Ik geloof dat Microsoft altijd wel goed is geweest met geldquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:25 schreef its_me_ het volgende:
Is Microsoft Money iets btw?
Waarom moet je een account aanmaken en privégegevens invullen? .quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:26 schreef Tinkiebell het volgende:
Kijk ook eens op www.kasboek.nl ...gebruik het zelf ook al een tijdje en heeft alles waar TS om vraagt!!!
Ik ben bang om bepaalde statistieken bij te houden. Het zag er goed uit maar vanwege die gegevens die je moet invullen ben ik een beetje sceptisch.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:54 schreef Murray het volgende:
[..]
Waarom moet je een account aanmaken en privégegevens invullen? .
Heb ik ook, werkt uitstekend, en werken met rubrieken is overzichtelijk, en naar eigen inzicht te configureren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:58 schreef Lod het volgende:
Davilex bank offline (deluxe), niet gratis maar wel met mogelijkheid om transacties van Internet bankieren te downloaden en in te lezen in het programma.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:26 schreef Tinkiebell het volgende:
Kijk ook eens op www.kasboek.nl ...gebruik het zelf ook al een tijdje en heeft alles waar TS om vraagt!!!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:14 schreef Orov het volgende:
Ik heb Offline Rekening Overzicht gemaakt (www.orov.nl) en dat bevalt mij prima ;-)
Is geschikt voor nagenoeg alle NL banken (en een paar Belgische)
Over een week of twee verwacht ik trouwens een nieuwe update uit te brengen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:40 schreef Tarak het volgende:
Ik gebruik Davilex Bank Offline Deluxe, bevalt me prima. Veel van die programma's kun je een maand lang gratis proberen. Download er gewoon een paar en hou daar een periode je administratie in bij en maak dan een keuze!
Het is trouwens wel makkelijk als je ook aangeeft waarheen je het wil importerenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:14 schreef Choller het volgende:
Ik zoek eigenlijk iets om makkeljk de data van de ABN AMRO internet bankieren te importeren (het is gewoon teveel om handmatig in te voeren).
Weet iemand of er ook iets is daarvoor? Een handig zelfgemaakte programmatje mag ook.
Ik dacht dat ik had aangegeven dat het niet uitmaakt. Ik wil gewoon automatisch de gegevens importeren in een bankierprogramma (of gewoon in excel ofzo).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:27 schreef Lod het volgende:
[..]
Het is trouwens wel makkelijk als je ook aangeeft waarheen je het wil importeren
Is er geen functie in het Internetbankier programma om te exporteren? Ik heb zelf Rabobank en daarbij kun je je mutaties allemaal naar Excel exporteren. Als je het een beetje handig sorteert en filtert heb je in een wip een mooi overzicht.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:49 schreef Choller het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik had aangegeven dat het niet uitmaakt. Ik wil gewoon automatisch de gegevens importeren in een bankierprogramma (of gewoon in excel ofzo).
Poppelquote:Op woensdag 28 december 2005 11:53 schreef mikezwet het volgende:
Kijk eens op me website en zoek naar Huishoudboekje
Als je het wat vind wil ik het je wel mailen...
? wijnhal of bierschuurquote:
Tulderheyde ook goedquote:
Tuurlijk, dat is toch de camping met stacaravans ?quote:
Jep, en chalets. ook wel gezellig zo nu en dan.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:15 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is toch de camping met stacaravans ?
ik heb dat davilex ding ook, wat een *^&$& programma, dat inlezen zou zo moeten werken, nou, wat een ellende..... end ara nog 25 euro voor durven te vragen ook nog, en de rabobank bevool het ook nog aan!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:58 schreef Lod het volgende:
Davilex bank offline (deluxe), niet gratis maar wel met mogelijkheid om transacties van Internet bankieren te downloaden en in te lezen in het programma. Verder hoop meuk met begrotingen e.d.
Zelf maken in Excel is ook goed te doen.
Ik zie nu pas dat het een vrij oude post is van je. Maar mocht je nog in het bezit zijn van dat excell staatje, zou je hem dan nog een keertje online willen zetten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:05 schreef Lod het volgende:
Ja hoor:
Hier staat die ik gebruik.
Houd er wel rekening mee dat ik deze voor mezelf heb gemaakt. Dus dit is de manier die ik handig vind en betrekking heeft op mijn persoonlijke situatie. Voel je vrij om hem aan te passen naar wat jij wil.
Blijkbaar kan Davilex Offline bankieren het.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:01 schreef Artbij het volgende:
Weet iemand een tool die samenwerkt met de Rabobank?
De oude link moet weer werken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:05 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het een vrij oude post is van je. Maar mocht je nog in het bezit zijn van dat excell staatje, zou je hem dan nog een keertje online willen zetten?
bvd
bedankt !quote:
hmmzzd at heb ik hier ook nog ergens.... werkte toen (aantal jaren terug) niet echt lekker met dat importeren etcquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:05 schreef Artbij het volgende:
[..]
Blijkbaar kan Davilex Offline bankieren het.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:14 schreef Orov het volgende:
Ik heb Offline Rekening Overzicht gemaakt (www.orov.nl) en dat bevalt mij prima ;-)
Is geschikt voor nagenoeg alle NL banken (en een paar Belgische)
Over een week of twee verwacht ik trouwens een nieuwe update uit te brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |