hetzelfde doen bij Curth dus 2 goede basis spitsen en 2 goede invallers

En jep die site is van mij
pi_29903670
Hier een tussenstand

dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:59:19 #124
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_29904140
quote:
Feyenoord 16e
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_29904788
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:59 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Feyenoord 16e
Nu 12e. Maarja, ze staan vet achteraan. Met de degradatieplaats is het maar 4 ptn
pi_29907420

Na 17 wedstrijden is Gullit ontslagen als trainer bij Feyenoord

En 1 dag na zijn ontslag, tekent hij een contract als assistent manager bij: jawel Ajax. Welkom Gullit.

Volgende wedstrijd: Ajax - Feyenoord !
En, dit is mijn allereerste keer dat een ex coach bij mij komt ! Nog nooit eerder gelukt!

-edit-

en Song Chong-Goog aangetrokken van Feyenoord naar Ajax.

Nu bij Ajax: Lazovic (miskoop, helaas), Kalou (super), Song Chong-Goog (nnb), en Gullit
pi_29907673
...
pi_29908566
Ik heb mijn savegame deleted. Nu heb ik weer een schone database. Alle originele spelers weer op hun plaatsen.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:46:39 #129
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_29912061
Ik denk dat ik heel blij ga zijn, zojuist 'n goeie installatie van FM op m'n pc gezet en nu de updates, etc erover heen. Voortaan geen gezeik meer en alles up to date, eindelijk normaal spelen
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_29912199
Heb wel een update van de database gedaan. En zelf aan de hand van internet de database bijgewerkt. Gisteren Koné verhuurd aan PSV en de Mul aan Vitesse. Helaas is het in de database niet mogelijk die optie tot koop te verwerken.
We sure are cute for two ugly people.
pi_29912271
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:54 schreef Neoktheone het volgende:
Heb wel een update van de database gedaan. En zelf aan de hand van internet de database bijgewerkt. Gisteren Koné verhuurd aan PSV en de Mul aan Vitesse. Helaas is het in de database niet mogelijk die optie tot koop te verwerken.
Klopt. Wat ook jammer is, is dat je een grote update wilt bijwerken, dat je de clubs Heracles Almelo / Sparta naar de Eredivisie zet, en dat je FC den Bosch en de Graafschap naar de 1e divisie kan slepen. Maarja, dat gaat helaas niet.

Enne, weet jij een site met alle transfers van de Nederlandse clubs? (Eredivisie)
  woensdag 24 augustus 2005 @ 10:01:59 #132
Are you threatening me?!
pi_29912336
Heb nu alle updates over 't spel laten lopen, alleen bijft ie aangeven dat ik versie 5.0 heb, hoe krijg ik dat veranderd?

Zometeen maar es tjekken of 't allemaal werkt
pi_29912393
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:01 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Heb nu alle updates over 't spel laten lopen, alleen bijft ie aangeven dat ik versie 5.0 heb, hoe krijg ik dat veranderd?

Zometeen maar es tjekken of 't allemaal werkt
Dus je installeert de patches? 5.0.5 etc.?

Stel je hebt nu 5.0.5, dan is het niet meer mogelijk 5.0 te installeren. 1 optie wat je wel kan doen:
herinstallatie spel
pi_29912497
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:58 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Klopt. Wat ook jammer is, is dat je een grote update wilt bijwerken, dat je de clubs Heracles Almelo / Sparta naar de Eredivisie zet, en dat je FC den Bosch en de Graafschap naar de 1e divisie kan slepen. Maarja, dat gaat helaas niet.

Enne, weet jij een site met alle transfers van de Nederlandse clubs? (Eredivisie)
Ik heb mijn data-update van http://www.manutd.nl. Die hebben het wel voor elkaar gekregen Heracles en Sparta naar de Eredivisie te halen. Als ik me niet vergis zit zelfs Omniworld bij de Gouden Gids divisie, maar dat weet ik even niet zeker (zal t ff opzoeken)

edit: geen Omniworld in de Gouden Gids
  woensdag 24 augustus 2005 @ 10:10:43 #135
Are you threatening me?!
pi_29912531
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:04 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Dus je installeert de patches? 5.0.5 etc.?

Stel je hebt nu 5.0.5, dan is het niet meer mogelijk 5.0 te installeren. 1 optie wat je wel kan doen:
herinstallatie spel
Ik heb 5.05 geinstalleerd ja, maar dan vraagt ie - kuch - om de cd (als je begrijpt wat ik bedoel).. Ik kan de crack er weer overheen gooien, maar dan blijft ie dus 5.0. Zijn er cracks waarbij 5.05 inbegrepen zit? Dat was eigenlijk mijn vraag
pi_29912578
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:09 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ik heb mijn data-update van http://www.manutd.nl. Die hebben het wel voor elkaar gekregen Heracles en Sparta naar de Eredivisie te halen. Als ik me niet vergis zit zelfs Omniworld bij de Gouden Gids divisie, maar dat weet ik even niet zeker (zal t ff opzoeken)

edit: geen Omniworld in de Gouden Gids
Hmm en waar kan ik die data-update vinden? Kan jij mij een directe link geven aub

Dank voor het nazoeken
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:10 schreef The_Great_Cornolio het volgende:

[..]

Ik heb 5.05 geinstalleerd ja, maar dan vraagt ie - kuch - om de cd (als je begrijpt wat ik bedoel).. Ik kan de crack er weer overheen gooien, maar dan blijft ie dus 5.0. Zijn er cracks waarbij 5.05 inbegrepen zit? Dat was eigenlijk mijn vraag
Ow. Dit is wat duidelijker. Ook al hier gekeken?
Verder ga ik niet
pi_29912888
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Hmm en waar kan ik die data-update vinden? Kan jij mij een directe link geven aub

Dank voor het nazoeken
http://manutd.fminside.net/downloads/pafiledb.php?action=category&id=19
pi_29912947
quote:
Hartelijk dank

Ik neem aan dat die 2 bestanden bovenin hetzelfde zijn?
pi_29913070
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:29 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Hartelijk dank

Ik neem aan dat die 2 bestanden bovenin hetzelfde zijn?
yep
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:10:26 #140
Are you threatening me?!
pi_29913990
Eindelijk alles aan 't werk, nu hopen dat ook 't spel zelf nog werkt Effe tjekken dus
pi_29914181
Hmm. Ik vind dit heel raar. Heb een skin gedownload. En in de map van het spel zelf gezet. Dus D:\Games\FM 2005\data\skins\Cappuccino_102 (naam van de skin)

maar hij blijft maar bezig met het laden van de skin
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:27:41 #142
Are you threatening me?!
pi_29914473
Is 't een groot bestand? Kan zijn dat ie gewoon heel langzaam trekt...
pi_29914491
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:27 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Is 't een groot bestand? Kan zijn dat ie gewoon heel langzaam trekt...
Maar 2 MB. (map van cappuchino dan )

Hier zit hij al 10 minuten.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:33:12 #144
Are you threatening me?!
pi_29914610
Hmm, da's toch niet helemaal normaal.. Ik had 't bij 'n paar skins ook, dat ie gewoon 2 minuten of zo bezig was, maar voor 2 mb is 't wel erg lang
pi_29914657
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:33 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Hmm, da's toch niet helemaal normaal.. Ik had 't bij 'n paar skins ook, dat ie gewoon 2 minuten of zo bezig was, maar voor 2 mb is 't wel erg lang
Ow great. Ik start opnieuw FM2005 op en zie alleen een zwart scherm

Welke skin gebruik jij dan?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:42:23 #146
Are you threatening me?!
pi_29914917
Elegance - blue van manutd.nl gehaald, rustgevend voor de ogen zoals ze zelf omschrijven
pi_29916061
Ik heb zelf mijn update gemaakt met de editor (transfers via VI). Alleen verder dan de NL competitie kom je niet omdat ik niet zo'n site weet.

Ben nu onderhand bezig met mijn 2e seizoen in Zwitserland, met Basel.
1e seizoen werd ik ruimschoots kampioen, al ben ik niet helemaal tevreden want ik verloor op het eind toch nog twee keer.

In de beker werd ik in de halve uitgeschakeld door Aarau (na penalties). Ik wist me wel te plaatsen voor de Champions League door in de 3e voorronde Anderlecht te verslaan. 0-1 uit verloren, 1-0 thuis gewonnen, maar in de verlenging kreeg ik een penalty mee .

De Champions League was een drama, met een poule van Barcelona en Arsenal en Rosenborg. Ik wist dat ik me al moest richten op #3. Na 5 nederlagen stond ik 4e en Rosenborg stond #3 door de 3-2 overwinning op mij. Ik dacht dat ik al uitgeschakeld was, maar ik won 4-2 thuis van Rosenborg en ik ging dus naar de UEFA Cup op onderling resultaat.

Daar kreeg ik alweer een kutloting met Atletico Madrid. Thuis kwam ik knap op 2-0, maar vlak voor tijd werd het 2-2. Uit kwam ik 2-1 voor, maar het werd uiteindelijk 4-2 voor Madrid, 6-4 overal dus.

Mijn beste speler van het seizoen was César Carignano, die schoot er totaal 46 in, in 44 wedstrijden. Hij won tevens de Gouden Schoen.

Voor het 2e seizoen heb ik mijn elftal versterkt. Zo heb ik voor de VL en VR positie een extra man gehaald omdat het soms wat kloten was. Ook heb ik Perez transfervrij gehaald omdat ik maar één AML had.

Dit jaar ga ik voor de dubbel en wil ik me weer plaatsen voor de CL. Mocht dat niet lukken, dan zeker de kwartfinale in de UEFA Cup.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_29916851
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:42 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Elegance - blue van manutd.nl gehaald, rustgevend voor de ogen zoals ze zelf omschrijven
Hmm. Wil je mij de link ervan geven. Dan probeer ik die wel als skin...

En nog iets. Ik heb die update gedaan, maar na het starten van een nieuw spel weigert hij een spel aan te maken. Ik klik op 'spel aanmaken' en na 5 seconden laden vliegt hij uit het spel.

Komt dit omdat ik een paar niet lees bestanden heb overschreden? Of hoe zit dat?

[ Bericht 28% gewijzigd door _moder8or_ op 24-08-2005 12:51:50 ]
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:29:43 #149
Are you threatening me?!
pi_29918265
Linkje --> even op download bestand klikken en hij komt binnen.

Je andere probleem kan ik je zo niet mee helpen, heb je geupdate van 5.0 naar 5.05? Blijkbaar moet je eerst naar 5.03 updaten en daarna naar 5.05. Dus dat zou 't kunnen zijn

Succes in ieder geval!
pi_29918679
Die data updat is geschreven voor de update 5.0.3 geloof ik (daar staat me iets van bij). Bij eerdere versies werkt hij niet geloof ik...
pi_29919813
Sparta en Heracles overzetten kan je vrij eenvoudig doen in de editor hoor. Zoals je alle competities kunt bijwerken, alleen aan de aantallen (dus 19 in de GGD) kan je niets doen.
www.thuisuiteten.nl
pi_29927671
Ben met vvv nu in de winterstop en sta nu 7e.
Het gaat op het moment wel aardig alleen heb ik dit seizoen 6x achter elkaar gelijk gespeeld.

Ik denk dat ik dit seizoen europees voetbal ga halen vooral nu mijn u-21 spits in topvorm is.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:57:36 #153
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29929070
Wat een oer-lelijke skin, met dat groen en oranje
pi_29930613
leuk talentje

woensdag 24 augustus 2005 @ 20:21:30 #155
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29932080
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef twi het volgende:
Wat een oer-lelijke skin, met dat groen en oranje
Hmm, valt reuze mee...
A.M.A.B
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:59:23 #156
Are you threatening me?!
pi_29933398
Even die Agger scouten die bij Bröndby speelt, schijnt 'n grote te worden
pi_29934475
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:21 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hmm, valt reuze mee...
ik vind em ook best lelijk lol
pi_29938554
Mijn 2e seizoen met Basel gaat echt geweldig. Alles tot nu toe gewonnen:

Weer voor de Champions League geplaatst door een 3-0 en 1-0 overwinning op Monaco. Ik zit nu in een poule met Ajax ( ), Rangers en Banik Ostrava. Moet dus lukken om naar de 2e ronde te gaan. Tegen de laatste speelde ik erg goed uit, maar kwam wel 1-0 achter. Gelukkig toch nog gewonnen (en hoe!).

woensdag 24 augustus 2005 @ 23:01:42 #159
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29938732
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:57 schreef RayMania het volgende:
Mijn 2e seizoen met Basel gaat echt geweldig. Alles tot nu toe gewonnen:

[[url=http://img282.imageshack.us/img282/5453/wedstrijden6du.th.jpg]afbeelding][/URL]

[[url=http://img282.imageshack.us/img282/3924/standbasel5fr.th.jpg]afbeelding][/URL]

Weer voor de Champions League geplaatst door een 3-0 en 1-0 overwinning op Monaco. Ik zit nu in een poule met Ajax ( ), Rangers en Banik Ostrava. Moet dus lukken om naar de 2e ronde te gaan. Tegen de laatste speelde ik erg goed uit, maar kwam wel 1-0 achter. Gelukkig toch nog gewonnen (en hoe!).

[[url=http://img282.imageshack.us/img282/531/cl1ewedstrijd8ug.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hoe de fuck kan je met Basel gelijk Cavenaghi halen? Is die club zo rijk?
pi_29938830
2e seizoen en cavenaghi!?
pi_29939194
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:01 schreef twi het volgende:

[..]

Hoe de fuck kan je met Basel gelijk Cavenaghi halen? Is die club zo rijk?
Door de goede financiële positie kreeg ik ineens 9 miljoen transfergeld erbij. Ik begon het seizoen met 6 miljoen en kocht daar Vilakazi en Lastuvka voor. Van die 9 vervolgens Cavenaghi .

woensdag 24 augustus 2005 @ 23:31:35 #162
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29940183
Da's knap, bij mij kost 'ie altijd dik meer dan 9 miljoen En wil 'ie uberhaupt niet komen

Maar morgen ga ik weer een nieuwe game beginnen. Ik zit nog te twijfelen tussen Koln of een leuke Zweedse club ofzoiets. In Engeland heb je te maken met die werkvergunningen he? Daar heb ik geen trek in
pi_29940230
Koln krijgt in mijn games altijd spelers en uitgaven van 10 miljen etc, ik weet niet waar ze het vandaan halen
  donderdag 25 augustus 2005 @ 01:29:06 #164
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29944687
Ik wel, Koln is namelijk een heel, heel erg grote club in Duitsland
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:54:12 #165
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29949522
Toen ik net een 10 miljoen ofzo had gespaard om Cavenaghi te kopen kwamen Manchester en kornuiten om de hoek kijken hij speelt nu dus inmiddels bij Man Utd en is 60 miljoen ofzo waard toen heb ik maar Portillo gekocht, later ook nog Robinho en inmiddels is daar Kerzhakov ook nog eens bijgekomen.
Ik heb net Kompany voor 35miljoen verkocht aan Arsenal, back-up heb ik op het moment nog wel maar anders haal ik van den Boogaart ofzo wel.
De eerste 2 wedstrijden in de competitie heb ik al gewonnen, met 2-0 (WBA) en 4-1 (Liverpool), ik zit nu alweer in mijn 5e seizoen en hoop dit jaar eindelijk eens de champions league te kunnen pakken, de lijst met prijzen word steeds mooier en vorig seizoen heb ik de dubbel gepakt
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:56:38 #166
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29949582
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef twi het volgende:
Da's knap, bij mij kost 'ie altijd dik meer dan 9 miljoen En wil 'ie uberhaupt niet komen
Omdat je met Dordt speelt, doh...
A.M.A.B
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:09:35 #167
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29949878
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:31 schreef twi het volgende:

Maar morgen ga ik weer een nieuwe game beginnen. Ik zit nog te twijfelen tussen Koln of een leuke Zweedse club ofzoiets. In Engeland heb je te maken met die werkvergunningen he? Daar heb ik geen trek in
van die werkvergunningen heb ik niet eens zoveel last van gehad... alleen jammer dat Kone en Barreto niet transfervrij kwamen
Bernie en ik zijn tof.
pi_29950284
Ik was het zat, had ik bijna sneyder kunnen kopen, mag het niet dankzij het advies van mijn scout (niet goed genoeg)board weigert.
Ik heb die scout direct onslagen en een nieuwe aangetrokken van az (ik speel met cambuur).
Probeer ik sneyder weer binnen te halen wil hij niet meer naar cambuur.
pi_29951084
helft van het seizoen bij sparta gedaan, van de 16e plek naar de 3e
2-0 verloren van heracles waardoor ik geen kampioen meer kan worden dan maar de play-off spelen in de nacompetitie :p
*iets met rechterhand*
pi_29952205
Mijn standaard aankopen met kleine clubs is altijd Naldo en Guarin. Vrij goed haalbaar en zeker niet slecht, absoluut niet.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:34:25 #171
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29952268
Naldo is bij mij een vaste waarde, en ik ben kampioen van Engeland... Guarin heb ik transfervrij gehaald maar die speelt nooit (Mascherano) dus hij mag eigenlijk wel vertrekken.
Bernie en ik zijn tof.
pi_29955455
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:03 schreef VoreG het volgende:
2e seizoen en cavenaghi!?
Hoe duur is hij dan als ik het mag vragen?
pi_29958345
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:08 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Hoe duur is hij dan als ik het mag vragen?
Rond de 10 miljoen euro.
pi_29962492
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:24 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Rond de 10 miljoen euro.
Die kan ik dan makkelijk betalen in mijn eerste seizoen even kijken. En nog bedankt.
pi_29962753
Spelen er ook mensen gewoon met kleine ploegen of gaan we Real naar de top brengen? .
  donderdag 25 augustus 2005 @ 17:17:11 #176
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29962789
FC Dordrecht speel ik mee...retemoeilijk.
A.M.A.B
pi_29962795
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef VoreG het volgende:
Spelen er ook mensen gewoon met kleine ploegen of gaan we Real naar de top brengen? .
Hopelijk van Basel naar Engelse middenmoter naar Engelse topclub .
pi_29962891
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:17 schreef Cart_man het volgende:
FC Dordrecht speel ik mee...retemoeilijk.
Inderdaad, maar wel een stuk leuker. ipv goh zu ik Sheva kopen f Rnaldinho
  donderdag 25 augustus 2005 @ 17:20:18 #179
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29962914
Weet ik. Vind het ook wel leuker. Scouten naar talenten, geen geld om spelers te kopen etc.

Alles hangt van de tactiek af.
A.M.A.B
pi_29963205
quote:
Ik zou dat ook wel is willen. Maar ik krijg dat helaas niet voor elkaar. Sparta nier, Heracles niet, Zwolle niet. Is Basel wel een leuk clubje?
pi_29963250
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:28 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Is Basel wel een leuk clubje?
Vind ik wel . 6 miljoen transfergeld op het begin en 3e voorronde CL. Zitten ook wel paar aardige clubs in de competitie (Young Boys, Thun, Grasshopper en Aarau).
  donderdag 25 augustus 2005 @ 17:39:51 #182
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29963599
quote:
ik speel met Millwall, waarom? Nou, ik speelde met cm01/02 ook altijd met Millwall daarom! Verder gespeeld met Groningen, Heerenveen, Cambuur en een louche secunda division clubje.

[ Bericht 9% gewijzigd door mordradead op 25-08-2005 19:22:16 ]
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 18:30:15 #183
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29965088
Had ook Dordrecht opgepikt, maar op een gegeven moment ging m'n game vastlopen zodra ik naar de trainingsschema's ging. Dus ga binnenkort opnieuw beginnen met de laatste update. Moet dan eerst 5.0.3 installeren, en dan pas 5.0.5 toch?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 18:31:41 #184
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_29965126
1e Seizoen kampioen geworden met Santander.
pi_29965709
Stond net in de CL goed te spelen tegen Barca in Barcelona. Stond in de 80ste minuut met maar liefst 2-4 voor. Loopt de wedstrijd vast Ik kon alles aanklikken, maar als ik op spelen klikte, bleef de klok stilstaan en gebeurde er niets. Daar baal ik dus gruwelijk van, want ik was aan het winnen tegen het veel grotere Barca. Ik heb principieel maar telkens die wedstrijd overgespeeld, maar ik kan niet meer winnen ...kutzooi...
pi_29965875
quote:
ASWH.

Verder gespeeld met o.a. Southampton, Kaiserslautern, Bologna en een schijtclub uit de Serie C2.
www.thuisuiteten.nl
pi_29965882
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:49 schreef Neoktheone het volgende:
Stond net in de CL goed te spelen tegen Barca in Barcelona. Stond in de 80ste minuut met maar liefst 2-4 voor. Loopt de wedstrijd vast Ik kon alles aanklikken, maar als ik op spelen klikte, bleef de klok stilstaan en gebeurde er niets. Daar baal ik dus gruwelijk van, want ik was aan het winnen tegen het veel grotere Barca. Ik heb principieel maar telkens die wedstrijd overgespeeld, maar ik kan niet meer winnen ...kutzooi...
Als zoiets gebeurd: Wachten. Windows laat weer iets wat FM vertraagd (vastloopt). Heb ikook gehad. Na 5 minuten ging hij weer verder (zonder problemen)
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:51:27 #188
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_29967892
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:49 schreef Neoktheone het volgende:
Op vakantie gaan voor 1 dag, dan speel je de rest van de wedstijd dus niet, maja als je goed voor staat is dat geen probleem.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:06:55 #189
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29968452
quote:
Hull City (zit nu in de EPL met Hull), en Middlesbrough (begonnen bij Greenock Morton, en via Hull bij mijn club beland Boro ).

Ik mag nu, met Boro, voor eerst meedoen in de Champions Cup (seizoen 2010-2011). Ik zit in een poule met Juventus, Monaco & Club Brugge).

Met Hull op een haar na kwalificatie voor de Euro Vase gemist, maar dat gaat dit seizoen helemaal goedkomen met de komst van de 35-jarige David Beckham .

Ik begin eigenlijk nooit bij een grote club, vind ik niks aan.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:16:12 #190
Are you threatening me?!
pi_29968786
Ik voetbal "altijd" met Manchester United, maar zoek echt de jonge spelers uit.. Ik wil geen spelers boven de 25 hebben. Ik geef ook bijna geen geld uit, na 2 seizoenen heb ik meestal 'n budget van ruim 50 miljoen. Vooral free transfers en jonkies dus..

Tja, misschien makkelijk inpassen in zo'n goed lopend team, maar ik heb dan ook als doel om uiteindelijk 'n seizoen echt alles te winnen of ongeslagen te blijven
pi_29974462
Ben met een nieuw spel begonnen: en wel Chelsea

Aankopen:
Sneijder: 15.000.000
Stekelenburg: 12.000.000

Wishlist:
Ibrahimovic: (bod gedaan van 22.500.000)
Maxwell: (bod gedaan van 15.000.000) viel me op dat Chelsea helemaal geen VL beschikte. Dus snel een nodig heb nu hudell op de VL-positie staan (Chelsea-reserves)
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:34:00 #192
Are you threatening me?!
pi_29974747
Je legt nog behoorlijke bedragen neer voor die mannen.. Stekelenburg heb ik vaak voor 5 - 7,5 miljoen gehaald en Maxwell ook voor zo'n bedrag ongeveer
pi_29974864
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:34 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Je legt nog behoorlijke bedragen neer voor die mannen.. Stekelenburg heb ik vaak voor 5 - 7,5 miljoen gehaald en Maxwell ook voor zo'n bedrag ongeveer
Tja. Voor Stekelenburg gingen ze onderhandelen. En Maxwell is 10.000.000
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:45:36 #194
Are you threatening me?!
pi_29975305
En je bent Chelsea, daar weten ze natuurlijk van dat er genoeg geld is
pi_29975380
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:45 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
En je bent Chelsea, daar weten ze natuurlijk van dat er genoeg geld is
Daarom

Maxwell is ook binnen: 14.500.000 euro

En Ibrahimovic is afgewezen
pi_29975530
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:47 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Daarom

Maxwell is ook binnen: 14.500.000 euro

En Ibrahimovic is afgewezen
In mijn spel kocht Real Madrid Zlatan voor 103M !!!!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:52:27 #197
Are you threatening me?!
pi_29975642
En dat voor zo'n prutser, doe mij maar Tevez of Torres, echte geweldenaren

Ik heb trouwens voor de winterstop Kompany en Guarin op de lijst staan, afgaande op dat ik zeker 10 miljoen aan budget bijkreeg.. Blijkt dat m'n budget wordt bijgesteld tot 3,5 miljoen

Moet ik ze weer opnieuw benaderen voor 't eind van 't seizoen
pi_29975679
Tevez of Torres? Ook iets voor chelsea

@Raymania: 103.000.000 ?????
pi_29975692
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:52 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
En dat voor zo'n prutser, doe mij maar Tevez of Torres, echte geweldenaren

Ik heb trouwens voor de winterstop Kompany en Guarin op de lijst staan, afgaande op dat ik zeker 10 miljoen aan budget bijkreeg.. Blijkt dat m'n budget wordt bijgesteld tot 3,5 miljoen

Moet ik ze weer opnieuw benaderen voor 't eind van 't seizoen
Geef mij maar Carignano...ik hoor je denken..wie? .
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:54:48 #200
Are you threatening me?!
pi_29975754
*gaat zoeken en scouten

Giampaolo Pazzini mag er ook wel zijn overigens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: